Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maureen laat je niet gek maken, je relatie is meer waard. Zou een mod pben of ze dit topic willen verwijderen.
Zeeuwsemeid schreef:Oef zeg, sommige reacties gaan enorm ver! Uitmaken omdat iemand te hard rijd? Beetje overdreven hoor. Al zit er uiteraard verschil tussen 1km/h te hard of 50km/h, dan nog vind ik dat geen reden iemand te dumpen. En als Zeeuw zijnde, die niet bekend is met de snelweg bij Utrecht en daar dus ook geflitst word als ik er kom, kan ik me er in vinden dat ie het niet door had. Neemt niet weg dat hij wel ENORM te hard reed...
Ik hoop in ieder geval dat je hierover met je vriend kan praten TS, vooral omdat het zo zonde is van zijn geld en voor zijn toekomst. En ik hoop dat hij het zelf gaat inzien en zich wat meer aan de snelheid gaat houden..

Tivoli schreef:Sorry maar mij lijkt het hilarisch!
Zit je bij je huisarts: 'ik zou graag doorverwezen willen worden naar een psycholoog.'
'Waarom zou u met een psycholoog willen spreken meneer de Jong,wat is er aan de hand?'
'Nou,ik rij nogal vaak te hard en zou daar graag eens met iemand over praten.'
![]()
![]()
wat zou die moeten doen dan
julia schreef:Hij betaalt dit ook van zijn eigen geld. TS vertelt dat zij zelf geen inkomsten heeft en dat hij haar en haar paard onderhoudt, als ik het goed begrijp. In dat geval kan ik me voorstellen dat er wel ergens bezuinigd moet gaan worden komende maand(en).
Verder hoop ik voor hemzelf en voor andere weggebruikers dat hij er dit keer wel wat van leert. Vermoed wel dat hij al punten heeft, na 11 bekeuringen en zo'n grove overtreding als beginnend bestuurder. Tijd voor een autootje met minder vermogen of voor een degelijke fiets. Zou vreselijk zijn als dit rijgedrag de volgende keer resulteert in een ernstig auto-ongeluk.
Succes iig TS!

8nnemiek schreef:Volgens mij heeft hij kans genoeg gehad om er van te leren.. 11 kansen al..
Als het míjn vriend was had ie toch echt zijn koffers kunnen pakken

BarryPlopper schreef:Sommige mensen kunnen ook wel overdrijven zeg. Hij is zijn rbw kwijt dus is al gestraft en 150 op een 130 weg rijden gebeurd zo vaak.
Deze meneer heeft gewoon de pech gehad dat ome agent achter hem reed en misschien was hij even afgeleid door iets wat er naast hem gebeurde en heeft hij het 100km/h bord gemist , erg vervelend voor maur maureen en haar vriend want heel je planning ligt ineens overhoop maar het is niet het einde van de wereld

jorika1986 schreef:6 jaar geleden ben ik ook mijn rijbewijs kwijt geweest door te hard rijden. Op de A15 bij Hoogvliet. Gemiddeld 67 km te snel.
Ik ben ze voorbij gereden in de botlek tunnel. Ze konden mij pas voorbij bij Charlois. Heb een stuk boven de 240 km/h gereden.
Had nog best mazzel....Dat ze mijn voertuig niet hebben hoeven in vorderen.
Ik kan je verzekeren dat 10 dagen zonder rijbewijs behoorlijk kl...te is.
Je mag nog geen solex besturen, dan pleeg je een misdrijf! De boete is niet misselijk over het algemeen. 700 of meer kun je wel op rekenen.
Vergeet niet dat hij daarna 5 jaar voorwaardelijk zijn rijbewijs terug heeft! Wordt je staande gehouden met meer dan 30 te snel, dan zijn de rapen pas echt gaar!!!
Minimaal een jaar rijontzegging een cursus (zelf betalen) en een dikke boete.
jorika1986 schreef:6 jaar geleden ben ik ook mijn rijbewijs kwijt geweest door te hard rijden. Op de A15 bij Hoogvliet. Gemiddeld 67 km te snel.
Ik ben ze voorbij gereden in de botlek tunnel. Ze konden mij pas voorbij bij Charlois. Heb een stuk boven de 240 km/h gereden.
Had nog best mazzel....Dat ze mijn voertuig niet hebben hoeven in vorderen.
Ik kan je verzekeren dat 10 dagen zonder rijbewijs behoorlijk kl...te is.
Je mag nog geen solex besturen, dan pleeg je een misdrijf! De boete is niet misselijk over het algemeen. 700 of meer kun je wel op rekenen.
Vergeet niet dat hij daarna 5 jaar voorwaardelijk zijn rijbewijs terug heeft! Wordt je staande gehouden met meer dan 30 te snel, dan zijn de rapen pas echt gaar!!!
Minimaal een jaar rijontzegging een cursus (zelf betalen) en een dikke boete.
Als je van die kick houdt, ga dan naar het circuit in plaats van bewust andere mensenlevens op het spel te zetten met je gedrag.
Zit je bij je huisarts: 'ik zou graag doorverwezen willen worden naar een psycholoog.'
'Waarom zou u met een psycholoog willen spreken meneer de Jong,wat is er aan de hand?'
![]()
![]()
![]()
![]()