Mannen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 14:37

Wij moesten op de middelbare school ooit bacteriën kweken en toen bleken er minder bacteriën op de toiletbril te zitten dan op een willekeurige deurklink...
Dus... Sindsdien ben ik niet meer bang voor een toiletbril en poets ik de deurklinken grondig :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 14:39

Heb je ook een kweek genomen van de lucht uit die handendrogers die je meestal op WC's vindt?

Ik gebruik ze iig niet meer....

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:02

verootjoo schreef:
Wij moesten op de middelbare school ooit bacteriën kweken en toen bleken er minder bacteriën op de toiletbril te zitten dan op een willekeurige deurklink...
Dus... Sindsdien ben ik niet meer bang voor een toiletbril en poets ik de deurklinken grondig :+

En op geld :wow:
Ik weet nu waar de uitdrukking 'dirty money' vandaan komt :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:07

Ja geld ook :D maar niet op het mijne want dat gaat vaak mee in de was :')
Ik vind altijd muntjes in m'n wasmachine

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:35

:') Mooie Verhalen.

Ik heb er nog wel wat over mijn ex, ja die is niet voor niks een ex.

Ik onderhield hem want hij had geen baan (had hij ook geen zin in want dan kon hij geen World of Warcraft meer spelen) dus ik werkte 60 uur per week terwijl meneer lekker achter zijn computertje zat.

Als ik hem dan vroeg even de zelf gemaakte zooi in de keuken op te ruimen dan kreeg ik terug "als jij de huiskamer stofzuigt, want dat had begin van de week al mogen gebeuren" ..........

En inderdaad, de was loopt zelf wel naar de wasmand. En vervolgens mijn onderbroeken en sokken aan gaan trekken. %)

Ik kom thuis en meneer staat trots in de keuken te koken, denk goh! Hij heeft het licht gezien. Ik krijg een knuffel, hij laat trots zien hoe hij gyros aan het bakken is :') dus ik geef hem een complimentje "fijn joh dat je dat even doet maar hey, is het niet een beetje weinig?" Hij *gooit de gyros op 1 bord* en zegt "ik heb hier wel genoeg aan hoor" en gaat in zijn uppie lopen vreten....

Zichzelf helemaal met vuile afwas inbouwen en vervolgens klagen dat dat hij geen speelruimte meer heeft bij zijn computer en dat er geen schone borden meer in de kast staan.

Persoonlijke hygiëne werd na verloop van tijd ook een issue. Hele gevechten om die trui van hem af te krijgen omdat die stonk naar katten pis omdat meneer er al 2 weken in rond liep omdat ie zo fijn was.

Hele explosies in de toiletpot en nog gaan lachen ook als ik er wat van zei...

Ik heb het 3 maanden met hem uit gehouden :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:40

Drie maanden??? :wow:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:44

Hoe heb je die leren kennen dan of hij profileerde hij zich dan tijdens een eerste date???

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:51

Xyris, wow! :wow:
Wat een mafkees was dat. Ik vind het nog knap van je, 3 maanden haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:12

Xyris, uit welke greppel heb je die parel gevist? :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:13

vuurneon schreef:
Xyris, uit welke greppel heb je die parel gevist? :')

Greppel :') :') :') _/-\o_ _/-\o_

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:35

Hahaha :') een greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet. :roll:. We hebben wel langer een relatie gehad want toen hij nog in Zweden woonde ging het prima. Af en toe een weekje hier, ik een weekje daar, maar was allemaal mooi weer gespeel en zich beter voor doen als hij was. Toen we samen gingen wonen kwam ik daar heel snel achter natuurlijk :p. Had verschillende banen geregeld maar hij vertikte het om er naar toe te gaan. Heb uiteindelijk maar gebruik gemaakt van de garantie en hem terug gestuurd naar de leverancier (zijn moeder, die net blij was dat ze van hem af was). Maargoed, laten we eerlijk wezen, niemand is blij met gebruikt spul dat terug gestuurd wordt...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:37

Xyris schreef:
Hahaha :') een greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet. :roll:. We hebben wel langer een relatie gehad want toen hij nog in Zweden woonde ging het prima. Af en toe een weekje hier, ik een weekje daar, maar was allemaal mooi weer gespeel en zich beter voor doen als hij was. Toen we samen gingen wonen kwam ik daar heel snel achter natuurlijk :p. Had verschillende banen geregeld maar hij vertikte het om er naar toe te gaan. Heb uiteindelijk maar gebruik gemaakt van de garantie en hem terug gestuurd naar de leverancier (zijn moeder, die net blij was dat ze van hem af was). Maargoed, laten we eerlijk wezen, niemand is blij met gebruikt spul dat terug gestuurd wordt...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :') :') :') :') :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:44

Als er garantie op zat,kreeg je dan geen nieuwe toegestuurd? :))

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:45

Xyris schreef:

Had je er veel voor betaald?
Ach, wat niet deugd dat deugd niet, ik ben altijd blij met de garantie :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:44

Xyris schreef:

Oh wat verwoord je dat heerlijk _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:46

Xyris, je mooie woorden geven je greppelparel toch een stukje meer flair :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 19:21

Oh jee dat klinkt echt veel te bekend. Alleen waren wij acht jaar getrouwd :+ Ik ben heel blij dat ik weer zelfrespect heb.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:44

Hahaha dit topic!

