Dus... Sindsdien ben ik niet meer bang voor een toiletbril en poets ik de deurklinken grondig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Wij moesten op de middelbare school ooit bacteriën kweken en toen bleken er minder bacteriën op de toiletbril te zitten dan op een willekeurige deurklink...
Dus... Sindsdien ben ik niet meer bang voor een toiletbril en poets ik de deurklinken grondig
maar niet op het mijne want dat gaat vaak mee in de was 
Mooie Verhalen.
dus ik geef hem een complimentje "fijn joh dat je dat even doet maar hey, is het niet een beetje weinig?" Hij *gooit de gyros op 1 bord* en zegt "ik heb hier wel genoeg aan hoor" en gaat in zijn uppie lopen vreten....
een greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet.
. We hebben wel langer een relatie gehad want toen hij nog in Zweden woonde ging het prima. Af en toe een weekje hier, ik een weekje daar, maar was allemaal mooi weer gespeel en zich beter voor doen als hij was. Toen we samen gingen wonen kwam ik daar heel snel achter natuurlijk :p. Had verschillende banen geregeld maar hij vertikte het om er naar toe te gaan. Heb uiteindelijk maar gebruik gemaakt van de garantie en hem terug gestuurd naar de leverancier (zijn moeder, die net blij was dat ze van hem af was). Maargoed, laten we eerlijk wezen, niemand is blij met gebruikt spul dat terug gestuurd wordt... Xyris schreef:Hahahaeen greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet.
. We hebben wel langer een relatie gehad want toen hij nog in Zweden woonde ging het prima. Af en toe een weekje hier, ik een weekje daar, maar was allemaal mooi weer gespeel en zich beter voor doen als hij was. Toen we samen gingen wonen kwam ik daar heel snel achter natuurlijk :p. Had verschillende banen geregeld maar hij vertikte het om er naar toe te gaan. Heb uiteindelijk maar gebruik gemaakt van de garantie en hem terug gestuurd naar de leverancier (zijn moeder, die net blij was dat ze van hem af was). Maargoed, laten we eerlijk wezen, niemand is blij met gebruikt spul dat terug gestuurd wordt...
Xyris schreef:Hahahaeen greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet.
. We hebben wel langer een relatie gehad want toen hij nog in Zweden woonde ging het prima. Af en toe een weekje hier, ik een weekje daar, maar was allemaal mooi weer gespeel en zich beter voor doen als hij was. Toen we samen gingen wonen kwam ik daar heel snel achter natuurlijk :p. Had verschillende banen geregeld maar hij vertikte het om er naar toe te gaan. Heb uiteindelijk maar gebruik gemaakt van de garantie en hem terug gestuurd naar de leverancier (zijn moeder, die net blij was dat ze van hem af was). Maargoed, laten we eerlijk wezen, niemand is blij met gebruikt spul dat terug gestuurd wordt...
Xyris schreef:Hahahaeen greppel genaamd Gotland (Zweden) via internet.
Ik ben heel blij dat ik weer zelfrespect heb.
Ik vind wel nooit lege wc-rolletjes, ofwel maakt hij ze niet op, of gooit ie die met z'n ogen dicht weg haha.

)

Femm_k schreef:Wowwwww dat zou ik echt niet trekken vuurneon![]()
Hij heeft het bij mij 2 keer geflikt om rolletjes te laten slingeren, die leg ik dan gewoon in het bed aan zijn kantboodschap komt dan wel over (jaaa kinderachtig van me maar ook best grappig toch
)
HAHAHA WELKE gek stapt daar nu overheen..????