Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wilde ik al heel vroeg kindjes. Omdat ik ze zo lief vond
. Toen ik 16 was ben ik gaan studeren om met kinderen te kunnen gaan werken. Ik had toen al 1 jaar een relatie.
Shenavallie schreef:Kinke schreef:
Ik weet niet hoe oud jij bent, of je ouders, maar ik ben 46 en mijn moeder was 23 toen ze mij kreeg. Dat was een normale leeftijd, dat is al een tijdje anders.
Mijn moeder was 20 toen ze mijn broer kreeg en hij is nu 44 (bijna 45). Ze wilde vrijwel direct daarna voor de volgende gaan (ze wilde het liefst een groot gezin), maar door medische omstandigheden lukte dat niet. Na veel moeite ben ik vijf jaar later toch nog onverwacht geboren. Daarna wilde ze de medische molen (lees o.a. curettage) niet meer in en heeft ze het zo gelaten.
Aanvulling: Ik snap niet dat iets wat altijd normaal was nu ineens niet meer normaal is. Het blijft een biologisch gebeuren, waarvan de klok op een gegeven moment toch echt gaat tikken.
Magrathea schreef:xGoldenHero schreef:Er is me nu zelfs 2x hondsbrutaal midden in de winkel gevraagd Door voor mij onbekende mensen (ons kent ons hier) of ik al eens zwanger was of dat het niet lukte?!
Wat?Ik mag hopen dat je die mensen er toch vriendelijk doch dringend op gewezen hebt dat hen dat geen ster aangaat?
No shame at all.
Dat vraag je toch niet?
pmarena schreef:Hartstikke mooiZou super zijn als hij er ook gewoon bij is om samen die kleine groot te brengen
Ik ben blij dat ik ongelijk had in mijn posts.