Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:En dan het supermarkt personeel die ze gewoon met de hand in die bakken legt
Joaltijd schreef:Alwiene schreef:
Dat vind ik juist helemaal een rampensysteem. Is er zelf al eens 1 op de grond beland bij mij
Ik laat t [naam] altijd voor mij doen
Alwiene schreef:Haha je schuift het naar de zijkant, door die ijzeren dingetjes heen en daar kan je het eruit halen want die voorkant is open
Shanna schreef:Ahh nooit geweten/ gedacht.. ik zou er denk ik bij weggelopen zijn omdat ik het principe niet gesnapt zou hebben, of eerst bij een andere klant hebben afgekeken hoe het moet
Ik vind de tangen juist wel makkelijk en fijn dus haha, maar ik heb dan ook geen smetvrees ofzo.. Ik ga er dan ook vanuit dat anderen de tangen ook gebruiken, of de aangeraakte broodjes kopen. Al moet ik zeggen dat ik bij het terugleggen van aangeraakte broodjes inderdaad wel een opmerking zou maken, dat is niet zo fris..
Warboel schreef:Ik was vanochtend bij de Hema op het station, en daar lag de tang bij het brood in. Niet omdat een luie klant dat gedaan heeft maar dat hoort gewoon zo. Dan heeft 'ie ook niet echt veel nutAls je dan de tang pakt raak je alsnog al die broodjes aan met de achterkant van je hand. En komen de bacteriën alsnog via het handvat van de tang op het brood.
oomens schreef:Is überhaupt zo'n tang niet onzinnig? Het zijn gebakken broodjes, die gaan echt niet ineens bederven omdat er iemand met zijn handen aan heeft gezeten.
dees_daan schreef:oomens schreef:Is überhaupt zo'n tang niet onzinnig? Het zijn gebakken broodjes, die gaan echt niet ineens bederven omdat er iemand met zijn handen aan heeft gezeten.
Nee want als iedereen die een broodje wil pakken ook de andere broodjes aanraakt komen er lekker veel bacteriën op..
Ik hoef geen broodjes waar allerlei mensen aan gezeten hebben in ieder geval en ik heb echt geen smetvrees. Wie weet waar die handen allemaal aangezeten hebben
Edit: de mensen die zelf zo'n broodje pakken hoeven niet eens 'vies' te zijn maar als je kijkt hoeveel mensen de boodschappenkarren/mandjes aanraken per dag dan verspreid het zich wel lekker als er vervolgens verse producten mee aangeraakt worden, ik hoef dat gewoon niet op mijn broodje.