18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:46

M_D_H schreef:
Oh lingerie... Dat heb ik maar opgegeven.

Volgens mijn vriend is lingerie er alleen maar om uit te trekken :+
Dus is het volgens hem zonde om daar veel geld aan uit te geven aangezien ik het (in theorie) toch niet lang draag :')

Ik deel deze theorie :') . Hoe beter het eruit ziet des te sneller het door de kamer vliegt.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:47

M_D_H schreef:
Oh lingerie... Dat heb ik maar opgegeven.

Volgens mijn vriend is lingerie er alleen maar om uit te trekken :+
Dus is het volgens hem zonde om daar veel geld aan uit te geven aangezien ik het (in theorie) toch niet lang draag :')

Herkenbaar, mijn vriend heeft het motto "alles kan uit". Dus al kom ik in een oma pyjama aangezet, allemaal prima :+

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:50

Mijn vriend en ik douchen graag samen. Dus een tijd terug bedachten we dat het ook wel gezellig was om samen in bad te gaan aangezien we bij mijn ouders thuis waren en die een bad hebben... Nou dat paste dus voor geen meter, benen en armen staken aan alle kanten uit en het bad overstroomde ook nog. Resulteerde in een de hele badkamer (zo stil en onopvallend mogelijk) dweilen ;(

Oh en ook zo gênant, druk bezig zijn in bed met z'n tweeën en dan springt er ineens een kat op bed die je uitgebreid kopjes gaat geven... Zeg maar dag tegen je zin :Y)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:51

Oke deze durf ik denk ik wel te delen. Ik was een avondje stappen met mijn ex en vriendengroep en uiteindelijk gingen we even "pinnen". Dus wij een stil plekje opgezocht op een parkeerplaats, er was wel een hek, maar die stond open. We hadden al wat drankjes op. Ging er ineens een lamp aan en schreeuwde iemand super hard hoe we dit durfden te flikken en dat we op moesten rotten. Dus wij snel wegrennen, lees ik nog net het bord wat bij het hek staat: CREMATORIUM. :Y)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:54

Luniek schreef:
Mijn vriend en ik douchen graag samen. Dus een tijd terug bedachten we dat het ook wel gezellig was om samen in bad te gaan aangezien we bij mijn ouders thuis waren en die een bad hebben... Nou dat paste dus voor geen meter, benen en armen staken aan alle kanten uit en het bad overstroomde ook nog. Resulteerde in een de hele badkamer (zo stil en onopvallend mogelijk) dweilen ;(

Oh en ook zo gênant, druk bezig zijn in bed met z'n tweeën en dan springt er ineens een kat op bed die je uitgebreid kopjes gaat geven... Zeg maar dag tegen je zin :Y)

Dat hebben wij een keer gehad met de herder van m'n vriend!
Iemand had de tussendeur bij de trap open laten staan, en de slaapkamer deur kon hij zelf open maken, wij hadden niet door dat hij binnen gekomen was en die hond sprong dus vol bovenop ons en ging in ons gezichten likken, niet heel romantisch en zin was ook gelijk weg haha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:55

Maanlicht schreef:
Oke deze durf ik denk ik wel te delen. Ik was een avondje stappen met mijn ex en vriendengroep en uiteindelijk gingen we even "pinnen". Dus wij een stil plekje opgezocht op een parkeerplaats, er was wel een hek, maar die stond open. We hadden al wat drankjes op. Ging er ineens een lamp aan en schreeuwde iemand super hard hoe we dit durfden te flikken en dat we op moesten rotten. Dus wij snel wegrennen, lees ik nog net het bord wat bij het hek staat: CREMATORIUM. :Y)

HAHAHAHAHA

Gianti

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:10

Ik ben wel echt blij dat mijn vriend mooi setje heel erg waardeert.. en ik zou nog amused zijn als die stuk trekt... mijn setjes zijn nou niet bepaald goedkoop :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:13

Maanlicht schreef:

Wow _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:28

Lingerie... ik heb er bakken vol van (en het staat me allemaal best leuk :+ )
Maar ja, niemand om het voor aan te doen! :D

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:34

Lingerie, ik heb heel wat aangeschaft maarja het doet hem vrij weinig.. :\
Dus met lingerie ga ik mn best niet meer doen :roll:

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:46

Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enigste bent waar lingerie weinig effect heeft en dus ik geen moeite hoeft te doen

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:48

Maanlicht schreef:

