Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:23

mmm mijn ex valt dan ook wel mee.

Voornamelijk heel lui, een soldervos en totaal niet ambitieus.
Het was toch wel vervelend als ik om half 9 in de les op het hbo zat, en meneer zo moe was dat ik om 14.00 hem uit zijn bed kon trekken. Vervolgens zelf nog maar een uurtje de stad in te gaan, en daarna erachter te komen dat hij nog steeds in bed lag. Ga wat doen met je leven ofzo |o .

Vervolgens wel tot 4 uur 's nachts tv kijken, bankhangen enz.
En vergeet het klagen om dat alles zo duur is en dat hij zelf geen geld had om iets te doen niet.
Zoek dan een fatsoenlijke baan in plaats van de hele dag in je bed te liggen. 8)7
We stonden gewoon niet het zelfde in het leven. dus :wave:

Nu een heerlijke actieve en ambitieuze vriend die hetzelfde in het leven staat als ik. <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 16:51

Danique schreef:
M_D_H schreef:
Nou ik moet ook heel eerlijk zeggen dat als ik de verhalen hier zo lees, ik blij mag zijn dat mijn ex alleen maar een kind verwekte bij mijn (voormalige) beste vriendin :').

Hij had tenminste geen losse handjes :+

Wat intens sneu voor dat kind maar jezus Karma came back hard :')

Voormalige beste vriendin vond het helemaal niet erg een kind van hem te krijgen... Ze had mij (toen ik ze betrapte ) toch al toe gebeten dat ze hem zou krijgen ook al moest ze er zwanger voor worden... Nou zwanger is ze geworden... Ze heeft ook een gezond kind gekregen... Maar ze is hem ook al lang en breed weer kwijt geraakt, en haar kind mag ze alleen zien als hij er bij is... 1 keer per week...

En eerlijk is eerlijk... Ik heb hen gehaat om wat hij mij aan heeft gedaan (en ik heb nog steeds last van de gevolgen er van). Maar hij is stapel gek op zijn kind en is wel een goede vader geworden...

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:39

Danique schreef:
Ik verbaas me echt over hoe veel mannen hier losse handjes hebben zeg, wow! Ik geloof niet dat het mijn vriend uberhaupt ooit in zich op is gekomen om mij een tik uit te delen. Wat een eikels!

Verbaasde mij eerlijk gezegd ook.. ik heb daar ook totaal geen beeld bij. Kan mij ook moeilijk voorstellen wat voor reden je zou hebben om zoiets te doen? Blijkbaar zijn er meer mannen die hun eigen falen op anderen afreageren dan ik dacht.

Sammie

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 17:45

@mdh heeft hij de voogdij over dat kind dan?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:01

Sammie schreef:
@mdh heeft hij de voogdij over dat kind dan?

Ik gok van wel... anders dan zou die regeling er niet zo zijn denk ik...

Hij was destijds ook de meerderjarige van de twee en diegene met werk/eigen huis/ de mogelijkheden om voor het kindje een goede thuis situatie te creëren...
Zij had dat allemaal niet...

Maar hoe zij het geregeld hebben zal mij een worst zijn ;)
Karma is a bitch en daar gaat het om :)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 20:16

Somebitch schreef:
Omdat ik van zijn beste vriend hoorde dat hij vreemd was gegaan, ik hem hierop had aangesproken maar hij bleef ontkennen. Totdat ik zei dat het een redelijk goede vriendin van me was en zij dit zelf aan mij vertelt had (wat niet zo was) en hij het toen wel toegaf. Sukkel :+

_-:(

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:28

Omdat zodra we samen woonde de weigerde mee te betalen aan de hypotheek (gezamenlijk huis ). Hij iedere nacht tot een uur of drie gamede en ik iedere nacht tien keer kon vragen of het stil mocht en ik er vervolgens om half zes eruit moest voor mijn werk. Bij echte liefde was dat misschien niet erg geweest maar ik irriteerde mij echt aan alles

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:20

xkimmieejj schreef:
Na al die verhalen over mannen ben ik stiekem toch wel eens benieuwd, of het hier op bokt ook jongens/mannen zijn die iets te vertellen hebben over een meid...

