Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:15

Ik vind zonder BH, bij welk formaat borst dan ook, echt geen porum. :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:17

Het hele sexuele verhaal en tieten..
Primaire functie is melk produceren, dat de wereld zo verziekt is dat een tiet synoniem staat aan sex en lust doet niets af aan dat feit.

Net zoiets als compleet hysterische reacties als er een baby onder een shirt geschoven word... lammetjes, veulens noem maar op, das allemaal o zo schattig
"Kijk hij drinkt bij mamma" smelterdesmelt , maar een mensenbaby??
He bah vies jakkie en de sexcard word gespeelt....
Zo bizar

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:25

Sonja_vR schreef:
Het hele sexuele verhaal en tieten..
Primaire functie is melk produceren, dat de wereld zo verziekt is dat een tiet synoniem staat aan sex en lust doet niets af aan dat feit.

Net zoiets als compleet hysterische reacties als er een baby onder een shirt geschoven word... lammetjes, veulens noem maar op, das allemaal o zo schattig
"Kijk hij drinkt bij mamma" smelterdesmelt , maar een mensenbaby??
He bah vies jakkie en de sexcard word gespeelt....
Zo bizar

True!
Wij zijn ook maar gewoon een zoogdier :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:25

Dat staat er bij mij echt finaal los van, ik vind juist dat borstvoeding eens als wat normaler moet worden gezien

Ik vraag me wel af bij de reacties van niemand ziet het, of dat echt zo is

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:50

Joanne1987 schreef:
Dat staat er bij mij echt finaal los van, ik vind juist dat borstvoeding eens als wat normaler moet worden gezien

En dan nog nog? Je gaat er toch ook niet op letten of iemand ziet dat je wél een bh draagt?
Tieten zie je toch wel, extreem opgebonden, plat gedrukt, 'normaal' of bhloos. Je kan moeilijk om tieten heen kijken (tenzij je mijn formaat hebt :+ ).

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:55

Rebecca schreef:
Kan best bij jou

Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.

[ [url=m/MdafHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik :') .

Een pyama is ook niet het meest flateuse kledingstuk natuurlijk..
Maar ik zie er weinig mis in..

poeh er showt een tepel.. Nee, er showt geen tepel.. het is zichtbaar dat er een tepel bedekt is.
kijk wat er bij mannen allemaal priemt, en dat is niet alleen down south.

je hebt een prima boezem hoor.. en met een leuke kledingkeuze je buikvet ook niet zomaar zichtbaar, want zoveel is het nu ook weer niet.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:57

Suliko schreef:
Joanne1987 schreef:

En dan nog nog? Je gaat er toch ook niet op letten of iemand ziet dat je wél een bh draagt?
Tieten zie je toch wel, extreem opgebonden, plat gedrukt, 'normaal' of bhloos. Je kan moeilijk om tieten heen kijken (tenzij je mijn formaat hebt :+ ).

Ik haal dat aan omdat dat gezegd wordt, met alle respect maar ik vind het gewoon echt opvallen als iemand geen bh draagt en hoef ik daar niet naar te zoeken of bewust op te letten. Of je moet uiteraard 3 truien aanhebben

MarlindeRooz

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:02

Tuurlijk zie je het bij de meeste mensen, tenzij je neptieten hebt. :+

Maar wat is er mis met dat je het ziet?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:04

Ik zeg nergens dat er wat mis mee is... Het enige wat ik heb gezegd is dat ik het gewoon totaal niet mooi vind, maar een ander moet zich niks van mening aantrekken.
Ik vroeg me bovenstaande vraag gewoon oprecht af, want ik denk dus dat mensen het juist wel zien, maar er niks over zeggen (wat ik overigens begrijp)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:09

Toch wel apart dat er hier zoveel reacties komen van 'het ziet er niet uit'.

Jawel, zo ziet het er wel uit.

Het is gewoon een stel lichaamsdelen als alle andere, wel bijzonder dat we ze niet accepteren zoals ze zijn.
Beetje hangend, wiegend, iets ongelijk of juist stoer naar voren priemend.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:12

Nou, ik kan van mezelf zeggen dat ik het echt niet fraai vind als ik de kippen los in het hok heb :D
Als ik nou van die perfecte borsten had als Madonna hier in het topic, tja, dan zie je volgens mij echt geen verschil of je wel of geen bh draagt. Blijkbaar toch beïnvloed door hoe het zou moeten lijken oid, alhoewel ik er bijna nooit opgedoft bij loop, draag bijvoorbeeld ook geen make up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:16

Waarom apart? Heel veel vrouwen proberen toch het 'ideale silhouet' te benaderen? Je koopt bijvoorbeeld ook kleding die je figuur flatteren, niet waarin je eruit komt te zien als een..noujavulmaarin.... En volgens mij zegt niemand dat je niet zonder beha mag lopen, maar vinden sommige bokkers dat het er gewoon minder mooi uitziet als je niet gezegend bent met een stevig bos hout voor de deur... Niet dat het niet mag, ieder moet dat zelf weten, maar een ander kan dat er minder mooi uit vinden zien. En daar hoef je niet eens moeite voor te doen om zoiets te zien valt soms gewoon op. Overigens verbaas ik me een beetje over dat er vrouwen zijn die echt last hebben van de beha, zelfs pijn ervaren? Door wie laten jullie je beha aanmeten? Of koop je op de gok?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:19

moonfish13 schreef:
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's. :=

Het idee dat vrouwen zich zedig moeten bedekken omdat mannen te weinig controle op zichzelf hebben om zich te beheersen hebben we toch al een beetje achter ons gelaten? Toch?

