Leuke jongen op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:23

xMyrth schreef:
Ik ben ook wel gast. Ik bedoel... IEMAND moet de taart opeten en de drank laten vloeien?!

Als er dan toch al een gastenlijst wordt gemaakt, IK NODIG MEZELF OOK UIT. Dan weet ts in ieder geval zeker dan ze met een koets wordt opgehaald en een mooie erehaag zal hebben met al die bokkers+paard haha.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 23:24

Haha die reacties van jullie geniaal, lig in bed met een big smile dit te lezen! :D

Het was even een kort gesprekje want ik ging uiteten en hij ging ook iets doen. Hij heeft gezegd weer contact met mij op te zoeken.

Op zich wel goed nieuws toch, als hij dat ook werkelijk doet. :)

gigikuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:27

Petrichor schreef:
Haha die reacties van jullie geniaal, lig in bed met een big smile dit te lezen! :D

Het was even een kort gesprekje want ik ging uiteten en hij ging ook iets doen. Hij heeft gezegd weer contact met mij op te zoeken.

duimen dat hij het doet :o

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:28

Ik mag dan wel niets specifieks bij te dragen hebben aan de bruiloft, maar gast wil ik zeker wel zijn! (Elk excuus voor gratis taart is een goed excuus :P)

En super TS! We gaan er gewoon van uit dat hij contact opzoekt, anders zijn al die trouwplannen hier voor niets en dat zou ook zo'n zonde zijn!

Saab99

Re: Leuke jongen op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:32

Graag een taart zonder frambozen, anders zwel ik op :j chocolade is wel helemaal prima!

*kruipt terug onder meelees steen*

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 23:35

Tja als hij geen contact zoekt sta ik voor banketstaaf, dus moet hij of een winkelverbod of ik moet verkassen! :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 23:58

Als ik zorg voor de chocoladefontein, mag ik dan ook als gast komen :))

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 00:00

Tuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:03

Petrichor schreef:

"He, miss handiger via whatsapp? Hier is mijn nummer"

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:05

*het is 5 jaar later*

De muziek klinkt, het bruidspaar loopt tussen de rijen stoelen door. Niemand had verwacht dat het zo druk zou worden. Een kleine plek is gereserveerd voor familie en vrienden. De kar werd getrokken door een bokker, de foto's werden gemaakt door een bokker, de muziek, bloemen, bruidsmeisjes, de gasten alles werd geregeld door de bokkers die met haar meeleefden, wachtend op dat eerste bericht.
Een slideshow komt voorbij (in elkaar gezet door een bokker, uiteraard), foto's uit de supermarkt, screenshots van de eerste facebookberichten, foto's van de meeting met taart...

En ze leefden nog bokt en gelukkig ^&+

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:08

:')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:12

Stille meelezer hier! Niet zo stil meer..

Maar wat leuk dat er toch contact is TS!
En zoals @EskeGirl het al schrijft, jij krijgt later gewoon een Bokt-bruiloft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:16

Ik kom optijd! Ik volg! :D *heeft zelf ooit een soortgelijk topic geopend en smult hiervan* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:30

De bruid in het boktblauw....

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 09:08

Volg al sinds het begin... Wat leuk!

Ik maak wel extra taart voor al die bokkers die zichzelf uitnodigen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 09:45

Aaah TS, zo leuk dat hij heeft gereageerd! Nu hopen dat hij inderdaad weer contact gaat zoeken. Heb je hem niet zijn nummer gegeven op messenger? :P

lovecappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 09:56

EskeGirl schreef:
*het is 5 jaar later*

De muziek klinkt, het bruidspaar loopt tussen de rijen stoelen door. Niemand had verwacht dat het zo druk zou worden. Een kleine plek is gereserveerd voor familie en vrienden. De kar werd getrokken door een bokker, de foto's werden gemaakt door een bokker, de muziek, bloemen, bruidsmeisjes, de gasten alles werd geregeld door de bokkers die met haar meeleefden, wachtend op dat eerste bericht.
Een slideshow komt voorbij (in elkaar gezet door een bokker, uiteraard), foto's uit de supermarkt, screenshots van de eerste facebookberichten, foto's van de meeting met taart...

*D *\o/*

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:11

Dan moet er weer een nieuwe attractie komen in de efteling, voor dit nieuwe sprookje ^&+

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:13

EskeGirl schreef:
*het is 5 jaar later*

Held! _/-\o_

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 14:06

Moohhhh nu is t alsnog afwachten... :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 16:53

Haha ja, vind het ook wel lastig om hem nu niet te berichten. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij contact met mij op zou nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 17:04

Dan "moet" je dat idd even afwachten. Ik krijg daar geen heel enthousiast gevoel bij eigenlijk.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 18:17

Waarom zou je daar niet heel enthousiast van worden? De gast heeft een leven, da's alleen maar fijn. En ik kan me ook voorstellen dat hij even aan het idee moet wennen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 18:46

Het kwam er juist wel enthousiast uit. :)
Hij had een feestje en ik was met mijn ouders weg. Hij zei op een leuke manier dat hij van zich zou laten horen.

Hij vroeg in het gesprek ook echt dingen, dus ik kan niet zeggen dat hij geen interesse toonde.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 19:11

Ik vind het juist leuk van hem! Niet gewoon zeggen dat hij geen tijd heeft maar er ook nog bij zeggen dat hij contact met je op neemt! Ik denk dat hij je wel wat gaat sturen!