Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 11:41

hielkebro schreef:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een oornetje op mp voor 10,-
Nu wil iemand €12.50 overmaken zodat ik hem op de postkan doen.
Hoe gaat dit in zn werk? Waar haal ik een envelop? Op postkantoor of bij de action oid. ? En hoeveel postzegels moeten erop?

Als je nog een bubbeltjes envelop hebt liggen, kun je die gebruiken, anders zijn deze te koop bij een kantoorboekhandel (of een scheurvaste envelop). je zou het kunnen wegen met een keukenweegschaal en anders inderdaad bij een postafgifte punt. Ik schat dat het 3 postzegels is.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 11:59

hier een fijne ervaring! :j

Geboden op een kinderkamertje, mensen dingen akkoord en komen hem volgende week nog brengen ook! Helemaal fijn anders zou het 4x heen en weer rijden zijn ofzo :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:25

Oh das fijn Rachelle! Nu even fingers crossed dat ze wel komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:51

Ga er vanuit van wel :) advertentie staat op gereserveerd en goed contact dus ga uit van het positieve haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:26

Anoniem schreef:
hier een fijne ervaring! :j

Geboden op een kinderkamertje, mensen dingen akkoord en komen hem volgende week nog brengen ook! Helemaal fijn anders zou het 4x heen en weer rijden zijn ofzo :')

luxe! +:)+

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:08

Yeahh nieuw topic! Ik ben een stille meelezer maar nu staat ie mooi weer bij eigen berichten. :D

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:27

Ik word weer een beetje gek van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Heb een rijbroek voor 20 en een voor 35 er op staan. Beide wordt stug 10 op geboden. Daar reageer ik dus niet eens op.

Had wel iets anders raars. Dekje te koop, bieden vanaf prijs. Ging ze 1/3 onder zitten. Doen we niet, maar goed, 1/6 eraf dan ben ik er maar af. Biedt ze weer zelfde bedrag. Nee dus. Ging er over denken. Da's prima maar ik reserveer niet, netjes aangegeven dat ik de advertentie er opnieuw op zou zetten. Begint ze ineens ja: je hebt de advertentie weg gehaald. Had ik gezegd, nieuwe link gegeven. Waarom is ie er dan af. Heb ik net gezegd.. was er al beetje klaar mee. Nog beetje raar doen. Kwam ze er mee dat ze ziek was. Vervolgens vragen over de kleur. Heb dus maar foto's van internet geplukt zodat ze nog een extra voorbeeld had.. komt ie.. heeft ze 'm al!
Vervolgens bleef ze me nog wel paar keer mailen maar reageer maar niet meer. Diepe zucht..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 07:43

Ik heb een advertentie voor een bijrijder en die heb ik nu een maand op proef,de advertentie staat op gereserveerd omdat ik opties open hou. Duidelijk staat er dat het gaat om rijden en er een maximaal gewicht aan zit
En dan genoeg die te zwaar zijn en wel willen longeren wandelen ect. Daar waar ik dus specifiek NIET om vraag

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:52

Ik heb de fiets van mijn dochter verkocht, 10 euro boven de vanaf prijs. Meisje en ouders heel enthousiast en blij, zo kan het dus ook.

Gisteren de babyfoon op mp gezet. Nieuw 80 euro, een bieden vanaf erop gezet en ik heb de eerste mail voor 20 euro onder de biedprijs al binnen, ook nog eens incl verzenden. Pff

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:54

Mijn broertje heeft zijn mobiel te koop. Vraagprijs is, dacht ik, rond de €60 of zo. Biedt er iemand €10 :roll:.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:03

Ik heb vorige week ook een fijne ervaring gehad. Heb 2e hands rijlaarzen gekocht. Fijn contact en keurig snel verzonden. Ik heb gewoon de vraagprijs geboden, vond het een nette prijs en wilde ze graag hebben :+ dan kan ik er voor het spelletje wel onder bieden maar goed, als ik ze toch wil...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:08

friendly schreef:
Dat werkt toch ook alleen zo als je er of zelf voor kiest (ik vind het wel leuk eigenlijk), of als je het veulen mee wil laten doen met keuringen? Maar het is geen verplichting ofzo...

