Meer verdriet dan dat mijn hart aankan...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 21:00

Bedankt voor de nieuwe reacties en de vermelding in BNB.

Hoe het gaat? Tja.... Weet ik soms zelf ook niet. Wat Bokkiej hier boven mij zegt klopt wel redelijk. Het verdriet komt en gaat. Ene moment denk ik: "Nou, gaat eigenlijk wel redelijk goed met me." om het volgende moment toch weer eventjes in te storten.
We zouden afgelopen zaterdag naar mijn schoonouders gaan. Echter is mijn schoonmoeder van vrijdag op zaterdag gevallen, en had ze dusdanige pijn dat ze geen visite kon ontvangen. Gelukkig heeft ze nu wat minder pijn, en staat er een nieuwe afspraak gepland voor komende zaterdag. Ze is al wel zo slecht dat ze haar bed in de woonkamer heeft. Ben dus bang dat het snel over is voor haar.

En dat maakt het voor mezelf ook zo lastig. Het verdriet van mijn broer nog dragend, en tegelijkertijd huilt mijn hart ook al voor mijn schoonmoeder... En dat maakt het zo verdomd lastig. En het leven gaat door. Elke dag weer. En het ene moment gaat het beter dan de ander. Gewoon maar door, dag na dag. Tegelijkertijd opzoek naar een gouden stalletje voor Bambi, want moet toch prioriteiten gaan stellen in mijn leven. Want zo kan ik het niet heel lang meer volhouden. Wat moet dat moet, maar beetje meer ademruimte is soms wel fijn.

Dus hoe het gaat? Redelijk. Ik kan relativeren, overdenken, uithuilen en weer doorgaan. Maar verdomme, wat doet het soms zeer....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:46

Wendy_Komen schreef:
Bedankt voor de nieuwe reacties en de vermelding in BNB.

Hoe het gaat? Tja.... Weet ik soms zelf ook niet. Wat Bokkiej hier boven mij zegt klopt wel redelijk. Het verdriet komt en gaat. Ene moment denk ik: "Nou, gaat eigenlijk wel redelijk goed met me." om het volgende moment toch weer eventjes in te storten.
We zouden afgelopen zaterdag naar mijn schoonouders gaan. Echter is mijn schoonmoeder van vrijdag op zaterdag gevallen, en had ze dusdanige pijn dat ze geen visite kon ontvangen. Gelukkig heeft ze nu wat minder pijn, en staat er een nieuwe afspraak gepland voor komende zaterdag. Ze is al wel zo slecht dat ze haar bed in de woonkamer heeft. Ben dus bang dat het snel over is voor haar.

En dat maakt het voor mezelf ook zo lastig. Het verdriet van mijn broer nog dragend, en tegelijkertijd huilt mijn hart ook al voor mijn schoonmoeder... En dat maakt het zo verdomd lastig. En het leven gaat door. Elke dag weer. En het ene moment gaat het beter dan de ander. Gewoon maar door, dag na dag. Tegelijkertijd opzoek naar een gouden stalletje voor Bambi, want moet toch prioriteiten gaan stellen in mijn leven. Want zo kan ik het niet heel lang meer volhouden. Wat moet dat moet, maar beetje meer ademruimte is soms wel fijn.

Dus hoe het gaat? Redelijk. Ik kan relativeren, overdenken, uithuilen en weer doorgaan. Maar verdomme, wat doet het soms zeer....

Op je geheel eigen wijze je eigen onderschrift toepassen. Het mag komen, als het ook maar weer gaat. Dan mag het ook terug komen, zolang het ook maar weer gaat. Blijf er niet in hangen maar ik denk dat dat bij jullie wel los loopt, niet in de laatste plaats om hoe jullie als gezin met elkaar omgaan.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 18:14

Zaterdag bij mijn schoonmoeder geweest. En herkende der niet meer terug. Ze is echt ontzettend hard achteruit gegaan. We konden geen gesprek meer met haar voeren. Erg pijnlijk om te zien, ook voor mijn schoonvader en man.

