Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

hagelslag

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:33

Mij fysio schrok woensdag toen ik geen trainingbroek aan had _O-
Moest na de fysio door naar de arts dus tsja...
En vandaag weer gewoon in mn trainingsbroek...
Vele komen ook in hun gewone kleding. En ik het liefst in mn trainingsbroek. Ik kan nog niet goed druk op mijn knie hebben dus dan liever beetje lossere kleding aan.

Als het warm zou zijn zou ik ook gewoon een korte broek ofzo aandoen.

Maar ik wens je beterschap! En voor na alle behandelingen succes ;-)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 23:02

Haha :P Dank je!

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:14

Terug on topic dan maar...
Als je hem al met bijbedoelingen tagged op Facebook en in je tofste kleding daar iedere week verschijnt zou ik je adviseren om hem óf al eerder dan je laatste behandeling op de man af vragen of de interesse wederzijds is, óf dit topic voorlopig iets minder te voeden met updates van jullie afspraken.
Want hoewel ik smul van dit topic denk ik dat je het hiermee voor jezelf nog grootser maakt dan het al is en je jezelf in een ongezonde relatie met je behandelend therapeut plaatst.
Dus vraag het hem gewoon. Misschien zegt hij 'ja leuk' en moet je op zoek naar een andere fysio, maar als de interesse niet wederzijds blijkt en jij kan daar op een gezonde manier mee omgaan kun je waarschijnlijk ook heus gewoon bij hem in behandeling blijven en is jullie relatie weer gelijkwaardiger en kun je tijdens de behandelingen je energie volop steken in je herstel. Want uiteindelijk is dat op papier toch jullie voornaamste gemeenschappelijke deler..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:33

Dus je bent nu aan het trainen? Er was laatst zo'n topic over een bokker die orgasmes had tijdens training... :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 23:53

Bedankt voor je bericht, ik begrijp wat je bedoelt. En ik wil het ook niet te groot laten worden.
Alleen ga ik liever niet dat gesprek aan voordat mijn behandelingen voorbij zijn. Ik denk dat ik daar te verlegen voor ben. En dat ik mij daarna ook te ongemakkelijk zou voelen. In de tussentijd kan ik wel mijn gevoelens onder controle houden, ook al lijkt dat misschien niet zo. Ik kan allang weer normaal tegen hem doen gelukkig (in het begin was ik nogal stil). En mijn herstel blijft het belangrijkst.

Haha antje_vip _/-\o_
Dat topic heb ik ook gelezen, dit zijn niet die oefeningen hoor :+

Het duurt nu sowieso trouwens twee weken voor een update, dan heb ik pas weer een afspraak.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 08:50

Weet je zeker dat hij vrijgezel is?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 13:33

Hahahaha, wat voor oefeningen waren dat?

Dat gedoe over dat rokje, als je bezig met oefeningen voor je arm boeit het toch niet wat je aan hebt, who cares. Waarschijnlijk heeft ie die oefening ter plekke bedacht toen ie haar in dat rokje zag :)) :')

Ben echt benieuwd of hij erop ingaat, ik zou eigenlijk ook niet te lang wachten, straks ontmoet ie iemand anders, fysio's zat in NL

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 15:10

Marleen_usar, vrij zeker :D Zijn facebookstatus is vrijgezel. En ik hoor ook niet dat hij een vriendin heeft in zijn verhalen. Een invaller zei het de eerste behandeling al. Maar die was net verhuisd, daar vertelde hij over.

Hyppolyte :')
Het waren buikspieroefeningen: [LZP] Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Maar dat dus inderdaad, kleding maakt niet uit. En je hebt misschien nog gelijk ook, het was een nieuwe oefening :+

Jullie worden gewoon ongeduldig :P
Maar stel he.. hoe moet ik het dan aanpakken? Ik kan hem een berichtje via fb sturen. Maar wat moet ik dan zeggen?

Hij had het er laatst wel over dat hij voor het eerst hier de stad was ingegaan (hij woont ergens anders). Nu heeft hij een klein stukje van de stad gezien. Daarop inspringen oid?

Maar ik moet nog (maar?) een paar weken zei hij laatst. Dus dat is niet zo lang meer. In oktober is het een jaar geleden dat ik bij hem in behandeling kwam :Y)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 15:29

Om nog even te reageren. Bij mij werd het bijna face to face besproken wat ik in dit topic heb beschreven. Tuurlijk is het eng maar ook wel goed voor je zelfvertrouwen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 14:00

uiteraard worden we ongeduldig >>:)! maar een paar weken zijn nog wel te overzien, ik ben nooit zo van het zitten en afwachten, valt het op :')?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 14:48

Haha ja, voor die paar weken ga ik niet moeilijk doen door hem mee uit te vragen :Y)
Dus nog even geduld :D