Het is zelfs stamboek afhankelijk. Bij het NRPS kan je de leeftijd helemaal niet afleiden uit de beginletter.

Persoonlijk zou ik bij leeftijd paard gewoon de geboortedatum geven dan een jaartal, is duidelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:19

MariekeS_ schreef:
Ik heb vorige week ook een fijne ervaring gehad. Heb 2e hands rijlaarzen gekocht. Fijn contact en keurig snel verzonden. Ik heb gewoon de vraagprijs geboden, vond het een nette prijs en wilde ze graag hebben :+ dan kan ik er voor het spelletje wel onder bieden maar goed, als ik ze toch wil...

Doe ik ook hoor. Als ik het een faire prijs vind gun ik het die mensen van harte :) Tenzij ik meerdere producten bij dezelfde persoon haal, dan probeer ik wel wat te bekomen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:21

Hier op 2 advertenties geen reacties... ook zo irritant hahaba

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:08

Ik heb in het voorjaar van 2013 een advertentie geplaatst voor een bijrijder extra voor het paard wat ik reed omdat ik na de zomer lange tijd er uit zou zijn ivm operatie.
Paar x heen en weer gemaild met een meisje. maar die ging ook verhuizen en op de fiets was het misschien wat ver..

Krijg ik nu (bijna 3 jaar later) een mailtje, zoekt u nog een bijrijder? :wow: wauw

Heb nog wel serieus geantwoord want waar ik nu rij kan ik altijd een extra handje gebruiken. Maar ze reageert niet meer. Missschien over 3 jaar weer? haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:11

Ik heb al een heuse tijd peesbescherming en dergelijke op kapaza staan, maar krijg amper reacties. Nouja, geen probleem, ligt ook niet in de weg en vreet geen brood.

Kreeg ik in de loop van de dag een mailtje "Wij zien dat u al een tijd materiaal in de aanbieding heeft wat niet verkocht raakt. U mag dit naar ons opsturen. De opbrengst gaat naar een goed doel".

Ja amehoela :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:39

Vandaag een iPad mini op laten halen voor een mooie prijs. Bood 50 euro minder dan de prijs in de advertentie en uiteindelijk zijn we op 30 onder zijn vraagprijs uitgekomen.

Komt goed uit, ik ben sinds maandag zo ziek als wat en de dokter weet niet wat het is. Dus lekker Netflix kijken!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:57

Varekaj schreef:
Ik heb al een heuse tijd peesbescherming en dergelijke op kapaza staan, maar krijg amper reacties. Nouja, geen probleem, ligt ook niet in de weg en vreet geen brood.

Kreeg ik in de loop van de dag een mailtje "Wij zien dat u al een tijd materiaal in de aanbieding heeft wat niet verkocht raakt. U mag dit naar ons opsturen. De opbrengst gaat naar een goed doel".

:') :') :')

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 23:20

Varekaj schreef:

Ze kunnen het altijd proberen toch? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 23:24

Dan hadden ze er wel een adres mogen bij zetten, want meer dan dit stond er niet in de reactie. Zo ver hadden ze niet nagedacht denk ik. Vond 'm wel grappig, dat wel.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:09

Eerste 1 april grap ook alweer gehad vandaag :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:41

Nergens last van gelukkig.. Overdreven gedoe af en toe :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:46

ah daar is ie van bokt ook! :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:08

Iemand bood 35 euro op iets van 70 dus ging er vanuit dat het een grapje was ;)

Vind bokt ook altijd erg flauw op 1 april maar als je er wat van zegt ben je humorloos...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:17

Ik heb nu toch contact met iemand :')

Beweerd het item al opgehaald te hebben terwijl het gister nog op mijn kamer stond te staan, in onze gezins-app even gevraagd, nog niemand langs geweest :')