Vandaag verder het huis van Bart leeg gehaald. Zal fijn zijn als we ook dat hoofdstuk kunnen afsluiten. Van het weekend ook weer druk geweest om alles te regelen wat nog geregeld moest worden, met name voor het huis. En ook manlief hielp super mee. Maar blijft toch wel verdomd zwaar.

En als je denkt dat je hart bijna ontploft van verdriet, moet je ook nog een zeer moeilijke en pijnlijke beslissing nemen:
[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Ze zeggen na regen komt zonneschijn... Dan mag het wel een zeer zeer mooie zomer gaan worden!!!

Maflinger_S

Re: Meer verdriet dan dat mijn hart aankan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:39

Topper!

Ik wens je inderdaad een zeer zeer mooie zomer toe!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:49

Net als je denkt dat je alles gehad hebt... Wat een zware tijd voor jullie Wendy, veel sterkte! :(:) :(:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:54

No_NoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 22:52

Ach jeetje.. Was Bambi van jullie :( ook dat nog eens..
Wat een verschrikkelijke tijd voor jullie!

Wederom, heel veel sterkte gewenst Y;(

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 12:18

Vandaag kwam de woningbouw waarvan mijn broer het huis huurde langs om te kijken wat er nog moet gebeuren en gelijk nieuwe mensen die het gaan huren. Afgelopen 2 weken stonden in het teken van het huis leeg krijgen en opknappen om op te leveren. Was dus best spannend om te kijken of alles zo akkoord was, of dat we toch nog meer werk moesten verzetten.

Dus toen alles goed bleek, en we akkoord hebben en dus niets meer hoeven te doen, was de opluchting zeer zeer groot!!!
Zaterdag nog even laatste grofvuil rijden, volgende week donderdag oplevering, en dan kunnen we ook dat hoofdstuk afsluiten.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:45

Fijn dat je dat afgerond hebt.
Stap voor stap je dingen doen.
Zal wel gek zijn....het huis van je broer leeg.
Je hebt wel veel ellende afgelopen weken. Nog heel veel sterkte.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 20:02

En we zitten nu in de auto onderweg naar mijn schoonouders. Het lijkt erop dat mijn schoonmoeder de nacht niet gaat halen. Dus wij zijn die kant op. Pffffffffff...... Toch bijna niet menselijk dit???

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:13

Hele dikke knuffel voor jou!! :(:) :+:

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:28

Het is echt heel veel allemaal tegelijk. Wens je sterkte en wens je toe dat heftige dingen je voorlopig bespaard blijven. Het verwerken van alle gebeurtenissen zal al intensief genoeg zijn

Ilovedewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:32

Heel veel sterkte de komende tijd! :(:) Y;(

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:35

Ontzettend veel sterkte wendy, dit is idd niet menselijk meer.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:49

Och wat aan nare tijd toch, dit is niemand gegund, -O-
Heel veel sterkte, ik stuur een digitale knuffel Y;( Y;( :(:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 00:12

We hebben allemaal nog afscheid kunnen nemen en daarna heeft ze dormicum gekregen om te gaan slapen. Ze zal slapende gehouden worden tot het lichaam het opgeeft. Hoe lang dat gaat duren weet niemand. Kan over een uur, kan over een paar dagen. Afwachten dus. Nu weer onderweg naar huis.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:22

Heel veel sterkte

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:24

Ach meis toch. Dat gaat snel ineens. Sterkte!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:43

Wel heel fijn dat jullie allemaal afscheid hebben kunnen nemen.
sterkte!

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:18

Wens jou en je gezin veel sterkte. :(:)
Denk aan je.

Carolina87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:23

Sterkte de komende tijd.
Het zit je niet mee.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:36

Heel veel sterkte..

No_NoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:50

Ik wens jullie heel veel sterkte toe..

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:48

Wederom veel sterkte voor jullie allen. Hoop dat jullie snel wat meer zonneschijn gaan krijgen. Dit lijkt mij moeilijk vol te houden! Vind het knap dat je nog zoveel update. Misschien wel een fijne uitlaat klep voor je, maar lijkt me als nog niet makkelijk.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:28

Alweer heel veel sterkte gewenst.. |( Y;(
Hopelijk lacht het geluk jullie snel weer toe :*