Oefff hahahaha outchhh _O-

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:57

Lingerie doet het m hier juist, m'n vriend vind dat geweldig

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:58

Betrapt ben ik gelukkig nooit :D

Heb zelf wel eens iemand betrapt. :=
Ik was 15 en lag al een tijd op bed,maar kon niet slapen. Ik besloot beneden nog wat te gaan drinken en het dan nog eens te proberen.
Ik loop nietsvermoedend de trap af en sla rechtsaf richting de keuken(links de woonkamer,maar die zag ik nog niet op de heenweg)....Drink een kopje melk en stiefel bibberend weer terug richting de trap,waarop ik dus ineens vol de woonkamer inkijk... en wie zie ik?! %)
Juist! M'n ouders :Y)
Ze zagen mij niet,dus ik liep heel gauw de trap op terwijl ik m'n vader hoor zeggen: 'hoorde jij ook wat?' :=

Ik heb het ze jaren later verteld en we hebben heel hard dubbel gelegen _O-

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:59

Gianti schreef:
Ik ben wel echt blij dat mijn vriend mooi setje heel erg waardeert.. en ik zou nog amused zijn als die stuk trekt... mijn setjes zijn nou niet bepaald goedkoop :')

Hier precies hetzelfde. Hij vind t echt leuk als ik iets moois aanheb :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:01

loveslimpie schreef:
Gianti schreef:

En als ik dan jurkje met hakken erbij aan doe voor begin van avond is die al helemaal happy :)) hij houdt er wel van als ik even wat aandacht in mijn uiterlijk steek

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:04

Gianti schreef:
loveslimpie schreef:

En als ik dan jurkje met hakken erbij aan doe voor begin van avond is die al helemaal happy :)) hij houdt er wel van als ik even wat aandacht in mijn uiterlijk steek

Hier ook! Al ziet ie me liever niet op hakken aangezien ie me dan waarschijnlijk 5 keer op kan vegen hahah

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:15

Luniek schreef:

Of als je bezig bent een kat die tussen de benen van je man gaat liggen terwijl je bezig bent.

Of je kind hoort 'iets' en begint te huilen en papa / mama roepen.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:24

Ik heb ook nog eentje!

Ik was op een feestje vd jarig, maar zijn cadeau in de auto vergeten, hij kwam even mee het halen. Er hing altijd wel iets tussen ons in de lucht, maar nooit echt tot een relatie.

Van het cadeau halen kwam natuurlijk het andere... de auto ramen heel aangeslagen, tot op het moment er iemand op de deur komt kloppen... Daphne, ben je hier?!

Gênant...

Alles terug aan, deur open, stonden ze wat verder aan een andere auto te doen alsof ze dachten dat dat mijn auto was...

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:35

ik heb een keertje gehad dat we "bezig" waren en dat de kat op het bed erbij ging zitten toekijken........

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:54

enamorada schreef:
Lingerie... ik heb er bakken vol van (en het staat me allemaal best leuk :+ )
Maar ja, niemand om het voor aan te doen! :D

Ik ook, elke dag lingerie en bijna altijd jurkje of rokje en highheels (tenzij bij de paarden of bij het sporten ofzo) en hartstikke single :')
Ik vind het zonde om in de kast te laten hangen dus ik draag het maar gewoon voor normaal :Y)

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:13

Heel romantisch in de deuropening afscheid willen nemen van je date, en op t moment dat je je mond open wilt doen ol te zoenen je maaginhoud naar boven voelen komen :\
Voelde me al niet goed, maar hoopte dat ik het binnen kon houden tot ie weg was.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:16

Luniek schreef:

Precies dat heb ik vorig weekend gehad _O-
We keken er echt samen naar uit, speciaal up grade genomen naar een duurdere kamer. Eindelijk dat lang verwachte (bubbel)bad in... vriend komt naar mij toe, water overstroomt, vervolgens glijd hij uit, knalt tegen mij aan, ligt dan eindelijk bovenop mij passen die benen en armen er niet helemaal lekker in.
Rot bad, we zijn maar naar bed gegaan 8)7

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:21

Wat ik trouwens laatst het meest vreselijke vond, ik woon op dit moment in Oostenrijk en mn vriend zou terug gaan met de trein. Ik had me een mooi afscheid voorgesteld waarbij hij naar me zou xwaaien vanuit de trein. De werkelijkheid was:
Mn huisgenoten komen bij ons staan, zijn wagon blijkt een heel eind lopen te zijn en hij moet een paar wagons eerder de trein inspringen om ervoor te zorgen dat de trein niet zonder hem vertrekt.. Niks geen afscheidszoenen of lekkere knuffels alleen een snel kusje.. Wat baalde ik toen (en hij ook)

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 07:46

Gisteravond, gezellig samen naar boven en we beginnen wat te knuffelen. Langsaam maar zeker wordt het wat pikanter en knusser. Wanneer ik boven hem hang en geeft mijn zoontje een kreuntje in z'n slaap. Zoontje slaapt gewoon verder maar mijn melkproductie nam het zekere voor het onzekere en spoot alvast wat melk in het gezicht van mijn partner :')