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:22

Thuis doe ik het soms. Maar alles anders dan "thuis", benodigt een bh :) :j

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:25

Ik ben het tegenovergestelde van preuts, ga graag naar sauna of naaktstrand. Juist daar geldt dat het niet uitmaakt hoe je lichaam gevormd is en of je nu grote, kleine of misschien zelfs geen of 1 bortst hebt, er wordt ge-of veroordeeld. En toch vind ik het met kleding aan gewoon mooier mer bh, of ze nu groot, klein, echt of nep zijn! Het hangt uiteraard ook erg van je type en kledingstyle af. In een joggingbroek met slobbertrui past het misschien, maar zie je er verzorgd uit met mooi jurkje, hakje, make-upje..dan vind ik het minder passend. Het voelt voor mij ook niet compleet, er hoort voor mij een mooi lingeriesetje bij. Esthetisch vind ik het gewoon minder mooi, je kan je borsten mooier vormen met een bh. Of je dat belangrijk vind is weer een ander verhaal natuurlijk, maar ik wel.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:27

randalinpony schreef:
Toch wel apart dat er hier zoveel reacties komen van 'het ziet er niet uit'.

Jawel, zo ziet het er wel uit.

Het is gewoon een stel lichaamsdelen als alle andere, wel bijzonder dat we ze niet accepteren zoals ze zijn.
Beetje hangend, wiegend, iets ongelijk of juist stoer naar voren priemend.

Valt mij ook op dat vrouwen niet meer trots zijn op hun lichaam (of zelfs niet accepteren)...heel erg vind ik dat!

Kijk het zal best waar zijn dat het perfecte plaatje grote invloed heeft,
wat door de media voorgespiegeld wordt, maar dat is niet de realiteit!

Maar goed ik stam uit de vrije generatie (jaren 70/80), toen was topless, BH-loos ed ook geen issue, maar juist heel gewoon...
wellicht is dat een verschil met nu? waar de media meer invloed heeft op het ideaalbeeld
en het aanbod lingerie/correctie/shapewear ed veel groter is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:39

Ik vind het ook best jammer dat veel vrouwen hier niet "durven" omdat ze niet perfect genoeg zijn. Dat er zelfs vrouwen het "niet natuurlijk noemen"... :') Het is juist het meest natuurlijke. :=

noor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:46

Hier een 80E en ik ga ook niet zonder bh de deur uit.
Het is een gewoonte geworden, en zonder voel ik me kaal haha.
'S avonds thuis wil ik ze nog wel een los laten.

Maar iemand had het over een bikini dragen ipv een bh in de zomer.
Ben ik de enige die een bikini maar rot dingen vind?
De touwtjes snijden altijd in mijn nek, het zit nooit fijn.
Misschien komt het omdat ik een redelijk grote maat heb, maar dat zou toch eigenlijk niet uit moeten maken.

Edit: ik vind het trouwens ook juist heel natuurlijk! Ik stoor me er niet aan als vrouwen bh-loos gaan

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:48

Ik kan ook geen halter bikini aan ivm de touwtjes. Heb altijd gewoon een beugel exemplaar en zit prima

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:48

Al is het maar omdat je zonder bh sneller hangtieten krijgt, ik ga echt niet zonder hoor := Plus dat het er gewoon niet uitziet, de vorm is gewoon minder mooi. Vooral met strapless tops vind ik het echt geen gezicht :=

En of het nou hoort of niet, die platgeslagen theezakjes bij die Afrikaanse stammen.. Moet er niet aan denken dat het er bij mij zo uit zou zien.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:55

Ayasha schreef:
Ik vind het ook best jammer dat veel vrouwen hier niet "durven" omdat ze niet perfect genoeg zijn. Dat er zelfs vrouwen het "niet natuurlijk noemen"... :') Het is juist het meest natuurlijke. :=

Ik ben zeer tevreden over mijn lijf hoor, don't worry. De natuur is mij gunstig gezind geweest en ik heb niets waarvoor ik me schaam oid. Zoals ik al schreef kom ik graag in sauna of naturistenstrand, dus het heeft echt niks met niet accepteren van mijn lijf te maken. Ik vind met bh gewoon mooier staan en fijner zitten, that's it.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 10:58

Dan moet je je ook niet aangesproken voelen DBIN. Ik heb hier een aantal bokkers letterlijk zien zeggen dat hun lijf daar niet geschikt voor is. :) Ik vind dat jammer dat die bokkers zichzelf zo tekort doen. :)

_Renee: is daar bewijs van dat je sneller hangtieten krijgt?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:02

Ayasha schreef:
Dan moet je je ook niet aangesproken voelen DBIN. Ik heb hier een aantal bokkers letterlijk zien zeggen dat hun lijf daar niet geschikt voor is. :) Ik vind dat jammer dat die bokkers zichzelf zo tekort doen. :)

Het leek me een logische gedachte als ik denk aan die stamvrouwen in Afrika...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:07

http://www.droomplekken.nl/images/dp/om ... rouwen.jpg
http://www.expeditiekroostenco.nl/Resou ... mmen2.jpeg
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/divers ... 008a10.jpg
Ik denk dat dat niet zo zeer de schuld is van geen BH hebben en eerder van de hoeveelheid kinderen die ze (in aardig zware omstandigheden) laten opgroeien. :)
én dan is er nog een heel stuk genetische aanleg en bouw (een grote gevel heeft meer last van de zwaartekracht dan een kleine) . De ene vrouw krijgt nooit hangende borsten, de andere heeft ze al op 25... :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 11:08

_Reneee schreef:
Ayasha schreef:

Het leek me een logische gedachte als ik denk aan die stamvrouwen in Afrika...

Maar dat komt niet van het niet dragen van een bh hoor :+