Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Wát is niet helemaal waar, zonnebloem?
safina schreef:Heerlijk. Als er geen kinderen waren zouden er ook geen kinderwagens zijn.
Eigenlijk is de mens een volkomen achterlijke diersoort. Vrijwel elk zoogdier produceert kinderen die zichzelf al na enige minuten zelfstandig kunnen verplaatsen. Wij mensen produceren nakomelingen die de eerste periode van hun leven in een kinderwagen gestopt moeten worden.
zonnebloem18 schreef:Naast de mensen, kangoeroes en apen heb je bijvoorbeeld ook nog knaagdieren die vrijwel allemaal hulpeloos geboren worden en bijv. ook vossen, dassen, honden en katten krijgen jongen die na de geboorte zich niet zelfstandig kunnen redden. Dus niet vrijwel elk zoogdier produceert jongen die zichzelf al zelfstandig kunnen verplaatsen.
safina schreef:zonnebloem18 schreef:Naast de mensen, kangoeroes en apen heb je bijvoorbeeld ook nog knaagdieren die vrijwel allemaal hulpeloos geboren worden en bijv. ook vossen, dassen, honden en katten krijgen jongen die na de geboorte zich niet zelfstandig kunnen redden. Dus niet vrijwel elk zoogdier produceert jongen die zichzelf al zelfstandig kunnen verplaatsen.
Noem jij es 10 zoogdieren die een half jaar na hun geboorte nog steeds niet kunnen lopen dan...
safina schreef:Noem jij es 10 zoogdieren die een half jaar na hun geboorte nog steeds niet kunnen lopen dan...
moonsparkle schreef:Mensen met dieren vergelijken is dan ook niet echt eerlijk. Heb jij weleens een baby hert in de supermarkt gezien die dan ook nog eens in de weg staat omdat de moeder even niet op let omdat ze broodkruimels bij de brood afdeling van de grond eet? Als we nou eens terug gingen in de tijd van geen auto's dan konden de kinderen daar ook niet door plat gereden worden :-p
Hilli schreef:Kennelijk heeft de Kruidvat in z'n winkelconcept meegenomen dat de paden zo smal, onoverzichtelijk en ontoegankelijk mogelijk moeten zijn. Hier kom je er met een kinderwagen nauwelijks doorheen, met een ouderwetse buggy zal het net gaan en de ongeluksvogel die scootmobielgebonden is komt gewoon de winkel niet in. Wat zijn die paden krap en vol zeg!
safina schreef:Noem jij es 10 zoogdieren die een half jaar na hun geboorte nog steeds niet kunnen lopen dan...
Brainless schreef:safina schreef:Noem jij es 10 zoogdieren die een half jaar na hun geboorte nog steeds niet kunnen lopen dan...
Dolfijn, walvis, bruinvis, zeehond, zeeleeuw, walrus, zeekoe ehhhh
anti-loop![]()
edit: vleermuis, vleerhond
mvdende schreef:Ik vind er wel verschil in zitten tussen een krijsend kind waarbij de ouder er alles aan doet om hem/haar stil te krijgen, of krijsende kinderen waarbij de ouder niets doet/ staat te kletsen of met z'n telefoon aan het spelen is. Voor het eerste kind/ ouder heb ik best begrip, de laatste mogen van mij verboden worden
Resistance schreef:Nog eentje vandaag. Geen kinderwagen, maar iemand die met haar fiets gewoon echt letterlijk mídden op het fietspad stond te bellen, langs een drukke weg waardoor je ook niet echt uit kon wijken. Doe dat even op de stoep ofzo?
mvdende schreef:Ik vind er wel verschil in zitten tussen een krijsend kind waarbij de ouder er alles aan doet om hem/haar stil te krijgen, of krijsende kinderen waarbij de ouder niets doet/ staat te kletsen of met z'n telefoon aan het spelen is. Voor het eerste kind/ ouder heb ik best begrip, de laatste mogen van mij verboden worden
Brainless schreef:safina schreef:
Noem jij es 10 zoogdieren die een half jaar na hun geboorte nog steeds niet kunnen lopen dan...
Dolfijn, walvis, bruinvis, zeehond, zeeleeuw, walrus, zeekoe ehhhh
anti-loop![]()
edit: vleermuis, vleerhond