Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Palmera schreef:Majolen schreef:Het zinnetje: "Het is hun dag." Vind ik gel*l. Betekend dat dat je dan zomaar iemand mag kwetsen?
Maar als je iemand dus niet mag kwetsen, betekend dat dan dat je op jouw grote dag opgezadeld moet zitten met mensen die je niet mag?
Edit: over 'stelletjes uit elkaar halen'. Het is een bruiloft van één dag hè. Geen 10 jaar durende expeditie naar de Siberië.
Yvette81 schreef:Toen mijn vriendin ging trouwen mocht het vriendinnengroepje er de hele dag bij zijn als bruidsmeisje. De mannen kwamen 's avonds pas.
We hebben er niet eens bij stil gestaan dat de dames en heren apart waren uitgenodigd. Het leek logisch. Wij zijn het vriendinnenclubje al sinds de brugklas. Overdag was voor familie en intimi. Dus de mannen kwamen pas op de feestavond.
Ik snap je probleem niet.
Amandavd schreef:Yvette81 schreef:Toen mijn vriendin ging trouwen mocht het vriendinnengroepje er de hele dag bij zijn als bruidsmeisje. De mannen kwamen 's avonds pas.
We hebben er niet eens bij stil gestaan dat de dames en heren apart waren uitgenodigd. Het leek logisch. Wij zijn het vriendinnenclubje al sinds de brugklas. Overdag was voor familie en intimi. Dus de mannen kwamen pas op de feestavond.
Ik snap je probleem niet.
Dan heb je dus echt niet goed gelezen.
Lizzyy schreef:Niet mag, kom zeg. We zijn zelfs nog met z'n allen een weekendje wezen kamperen. Verder gaan we ook elk jaar naar de winter Efteling waar ik ook gewoon meega. Dus dat zal wel meevallen.
Lizzyy schreef:Palmera schreef:Maar als je iemand dus niet mag kwetsen, betekend dat dan dat je op jouw grote dag opgezadeld moet zitten met mensen die je niet mag?
Niet mag, kom zeg. We zijn zelfs nog met z'n allen een weekendje wezen kamperen. Verder gaan we ook elk jaar naar de winter Efteling waar ik ook gewoon meega. Dus dat zal wel meevallen.