Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Liefde maakt blind. Dat blijkt maar weer.
bruintje123 schreef:Verslaafde liegen altijd. Daar gaat hij nu niet ineens mee stoppen omdat je hem hebt betrapt.
Laat hem eerst maar eens afkicken en dan kun je kijken of hij nog een kans verdient.
Rocamor schreef:TS: jij zult blijven twijfelen zolang je het niet zelf echt 120% zat bent. Dat punt heb je nog niet helemaal bereikt en daardoor zul jij (denk ik) nog teveel laten leiden door wat HIJ wil.
Er komt een moment dat jouw twijfels echt spontaan ineens weg zijn. Dan ben je hem echt zo ontzettend spuugzat, dat je letterlijk je boeltje pakt en nooit maar dan ook nooit meer omkijkt.
Hoeveel laatste kansen heb je hem gegeven in de afgelopen dagen alleen al. Echt hoor meis. Het zal me niet verbazen dat je "de druppel" voorbij komt, als hij dit weekend of volgende week (want hij weet dat ie nu eventjes netjes moet doen om geen argwaan te trekken) weer even je pinpas nodig heeft. WANT, zijn collega heeft geld van hem geleend voor een kadootje voor zijn vriendin en daarom heeft hij evne geen geld. Of zijn geld is uit zijn portemennee gewaaid met deze storm. Of zijn baas is te laat met betalan, Of hij moest zijn moeder kostgeld betalen, maar dat mocht hij jou eigenlijk niet zeggen van zijn moeder. En je krijgt het echt, echt, echt morgen, overmorgen, volgende week, nooit meer terug.
Het punt komt. En daar geloof ik heilig in. En als dat punt voor jou gekomen is, dan ben er je echt volledig van genezen.