Ook hier staat ie eindelijk!

De onderkant bewust leeg gelaten ivm de katten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spottedponie schreef:Ja al verschillende sprays geprobeerd, maar het interesseert hem echt niks... Het is gewoon een kleine draak...
Gister probeerde hij weer in de boom te klimmen en gooide mijn vriend een leeg klein flesje naar hem om hem te laten schrikken maar daar is hij ook niet van onder de indruk, daar maakt hij meteen een gevecht van om de fles weg te jagen en met een grote ninjasprong weer in de boom te belanden...
spottedponie schreef:Ja al verschillende sprays geprobeerd, maar het interesseert hem echt niks... Het is gewoon een kleine draak...
Gister probeerde hij weer in de boom te klimmen en gooide mijn vriend een leeg klein flesje naar hem om hem te laten schrikken maar daar is hij ook niet van onder de indruk, daar maakt hij meteen een gevecht van om de fles weg te jagen en met een grote ninjasprong weer in de boom te belanden...
knabbelgirl schreef:Mijn poezen deden dit ook vroeger, als je er echt vanaf wilt heb ik misschien wel een tip? Ik heb een kunstkerstboom gehaald, plastic ballen en een touwtje aan de kast vast gemaakt. Ik heb hem zo het hele jaar laten staan, op een gegeven moment keken ze er niet meer naar om, steeds meer aantrekkelijke dingen erin gehangen maar op veren na, geven ze niks meer aandacht. Behalve het kleedje om de voetDie is nooit afgeleerd (had ik geen zin in) dus die gebruik ik niet
kiwiwitje schreef:Oh balen dat werkt bij mijn vader namelijk wel met twee kittens *gelukkig*