Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sonja_vR schreef:Het hele sexuele verhaal en tieten..
Primaire functie is melk produceren, dat de wereld zo verziekt is dat een tiet synoniem staat aan sex en lust doet niets af aan dat feit.
Net zoiets als compleet hysterische reacties als er een baby onder een shirt geschoven word... lammetjes, veulens noem maar op, das allemaal o zo schattig
"Kijk hij drinkt bij mamma" smelterdesmelt , maar een mensenbaby??
He bah vies jakkie en de sexcard word gespeelt....
Zo bizar
Joanne1987 schreef:Dat staat er bij mij echt finaal los van, ik vind juist dat borstvoeding eens als wat normaler moet worden gezien
Ik vraag me wel af bij de reacties van niemand ziet het, of dat echt zo is
). Rebecca schreef:Kan best bij jou
Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.
[ [url=m/MdafHF.jpg]Afbeelding[/url] ]
In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik.
Suliko schreef:Joanne1987 schreef:Dat staat er bij mij echt finaal los van, ik vind juist dat borstvoeding eens als wat normaler moet worden gezien
Ik vraag me wel af bij de reacties van niemand ziet het, of dat echt zo is
En dan nog nog? Je gaat er toch ook niet op letten of iemand ziet dat je wél een bh draagt?
Tieten zie je toch wel, extreem opgebonden, plat gedrukt, 'normaal' of bhloos. Je kan moeilijk om tieten heen kijken (tenzij je mijn formaat hebt).

moonfish13 schreef:En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's.
randalinpony schreef:Toch wel apart dat er hier zoveel reacties komen van 'het ziet er niet uit'.
Jawel, zo ziet het er wel uit.
Het is gewoon een stel lichaamsdelen als alle andere, wel bijzonder dat we ze niet accepteren zoals ze zijn.
Beetje hangend, wiegend, iets ongelijk of juist stoer naar voren priemend.
Het is juist het meest natuurlijke.
Plus dat het er gewoon niet uitziet, de vorm is gewoon minder mooi. Vooral met strapless tops vind ik het echt geen gezicht
Ayasha schreef:Ik vind het ook best jammer dat veel vrouwen hier niet "durven" omdat ze niet perfect genoeg zijn. Dat er zelfs vrouwen het "niet natuurlijk noemen"...Het is juist het meest natuurlijke.
Ik vind dat jammer dat die bokkers zichzelf zo tekort doen.
Ayasha schreef:Dan moet je je ook niet aangesproken voelen DBIN. Ik heb hier een aantal bokkers letterlijk zien zeggen dat hun lijf daar niet geschikt voor is.Ik vind dat jammer dat die bokkers zichzelf zo tekort doen.
![]()
_Renee: is daar bewijs van dat je sneller hangtieten krijgt?

_Reneee schreef:Ayasha schreef:Dan moet je je ook niet aangesproken voelen DBIN. Ik heb hier een aantal bokkers letterlijk zien zeggen dat hun lijf daar niet geschikt voor is.Ik vind dat jammer dat die bokkers zichzelf zo tekort doen.
![]()
_Renee: is daar bewijs van dat je sneller hangtieten krijgt?
Het leek me een logische gedachte als ik denk aan die stamvrouwen in Afrika...