Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:26

ImkeTarek schreef:
__Sannne schreef:
Oh nog 1, ik werk in een hostel waar zo nu en dan wel eens wat Nederlanders voorbij komen zetten. Ik blijf altijd stug Engels praten, en hopen dat ze niet merken dat ik Nederlands ben. Ik vind Nederlandse backpackers/hostelgangers toch wel zulk vervelend volk. Zodra ze door hebben dat je Nederlands bent denken ze dat ze alles kunnen doen, laten en voor elkaar kunnen krijgen. Super irritant.

Heel erg offtopic, ben n meelezer die onwijs geniet van dit topic.. maar volgens mij ken ik jou ;p , bedenk ik me net door dit berichtje..
Werk jij in Nomads in Auckland?
Ik ben de vriendin van Marcus (vriend van Mark en Celeste)

Ohhhhhh hey!!!!!! Wat grappig! Maar ja dat ben ik dus! Wat is de wereld toch weer klein haha! :))

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:26

Ik woon in de stad, en echt al-tijd word ik aangesproken door mensen van Hello Fresh of Stichting Zielige Dieren oid. Nu doe ik stug altijd alsof ik aan het bellen ben, wat tegelijkertijd super ongemakkelijk voelt. Maar ik heb er echt de energie niet voor om zo'n gesprek te moeten afkappen. Ze blijven altijd zo doorzeiken.

Ik heb trouwens super vaak na het uitgaan bij mijn ouders in de voortuin geplast, omdat ik het niet meer kon ophouden. Hoop echt dat nooit iemand dat heeft gezien.

YellowGray

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:31

Ik word daar ook altijd zo gestresst van. Een keer liep er iemand op me af van stichting KiKa denk ik, of ik kinderen met kanker ook zielig vond (ja, natuurlijk is dat sneu), en toen flapte ik er per ongeluk heel hard uit IK HOU NIET VAN KINDEREN DOEI :=

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:31

Maanlicht schreef:
Ik woon in de stad, en echt al-tijd word ik aangesproken door mensen van Hello Fresh of Stichting Zielige Dieren oid. Nu doe ik stug altijd alsof ik aan het bellen ben, wat tegelijkertijd super ongemakkelijk voelt. Maar ik heb er echt de energie niet voor om zo'n gesprek te moeten afkappen. Ze blijven altijd zo doorzeiken.

Ik heb trouwens super vaak na het uitgaan bij mijn ouders in de voortuin geplast, omdat ik het niet meer kon ophouden. Hoop echt dat nooit iemand dat heeft gezien.

Ik weiger ze aan te kijken, en soms als zr me dan toch aanspreken zeg ik ook; ik ben nog geen 18 maar zal het mijn moeder vragen :') (ben 24) ze geloven me nooit maar dat maakt het alleen maar leuker.

In de kroeg doe ik vaak bij jongens of meiden die me lastig vallen alsof ik alleen maar Duits spreek :+

Ik ben gemeen :')

Verder wat kleine geheimpjes:
- Ik ben een slechte slaper en als ik niet kan slapen door vriendlief, doe ik alsof ik in m'n slaap heel veel beweeg. Als hij dan wakker wordt kan ik eindelijk slapen.
- Stiekem koop ik soms chocola die ik in m'n tas hou zodat ik hem helemaal alleen kan opeten :')

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:48

Maanlicht schreef:

Als ik beltegoed over heb SMS ik wel eens naar 4333, dat is per SMS doneren. Nadeel is dat je vervolgens dan een belletje krijgt of je nóg meer wilt geven. Hallo, wees blij dat ik wat geef EN VAL ME NIET LASTIG.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:34

Maanlicht schreef:
.

Dat ik ook altijd. Ik zie het meteen als ze me gespot hebben en dan loop ik al nee schuddend op ze af. Helpt meestal wel. Ik blijf vriendelijk, lach er bij of maak een grapje als ik nog steeds nee schuddend voorbij loop

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:38

Ik ben vaak met iemand samen en dan zeg ik oh snel doorlopen voordat we aangesproken worden en dan zo dat ze het kunnen horen :))

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:40

YellowGray schreef:
Ik word daar ook altijd zo gestresst van. Een keer liep er iemand op me af van stichting KiKa denk ik, of ik kinderen met kanker ook zielig vond (ja, natuurlijk is dat sneu), en toen flapte ik er per ongeluk heel hard uit IK HOU NIET VAN KINDEREN DOEI :=

Zo heb ik ook gestaan hoor met mn vriend tegen een meidje.

