Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:04

litilaura schreef:
- Met een leren zadel, reiskoffer, en zware handtas met laptop erin van zuidlimburg naar de divoza in Enschede, met het ov (4,5 uur), zonder contant geld op zak, met stiletto's aan, met een lege telefoon, om dat zadel daar in te laten ruilen voor een ander exemplaar. Vervolgens in de stortregen op een bus wachten, struikelen over een stoeptegel met je gloednieuwe zadel op je ovkaart vallen waardoor ik dus niet meer kon reizen. Gelukkig was er een lieve meneer van de ns die me een kaartje gratis schreef om met de trein te reizen.

Ik kan er nog wel meer verzinnen maar die komen straks

Jesus christ :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:43

@ maureen m en verder iedereen

-Ga überhaupt nooit meer een zadel kopen met het ov!!
omdat je gratis studenten ov hebt en verzendkosten te veel zijn.
Paar maanden later (dat zadel van de divoza weer verkocht) woon in Apeldoorn en zag een zadel te koop in Friesland. Nou ik denk die ga ik even halen, had van te voren niet goed op reisplanner gekeken waardoor er werkzaamheden waren oké prima kan ik nog mee leven maar er was ook iemand voor de trein gesprongen en daar werden bussen ingezet (sta je dan met je zadel in een drukke bus) heb uiteindelijk 7,5 uur gereisd van Apeldoorn naar Friesland naar Zuid-Limburg met een zadel en alweer een lege telefoon. Dan weet je pas hoe zwaar een zadel is :')

- BIJ NADER INZIEN GEWOON NOOIT MEER EEN ZADEL KOPEN lijkt me de beste oplossing

Maureen_M

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:47

Ik heb heel vaak zadels bij particulieren opgehaald met de trein. Ben zelf van Maastricht dus om al uit het zuiden te komen ben ik al een uur onderweg.

Ik had daar wel zo'n speciale zadel draagtas voor

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:51

:')

Liften met zadel. Ook niet doen.

Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 12:57

Haha sheran herkenbaar! Zullen we een eigen topic starten? onhandige manieren om een zadel te vervoeren :') kunnen we wel een topic mee vullen.

Op het even intopic te houden

- zo'n kilozak paaseietjes verstoppen en ze jaren later terugvinden
- Het grote ikea pingpongballenspel (resultaat de ikea uit gezet)
- Proberen een waakhond te aaien als klein kind (resultaat gehechtte duim en een paar prikken verder)

Aanvullingen
-Veel te donkere foundation dragen
-Op stedentrip gaan met alleen teenslippers van 1 euro waar dat voorste dingetje van los schiet
-Een huis kopen met iemand die je niet goed kent
- In een huis gaan wonen zonder internetaansluiting ja die bestaan nog in Nederland 2x
- Op 1e tinder date bij iemand thuis afspreken nooit meer
- Denken dat 1 mier in je huis geen kwaad kan en een lokdoosje zetten genoeg is.... Niet dus
-Een sportschoolabbonement nemen en vervolgens te weinig gaan

Verder sluit ik me aan bij heelveel in de rest van dit topic

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:26

Sambal in je oog doen staat bij mij erg hoog :')

En verder... tja ik heb wel spijt van dingen maar of ze kunnen met goed fatsoen niet online of ik ga vast opnieuw die domme keuzes maken dus maag ie niet op de foekitlist :p

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:35

Ik heb ooit toen ik 14 jaar was 25km heen en 25km terug gefietst naar een jongen die ik via het internet had leren kennen := Dat écht nooit meer, door de zenuwen niet kunnen eten en dan 50km fietsen, gaat niet goed :') (En uiteraard zie ik jaren later ook de gevaren in).