Ik ben zelf ook ongeduldig hoor en af en toe kom ik in de verleiding om een berichtje te sturen.
Maar dat vind ik toch wel eng :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 12:25

Hahaha, snap ik :'), zou ik ook hebben :))

Heb je alweer een date met hem?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 13:09

Volgende week donderdag pas weer :o

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:33

Shiiiiiit! Dat duurt nog heul lang! :=

wat moeten we nou in de tussentijd? Die leukerd is hier ook niet meer geweest, ik vind het stom -O-

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-16 15:07

Ik weet het -O-

Dat is ook stom.
Nouja afwachten maar en popcorn eten :Y)

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-16 23:02

Vraag hem maar gewoon mee uit, dan weten wij meelezers ook waar we aan toe zijn *\%/* . Wil toch onderhand wel de afloop weten :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-16 23:49

:')

Ik zal het tegen hem zeggen :Y)
"Ik wilde eerst wachten met je uit vragen tot na de laatste behandeling, maar de bokkers worden ongeduldig.. "

Nog even geduld!
De pijn is nu iets minder, dus het gaat de goede kant op. En hopelijk ben ik er nu snel vanaf :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 01:12

Hahahaha, ja ik ben het er wel mee eens, gewoon zeggen dat wij je gedwongen hebben :') :))

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-16 01:02

*\o/* Update! *\o/*

En wat voor een :')

Hij heeft mij doorverwezen.
Omdat hij 'niets meer voor mij kan doen'. Ik heb alles geprobeerd wat hij kon bedenken om van de pijn af te komen (rust en trainen), maar het gaat helaas niet beter. Dus nu heeft hij mij doorverwezen naar een fysio collega.

Hopelijk helpt dat. Ik ben als de dood dat ik weer twee operaties moet. De eerste twee operaties zijn nog niet eens een jaar geleden.

Maarja, dilemma nu :+
Zal ik een move maken?
Ik heb mijn twijfels en ik ga het sowieso nog minstens 1 a 2 weken aankijken.
Deels heb ik mijn twijfels, omdat ik nog in behandeling ben en dat mij ongemakkelijk lijkt. Ook omdat hij mij heeft moeten doorverwijzen.
En omdat ik twijfel of het wederzijds is. Behandelingen zijn gezellig, maar op facebook is er bijv. verder nauwelijks contact (qua tags, likes oid). Hoewel hij wel mijn tag leuk vond en erop terugkwam tijdens de behandeling. En de behandeling van vandaag was ook ongemakkelijk na het doorverwijzen, want hij zei niets meer. Normaal kletsen we wel.

Dus ik durf niet echt meer :Y)
Maar misschien verandert er nog iets de komende 2 weken en neemt hij initiatief.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 06:47

Wow... dat is ineens wel een hele verandering :wow:

Ik zou het ook even aankijken. Misschien maakt hij zijn move wel... en anders kun jij dat altijd nog doen natuurlijk.

+:)+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 08:00

Zet hij ook wel eens iets op zijn eigen facebook? Niet iedereen is even actief natuurlijk. Je kan hem altijd via facebook een priveberichtje sturen, gewoon over iets waar jullie het over hebben gehad ofzo, of over hoe je eerste behandeling is geweest bij de nieuwe fysio.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-16 08:40

Thanks Pikkepor, ja, het was nogal onverwacht! Ik dacht nog een paar weken trainen. Maar er was nog steeds geen verbetering en ik heb er nu alweer twee maanden last van.

8nnemiek, hij is idd niet zo actief op facebook. Ik zie hem weleens dingen liken en mensen taggen, maar hij post nauwelijks iets. En een pb is een goed idee :) Afgezien van de behandeling kan ik zo snel weinig verzinnen, maar daar heb ik dan evt nog twee weken voor :Y)

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 08:57

Wat heb je te verliezen? Gewoon een pb'tje sturen! Hey, nog even over de door verwijzing, die kwam nogal onverwacht.. Was dat je enige reden om mij door te verwijzen? Vind het in elk geval erg jammer, want vond de behandeling ook altijd gezellig met je <<)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 12:03

Als je bij hem weg ben zou ik gewoon een berichtje sturen! :D je hebt niets te verliezen toch? En die twijfels over weinig tags op facebook, ik zou het niet professioneel vinden als een fysio zijn patient ( noem je dat patient of client :+ ) gaat taggen. Dus dat zegt niks over wederzijds :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 12:31

Kijk dat is een interessante update!
Zou 'm inderdaad na je nieuwe behandeling eens een berichtje sturen hoe het daar gaat.
Ik ben sinds afgelopen week onder behandeling in een revalidatiecentrum in plaats van bij de fysio en had 'm ook een berichtje gestuurd hoe het ging. Vond 'ie leuk, hij wilde graag op de hoogte gehouden worden. Zou zoiets ook gewoon proberen, dan raak je vanzelf aan de praat! :)