En als je ze in de aanbieding koopt, dan valt het qua prijs ook nog wel heel goed te doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En als je ze in de aanbieding koopt, dan valt het qua prijs ook nog wel heel goed te doen. 

). Malenka schreef:ellepel, Als het goed is gaat het dan om kippenei-eiwit en niet om kippen-eiwit. Er zijn ook genoeg producten gemaakt van zuivel. Dus dat een ei niet in het product verwerkt mag zijn vind ik dan wel wat vreemd om eerlijk te zijn.

_Dribbel schreef:Lis_Ol schreef:Stipje!
Leuk en interessant. Handige tips komen er voorbij.
Ik krijg maandag de sleutel van mijn nieuwe huis. Had dan als bedoeling voor 50 euro per week boodschappen te doen. Maar als ik dit zo lees kan ik het zelfs voor minder doen.
Werk onregelmatig dus eet gemiddeld 3 a 4 dagen op werk mee. Dat scheelt al een hoop.
Voorlopig nog even meelezen, vanaf ik er woon ga ik ook mee doen met de challenge
Even offtopic, maar veel succes met klussen!

)

Daar kan ik wel effe van eten.
Veel goedkoper en je kunt er precies in doen wat je lekker vindt. Ingevroren groenten zijn helaas niet zo lekker meer in salade bijvoorbeeld, maar ach. Voor saus is het perfect, of voor wokken.
Soms merk je toch dat er dingen achterin je kast blijven hangen die dan bijna over datum zijn, en het is ook nooit gek om je vriezer een keer leeg te halen want dan kan ie weer eens ontdooien (scheelt in verbruik!) Stal alles uit op je keukentafel en maak per dag een menu met zo veel mogelijk gerechten uit je voorraad. Dan zul je vast nog wel elke dag iets nodig hebben, en dat kan je dan gewoon halen, maar het beste is als je álles uit je voorraad kan eten
[VT] Het bokt vegetariërs en veganistentopic
Enige wat er eventueel nog bij komt is wat vegetarisch spul, maar dat heb ik geloof ik ook nog wel in de vriezezr... Lekker boodschappen doen als het duurste wat er in je mandje ligt € 1,89 (honing) is
Berdien schreef:Net voor vier dagen aan eten gehaald voor € 10Enige wat er eventueel nog bij komt is wat vegetarisch spul, maar dat heb ik geloof ik ook nog wel in de vriezezr... Lekker boodschappen doen als het duurste wat er in je mandje ligt € 1,89 (honing) is