Bij een dierenwinkel hier in de buurt hebben ze verschillende katten rondlopen en die liggen dan ergens in de winkel te slapen. Nu had ik een hele vervelende tik om iedere kat die ik tegenkom te aaien, tot ik daar een keer hard gegrepen werd door een kat die er niet van gediend was. Sinds dien aai ik nooit meer zomaar een kat _O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:54

Direct na het koffiezetten het apparaat achter in een kast zetten (we gebruikten normaal altijd de senseo) en een jaar later op onderzoek uitgaan waar die gore lucht toch vandaan kwam.... Het koffiefilter liep bijna zelf naar de prullenbak #)

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:16

Rode pepers snijden voor in de wokpan en vervolgens niet nadenkend in je ogen wrijven.. NIET doen, gewoon niet doen :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:23

soloro schreef:
Rode pepers snijden voor in de wokpan en vervolgens niet nadenkend in je ogen wrijven.. NIET doen, gewoon niet doen :')

Stel je dan even voor: rode pepers snijden.... en dan je lenzen uit doen.... :+ Dat had een vriendin dus. Die had er eentje uit.... En durfde de andere niet meer. Brandde als de hel en een bril op kon dus niet meer.... Want ja die andere.... Uuuuuuuren heeft het geduurd :')

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:37

Niet mijn fout, maarwel van manlief... je vergissen en in plaats van lenzenvloeistof de nagellak-remover pakken....

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:04

Lenzen in het algemeen. Geef mij mijn bril maar gewoon op mijn neus, geen paniek omdat ik een half uur bezig ben om die ondingen uit mijn ogen te krijgen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:24

Sheran schreef:

[ [url=m/dGhDOF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn er überhaupt mensen die je zo meenemen? Je adverteert zo wel heel duidelijk: "pas op ik kan naar paard ruiken en uw auto straks ook".

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:28

Plien91 schreef:
Direct na het koffiezetten het apparaat achter in een kast zetten (we gebruikten normaal altijd de senseo) en een jaar later op onderzoek uitgaan waar die gore lucht toch vandaan kwam.... Het koffiefilter liep bijna zelf naar de prullenbak #)

Met zo'n koffiefilter kun je veel leukere dingen doen (als je er iets eerder bij bent):
http://www.rotterzwam.nl/producten/growkit/

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:39

Kuggur schreef:
Bizzybijtje schreef:
Gefermenteerde haai eten. Dat was niet mijn beste keuze ooit.

Mmmm, hákarl....

Je moet er ook niet aan gaan ruiken. >;)

Neus dichtknijpen dus, en dan pas eten. :P

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:10

Beginnen aan het lezen van dit topic.
Al 3 keer mn broek moeten verschonen :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 18:29

Litilaura: ik ben heel nieuwsgierig naar het ikea pingpongballenspel!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:40

friendly schreef:
soloro schreef:

Stel je dan even voor: rode pepers snijden.... en dan je lenzen uit doen.... :+ Dat had een vriendin dus. Die had er eentje uit.... En durfde de andere niet meer. Brandde als de hel en een bril op kon dus niet meer.... Want ja die andere.... Uuuuuuuren heeft het geduurd :')

Aai xD. Ik heb uiteindelijk melk in mijn ogen gedaan en pfoe dat luchtte op hahaha :P. Huisgenootje ging voor mij googlen wat kon helpen, want man wat brandde dat haha. De melk hielp even, maar niet lang genoeg :')

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:51

TS ben je bij Lenette van Dongen geweest? Die heeft het ook over een f#ck it list... !!

Maar jullie moeten het ook positief bekijken. Ik heb al veel gekke dingen gedaan in mijn leven, en maargoed ook. Nu kan ik vanwege een heftig ongeluk nooit meer skydiven of in de hollywood tower in disneyland!! :j

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 18:57

Nee, mijn zusje had het ergens gehoord en toen leek het me een goed topic :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:12

Edith schreef:
TS ben je bij Lenette van Dongen geweest? Die heeft het ook over een f#ck it list... !!

Hahaha, dat dacht ik dus ook al :D

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:58

Met blote handen madame jaenetten pepers snijden en vervolgens tijdens het plassen door je wc papiertje gaan met je vingers.
This hurts soooooo bad!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:00

jij wint... %)

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:16

Om in die lijn door te gaan :

- die korreltjes van zo'n zure mat doen ook erg auw in je oog.. Dus ik ga nooit meer die dingen op de 'haringmanier' eten .. %)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:54

oomens schreef:
Sheran schreef:

[ [url=m/dGhDOF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn er überhaupt mensen die je zo meenemen? Je adverteert zo wel heel duidelijk: "pas op ik kan naar paard ruiken en uw auto straks ook".

Daarentegen straal je ook uit dat je waarschijnlijk geen op stelen beluste creep bent :). We werden relatief snel meegenomen. Het hielp vast ook dat het op het platteland was, waar toch minder mensen wonen die zich zo druk maken om hun auto.