Wat lief van jullie!
Met mijn broertje gaat het nog steeds slecht, al is hij nu wel stabiel. 4 weken geleden heeft hij moeten kiezen tussen de inrichting verlaten (en we wisten allemaal hoe dat af zou lopen) of met zichzelf aan het werk. Hij heeft het leven nog een kans gegeven! De afgelopen weken heeft hij vele gesprekken gehad, en er zullen er ook nog vele volgen. Het is een proces van maanden, zo niet jaren. Volgende week gaat hij naar de open afdeling, voor hem zal het een nieuwe omgeving zijn, maar verder zal er niet veel veranderen. Hij mag op het moment ook gaan en staan waar hij wil, en mag dus ook de kliniek uit. Dat doet hij af en toe, en als hij zich slecht gaat voelen, gaat hij weer terug.
We hopen dat hij het vol kan houden. Er zijn wat dingen gaande op de kliniek, en ze kunnen hem daar ook niet voor langere tijd houden. Dus we zijn nu aan het kijken wat de opties zijn. Terug naar huis gaat niet, en bij mijn moeder wonen wil hij ook niet. Maar we zijn in ieder geval op de weg naar boven!
Ik heb ook een aantal PB'tjes gehad voor het adres, ik zal even navragen. Wellicht dat het 'oude' adres iets aangepast moet worden. Kaartjes zijn nog steeds heel erg welkom, dus laat hier een berichtje achter of stuur een PB. Zodra ik het adres heb, laat ik dat aan de gegadigde weten!