Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
danzzz schreef:Ah een slachtoffer. Het is wat, wordt je geslagen door je vriend en doen ze op bokt ook nog vervelend tegen je. Meid wat heb je het zwaar.
Wat je ook kan doen is wat doen met alle tips en ervaringsverhalen die in dit topic naar voren zijn gekomen en een sterke vrouw worden die dit soort sjit niet pikt van een vent waar je verder ook nog eens niks aan hebt.
Niemand kan dit voor je oplossen, dat moet je echt zelf doen. Nu moet je het alleen nog willen, want gezien je laatste reactie denk ik dat je het wel fijn vind in dat slachtoffer hoekje. En, hé wie ben ik om jou te vertellen dat je daar uit moet, dat moet je helemaal zelf weten.
Ik vind vrouwen die bij een fysiek of psychisch geweldadige man blijven zwak, afhankelijk en onzeker. zeker als die vrouwen het dan ook nog goedpraten en vinden dat de wereld gemeen tegen ze is als de wereld zegt dat je weg moeten gaan, want ze hebben het al zo zwaar en dat kunnen ze er niet bij hebben joh.
Sorrie. heb ik allemaal niks mee. Ik wil met alle liefde tijd en energie in iemand steken om ze te helpen uit zo een situatie maar als ik alleen maar achossie en aaien over de bol mag geven, dan loop ik snel door. Zonde van mijn tijd en energie.
Doe met de tips en verhalen wat je wil TS maar als je aandacht en aaien over de bol wilt hebben dan is dit denk ik niet de goede community voor je dan kan je beter naar http://www.ikbenslachtoffer.nl of zo gaan. Hele wedstrijden daar over wie het zieligste is en wie het, het zwaarste heeft ondertussen de situatie in stand houdend.
spatter schreef:Vragen jullie je niet af of dat bericht wel kwam van TS en niet van haar vriend, die dit topic toch ook gevonden had?
Mijn gevoel zegt me dat dit bericht niet geplaatst is door TS![]()
Heel veel sterkte voor de bokker waarvan de vriendin vermoord is
Mars schreef:Fijn dat TS iig een teken van geeft...
Verder zal ze idd nog wel bij die lieve vriend zijn die toch in essentie een 'goede jongen' is die 'heel veel spijt heeft' en echt wil werken aan een fijne relatie![]()
Succes ermee TS, jammer dat je nog niet de kracht hebt om verstandige keuzes te maken.
Sammy_xxs schreef:Achja de meeste mensen die hier reageren hebben geen idee waar ze over praten, grote bek tegen ts dat ze geen ruggengraat heeft en geen zelf respect en nog veel meer wat ik voorbij heb zien komen.
Is gewoon te triest voor woorden, als je het zelf nooit heb meegemaakt wie ben jij om zo te oordelen?
Ik geef ts groot gelijk dat ze niet meer reageert, zou ik ook niet doen met al die reacties pff.
En zogenaamd leeft iedereen zich zo mee, maar puntje bij paaltje gaat iedereen na het rellen in dit topic lekker verder met hun dagelijkse dingen en zit ts wel echt in die situatie, en zie maar is de juiste hulp te krijgen.
Tuurlijk zijn er genoeg instanties maar zoals ik al zei als je niks weet praat er maar niet over want het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt.
En vrouwen die zeggen als mn vriend me 1 keer aanraakt ga ik gelijk bij hem weg, bullshit als je het nooit heb meegemaakt kan je er niet over meepraten.
maximuss schreef:Vanaf het moment dat ts terug naar huis gegaan is na haar verblijf in het ziekenhuis, heeft zij ervoor gekozen om zichzelf in een kwetsbare positie te plaatsen. Zijzelf en niemand anders...