Daarna nog maar eens gevraagd of ze al op zichzelf woonde en wist wat dat kost, dat we onze eigen goede doelen al hebben gekozen en aan doneren (kankerfonds) en daarna begonnen we dr in de zeik te nemen.

"wij hebben op het moment ons eigen fonds opgezet, namelijk het fonds om spullen en een hoofdkantoor bij elkaar te krijgen om het EK Zeehondjesknuppelen te organiseren!

We hebben zelfs lenie het hart zover dat ze 20 jonge zeehondjes heeft gesponsord! *superblijgezicht*

Dat meidje "ooh wat goed"

"jaa we moeten wel de jonge zeehondjes hebben want die hebben nog een mooie witte pels! En het hoofdkantoor willen we cursussen gaan geven om zo ze met zo min mogelijk bloed neer te knuppelen, want we willen natuurlijk geen bloed op de pelsen!"

Toen begreep ze pas dat we dr in de zeik namen :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:43

Wat is er mis met: "Nee sorry, ik doneer al aan andere goede doelen. Succes nog vanmiddag en fijne dag!".

Waarom mensen die hun werk doen in de zeik nemen. Dat vind ik zo onnodig.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:45

Ik zeg altijd : 'ik ben al jaren lid!' :D
Dan ben je het snelste van ze af :))

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:47

Rocamor schreef:
Wat is er mis met: "Nee sorry, ik doneer al aan andere goede doelen. Succes nog vanmiddag en fijne dag!".

Wouw. Ik heb al heel vaak meegemaakt dat de verkoper gewoon met mij meeliep en gewoon door praatte met allerlei tricky questions waar ik dan toch een respons op zou moeten geven.
Een simpele 'nee' werkt niet gauw bij de echte straatverkopers :=
In de zijk zetten is dan weer het andere uiterste, het zal je baan maar zijn....

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:13

Rocamor schreef:

Ik vind ook dat je ze niet in de zeik moet nemen maar soms is het wel moeilijk om netjes te reageren. Ik struikel bijna dagelijks over ze en dan kost het me best moeite om vriendelijk te blijven. Het ergste vind ik als ze je willen aanspreken als je een winkel in gaat en ook als je naar buiten komt. Daar blijkt ook een grote desinteresse uit (overigens zijn het bij mij over het algemeen studenten)

Maar goed, dit gaat off van dit hele erge leuke topic!
Laatst bijgewerkt door Sleeper op 19-10-16 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:13

Dit is het beste vermaak voor een saaie woensdag middag!

- ik lust geen eigeel
- als mensen een selfie maken (bijv. een rij voor mij in de bioscoop) ga ik er achter staan/zitten en trek een gekke bek
- daarna doen alsof je nergens wat van weet
- ik ga vaak boven op mijn vriend liggen als ik slaap
- en schreeuw dan rare dingen tegen hem, bijv. gister nacht "IK LUST GEEN CHINEES"
- als ik dronken ben ga ik in de discotheek heel hard heen en weer rennen
- ik moet wel eens huilen na de seks
- zeggen tegen een vriendin dat ik niet kan afspreken door iets belangrijks, terwijl ik gewoon geen zin heb of een serie wil kijken
- ik moest huilen bij Finding Dory in de bioscoop
- ik neem vaak de telefoon niet op omdat ik geen zin heb om met diegene te praten
- ik voel me "leeg" als een (boeken)serie is afgelopen, daarna heb ik 5 minuten het gevoel 'wat moet ik nu met mijn leven?'

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:15

youaremystar schreef:
Dit is het beste vermaak voor een saaie woensdag middag!

