Ailill schreef:Flessuh schreef:Waar in Amsterdam? Toch niet in de grachten, of wel?
We hebben ook wel een race gehad in Amsterdam.. was erg leuk.
laatste WK was echt geniaal.. we hadden storing in het elektrisch systeem waardoor de boot uitviel na korte tijd... maar bij de sprint werkte hij wel. En we hadden een nieuwe motor er in.
Alle sprints die we gevaren hebben gewonnen... topsnelheid van 32,4 de 3e snelheid van alle boten waaronder de snelste klasse
Dat is denk ik wel het probleem met alle teams waar je aan mee doet.. je bouwt niet alleen een band met de leden maar ook met het team op en dat maakt het alleen maar moeilijker om los te laten
Damn, zo'n wedstrijd en dan technisch pech, da's euh banketstaaf. 32, 4 als in knopen? Wat is de topsnelheid en vaart ie volledig op zonne-energie?
uhm nee, 32,4 km/u.. de snelste boot (op draagvleugels) gaat 52 ofzo. Best nog wat als je denkt dat je 2mm materiaal tussen jou en het water hebt.
Volledig op zonne-energie gaan we zo'n 20km/u
Eline1510 schreef:Hoi, ik denk dat ik me ook maar eens meldt na dit nieuws
Nee grapje, ben al een tijdje aan het tinderen, na een korte tinder pauze. Gisteren een date gehad en hij is toch wel leuk!
Ik had de moed bijna weer opgegeven na alle mannen die of met een vis op de foto staan of alleen op seks uit zijn.
Meer mensen
DanielleB schreef:Moet je maar mee gaan eten zaterdag ailill Dan kun je een paar van hier keuren haha
oliebol concurrentie.. gaan m'n kansen