MarjanB schreef:Ach ja ik heb bij m'n ex ook wel eens in z'n telefoon gekeken. Dat kwam omdat ik het gevoel had dat er iets niet klopte. Hij loog ook over geld en hij was erg onvoorspelbaar. Op een nacht kwam ie veel later thuis dan vooraf aangegeven en ging gelijk douchen.. Toen lag z'n telefoon er en op het scherm lichtten allemaal hartjes en berichtjes op. Die zag ik zonder dat ik in z'n telefoon keek dus. Gelijk gevraagd wat er was, hij ging door het lint vernielde het eea in huis en heb em gelukkig buiten gekregen en toen z'n zus gebeld en die hebben heel veel problemen met hem gehad daarna. Het is geresulteerd dat die avond gelijk het einde was. Mijn beste keuze ooit! Ik ben niet snel bang of wantrouwend maar achteraf waren er zoveel rode stoplichten.. Mijn huidige vriend is echt een schat! Open en eerlijk en vertrouw hem hoewel ik dus de nodige problemen heb gehad rondom vertrouwen. Soms past het ook gewoon niet bij elkaar en is er daardoor onterecht sprake van wantrouwen maar het kan dus ook echt gegrond zijn..
Ik vind niet echt de situatie te vergelijken als dat van ts..