- ik lust geen eigeel
- als mensen een selfie maken (bijv. een rij voor mij in de bioscoop) ga ik er achter staan/zitten en trek een gekke bek
- daarna doen alsof je nergens wat van weet
- ik ga vaak boven op mijn vriend liggen als ik slaap
- en schreeuw dan rare dingen tegen hem, bijv. gister nacht "IK LUST GEEN CHINEES"
- als ik dronken ben ga ik in de discotheek heel hard heen en weer rennen
- ik moet wel eens huilen na de seks
- zeggen tegen een vriendin dat ik niet kan afspreken door iets belangrijks, terwijl ik gewoon geen zin heb of een serie wil kijken
- ik moest huilen bij Finding Dory in de bioscoop
- ik neem vaak de telefoon niet op omdat ik geen zin heb om met diegene te praten
- ik voel me "leeg" als een (boeken)serie is afgelopen, daarna heb ik 5 minuten het gevoel 'wat moet ik nu met mijn leven?'

Hahahah dat huilen na de seks ken ik! Maar het is niet omdat het zo zo slecht was maar.... Geen idee waarom eigenlijk :')

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:25

ik heb dat ook hoor! haha. maar moeten jullie echt huilen of meer een traantje

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:33

Bij mij is het meer een paar traantjes. Ik heb niet hele dozen zakdoeken nodig.

En het is inderdaad niet omdat het slecht is, meer omdat er zoveel emotie ingestoken is die er dan even uit komt. :+

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:34

haha hele waterval, ga dan maar eens vertellen dat het echt niet aan hem ligt :P
Hier ook enkele traantjes als hij dan niks zegt is het zo klaar.

haha als hij gaat vragen hoe wat en waarom, tja dan zijn het er meestal meer

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:44

linn1502 schreef:
haha hele waterval, ga dan maar eens vertellen dat het echt niet aan hem ligt :P
Hier ook enkele traantjes als hij dan niks zegt is het zo klaar.

haha als hij gaat vragen hoe wat en waarom, tja dan zijn het er meestal meer

Ik hou het altijd in anders denkt hij echt dat t heel slecht is geweest, bij mij zijn het meestal wel echt even een huilbui hahaha

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:05

Mijn vriend zei een keer iets over Skype (het was een paar jaar geleden, ben vergeten wat), ik reageerde een uur later met een grap "Oh dan kan ik dus rustig zwanger worden" iets waar we dus helemaal niet mee bezig zijn, ik zei het maar voor de lol :')

Wat bleek, hij was in een grote en nogal belangrijke vergadering een presentatie aan het houden op zijn laptop. Skype is zo fijn om een popup te geven rechtsonder in het scherm van het eerste zinnetje van een chat, wat dus dood leuk op het grote scherm in de vergaderkamer verscheen plus op de schermen van mensen die remote in de meeting ingelogd waren.

Ehh, ja zo genant, had zo in een Bridget Jones film gekund :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:29

Ik zeg tegen straatverkopers altijd vrij bot 'nee geen interesse' en dan loop ik gewoon steevast door, ook als ze blijven banketstaaf :=

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:46

1. Ik bied aan alle vrachtwagens vol varkens, kippen, koeien etc. mijn excuses aan.
2. Bij alle roadkill schieten de tranen in mijn ogen.
3. Ik vind kinderen stom. Maar de meeste mensen denken dat ik wel bij zal draaien ondanks dat ik eind 20 ben. Het is maar goed dat de gesprekken tussen mijn vriend en mij privé zijn :=
4. Vaak heb ik geen zin dingen 2x te vertellen en zeg dan maar dat er niks aan de hand is.
5. Ik ben mega asociaal. Ik vind feestjes en gezellig doen met vrienden helemaal niet leuk. Ik zit veel liever op de bank met mijn beesten of bij de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:47

Oeh ja Selka dat heb ik ook. Ik roep al een paar jaar dat ik te ambitieus ben voor kinderen en dat als ik er ooit aan ga beginnen, dat het dan in ieder geval in een regeling is waarin ik net zo veel kan blijven werken als mijn partner tegen die tijd. Het enige wat ik dan als antwoord krijg is 'wacht maar, je eierstokken gaan wel rinkelen'. Ik kan me daar enorm kwaad over maken, want ik heb gewoon niks met kinderen.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:00

savannah030x schreef:

En nu de ham-vraag.. lust je echt geen chinees?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:02

Ik kijk, als er een trein aan komt, om me heen of er niet iemand achter me staat die me het spoor op wil duwen. :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:05

Emmaa_ heel irritant! Gelukkig hebben onze families de hoop al lang opgegeven. :D