De mijne is vies van het vuilbakje in het toilet, vrouwenzaken enzo haha. Ik heb boven het toilet een rekje staan, staat zo'n mooie blikken doos in, met "vrouwenzaken", als ik het waag om dat open te laten staan is ie in week in shock. Wat daar dan in zit? Maandverband. NIEUW maandverband. Maar ooh, pure horror voor hem. Is maar goed dat wij geen kinderen willen :D Ik vind wel nooit lege wc-rolletjes, ofwel maakt hij ze niet op, of gooit ie die met z'n ogen dicht weg haha.

Hij laat vooral zijn kleren slingeren. Wij hebben suuuper veel kapstokken, en overdreven veel schoenenrekken (die HIJ wilde! HIJ heeft daar zo voor lopen zeuren!), smijt ie zn kleren zowat overal: de 4 stoelen rond de tafel, de 2 krukken aan de bar, de leuning van de grote zetel, de kleine zetel, truien belanden op de schoenenrekken, er liggen kleren overal in de slaapkamer (en dan zeurt ie dat ik de zonnebank niet gebruik haha, heb ik ook geen zin in als ik die eerst moet uitgraven), en in de badkamer, en in de dressing, ... En dan: schat, ik heb geen kleren meer.
Ik heb laatst AL zijn kleren op het bed gegooid, alles netjes opgevouwen en netjes in stapeltjes in zijn kast gelegd: shirts, truien, jeansbroeken, cargobroeken, sportbroeken, shorts, zwemshorts, shirts met lange mouwen, shirts zonder mouwen, werkkledij, ... Juist, hij heeft de onderste nodig, en sleurt die er gewoon van onder :+

Of "ik wilde de vuile afwas wel in het afwasmachine steken, maar die zat nog vol met propere afwas!"
Oh wat gek, dan heb je vast te vroeg gekeken, was die nog niet klaar om zelf al de kast in te lopen :D

Verder valt het wel mee hoor haha.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:55

Pssst...Jill.... Je profiel liegt dan nu wel... Die zegt dat je er maar 2 hebt! :wow:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:02

Echt waar? In shock van verpakt maandverband? Baby... :roll:
Lieffie hier pakt rustig maandverband mee als ik dat zou vragen (doe ik nooit want ik winkel vrijwel altijd, laatst ging hij en vroeg hij zelf of hij mee moest nemen <3 )
Sterker nog! Hij kent het verschil tussen met en zonder vleugels. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:05

*komt even binnen vallen*
Sowieso wel gek toch, als je samenwoont? Hoe doet hij dat als je ongesteld bent? Dat laat je toch ook wel weten aan je partner?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:19

Ik zou hem expres wat maandverband onder de neus duwen. Wel schoon uiteraard, zo goor ben ik dan ook weer niet. :+

Maar tjeetje, wat kinderachtig zeg.

Sommige dingen hier herken ik wel. Maar dan meer voor mezelf dan voor mijn vriend. Mijn vriend staat vaker schoon te maken dan ik. Al doen we het gewoon samen.

Van andere dingen zakt echt mijn broek af. Dweilen dat je water zwart is. Dat is gewoon ranzig. :r

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:26

Die van mij doet nooit de bril omhoog tot mijn grote ergernis! Vooral 's morgens vroeg als ik nog half slaperig richting wc moet en vergeet eerst de bril af te vegen... Nouja je raad het al. En het banketstaaf is dat hij het wel doet bij mijn ouders!
Krijg het na bijna 6 jaar samenwonen niet aan zijn verstand gepeuterd.

Ook is hij heel goed in alles wat leeg is aan shampoo of scheerschuim flessen in de wasbak te leggen ipv mee naar beneden mee te nemen en weg te gooien of op zijn minst op het aanrecht te zetten zodat ik het kan weggooien.

Wc rolletjes idem dito maar die laat ik ook vaak liggen en eens in de zoveel tijd haal ik ze weg en gooi ze bij het oud papier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:41

Hier ziet het dweilwater toch ook regelmatig vies van kleur, zelfs al ga ik eerst met de stofzuiger rond. De bak op stal ligt erbij zoals zand in de duinen: diep, fijn en los. Dat kruipt echt overal in je schoenen. Ik doe die standaard uit als in de inkom sta, sloffen aan (crocs) maar dat verhindert echt niet dat het zand van mijn sokken alsnog zijn weg doorheen het huis vindt. Idem met hooi trouwens. Ik stofzuig en dweil wekelijks en toch heeft dat water een vieze kleur. Tjah.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:55

Femm_k schreef:
Wowwwww dat zou ik echt niet trekken vuurneon :=

Hij heeft het bij mij 2 keer geflikt om rolletjes te laten slingeren, die leg ik dan gewoon in het bed aan zijn kant :D boodschap komt dan wel over (jaaa kinderachtig van me maar ook best grappig toch :+ )

Oww de mijne duikt dan gewoon zijn bed in samen met de rolletjes!!

Mijn pa en ik waren in de douchecel wasbak met kast aan het ophangen en het kastje stond toen nog in de deuropening van de slaapkamer. Toen hij naar bed ging is hij over dat kastje gestapt en is gaan slapen... uur later toen ik naar boven ging lees uurtje of 1 ben ik helemaal geflipt :') HAHAHA WELKE gek stapt daar nu overheen..????

Of als er iets op de trap ligt stapt hij ook overheen.

Ik ben nu aan het kijken hoe lang de folder voor de deur blijven liggen liggen er nu al 3 dagen