Ojajoh schreef:Sorry repelsteeltje maar je hebt behoorlijk haantjes gedrag. Je moet en zal tegenover iedereen maar Bewijzen hoe goed je bent en rijd.
Typische arrogante bestuurder die irritatie op wekt in het verkeer.
Ik rij ook een middenklasser met groter vermogen en dikke reet erop, maar hoef mij verder niet te bewijzen. Je kan ook gewoon denken "ach ja" en t laten voor wat het is. En heb ook geen dashcam nodig om gefrustreerd los te gaan over oma die de voorrang regels niet zo goed in acht nam.
Nee Spotify bedienen is geen zwaar vergrijp, een kind doodrijden omdat je hoogmoed hebt en denkt dat je het allemaal wel kan, wel.....
En je kan nu wel zeggen dat het jou niet overkomt, maar ik heb ergens begrepen dat je ook mens was toch? En mensen maken nou eenmaal wel eens fouten.
Joh doe niet zo kinderachtig en geef gewoon toe, ships Ja dat was fout, gelukkig is er niets gebeurd en zal er voortaan beter om denken. Ipv denken dat je alles maar kunt. Siert meer en is eerlijker ook
Ik was fout? Het wordt steeds spannender zeg.
Ik zorgde ervoor dat mevrouw zichzelf en haar drie kinderen niet dood reed tijdens haar foute inhaalactie op mijn weghelft maar ik was fout?
Ik reed niet harder dan de maximale snelheid en ving de fout van een ander op maar ik moet toegeven dat ik fout zat?
Ik deed niets fout, ik loste de oliebol van een ander op. Dankzij mijn inzicht leven die kinderen nog. Dankzij mijn rem. Niet dankzij hun moeder die domweg naast de trekker en op mijn weghelft bleef hangen terwijl ze daar niets te zoeken had.
Overigens was de dame in de Peugeot jonger dan jij.