... te gevaarlijk hier xD

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 15:22

Zolang het niet over ons persoonlijk gaat ben je vrij veilig hoor.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:22

Dannon schreef:
xkimmieejj schreef:
Na al die verhalen over mannen ben ik stiekem toch wel eens benieuwd, of het hier op bokt ook jongens/mannen zijn die iets te vertellen hebben over een meid...

... te gevaarlijk hier xD

Vertel maar gerust. Ik als vrouw wil wel wat leren. Want ik beneen paar maal gedumpt zonder opgave van reden, en als ik daarnaar vroeg zeiden die mannen: dat weet je wel! Nou dat wist ik dus niet en ik weet het nog steeds niet. :( :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:26

Ik vind dat trouwens een typische vrouwenuitspraak _O- 'Dat weet je wel'.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:26

Sommige mannen zijn dan ook half-vrouw >;)

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:48

Ja, dat "dat weet je wel!", daar heb ik ook nog steeds last van. Eerst niet willen zeggen, om vervolgens op "dat weet je best!" te komen, om uiteindelijk bij een nee dat weet ik niet te komen met "ja, dat is dan het probleem he!"...?

Maar die van mij geldt toch niet 100% hier. Ik ben niet degene die er een einde aan heeft gemaakt. Ik heb alleen het "waarom ik 'okay!'" zei verhaal ;) Ben echter niet het type om er een einde aan te maken, zeker niet met kids :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:53

friendly schreef:
Sommige mannen zijn dan ook half-vrouw >;)

Ze zeggen dat vrouwen het ingewikkeldere geslacht zijn maar daar merk ik niets van, ik vind mannen veel ingewikkelder :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:48

Pff, Hoe kan je je ex duidelijk maken dat ex betekend exit uit mijn leven?

Laatste ex (al ruim een jaar uit elkaar) stuurde dit weekend een sms dat hij zin had in s*ks, vrijgezel is en of ik hem niet kon helpen. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat ik daar absoluuuuut geen zin in had heb ik hem overal geblokkeerd. Nu heeft meneer dus mijn vader ingeschakeld om aan mij te vragen waarom ik hem geblokkeerd heb en of ik hem even kan bellen.
Ik word zo moe van die mannen he.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:52

Oh ja voordat ik het vergeet... Ik had net je ex aan de lijn.. je weet wel die van ruim een jaar geleden.. Die vroeg aan mij of ik even door wilde geven aan je of je 'm even kon bellen..

Dussssssssss.... bij deze....

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:59

poetser schreef:
Pff, Hoe kan je je ex duidelijk maken dat ex betekend exit uit mijn leven?

Laatste ex (al ruim een jaar uit elkaar) stuurde dit weekend een sms dat hij zin had in s*ks, vrijgezel is en of ik hem niet kon helpen. Na hem duidelijk gemaakt te hebben dat ik daar absoluuuuut geen zin in had heb ik hem overal geblokkeerd. Nu heeft meneer dus mijn vader ingeschakeld om aan mij te vragen waarom ik hem geblokkeerd heb en of ik hem even kan bellen.
Ik word zo moe van die mannen he.

Dat heb ik wel eens gehad met een ex van meer dan30 jaar geleden,inmiddels al lang getrouwd en vader! Toch nog even proberen.... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 18:08

Sammie schreef:
Oh ja voordat ik het vergeet... Ik had net je ex aan de lijn.. je weet wel die van ruim een jaar geleden.. Die vroeg aan mij of ik even door wilde geven aan je of je 'm even kon bellen..

Nou pap. Hij wilde me gebruiken voor seks...

Kijken of hij het nóg eens via die weg probeert :+

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 18:34

Haha mijn moeder werd ooit door een onbekende man gebeld. 3x nog wel.
Hij zocht een leuke partner maar mijn moeder is getrouwd en heeft 3 kinderen en dat ze ook gezegd tegen hem.
Of ze niet toch een leuk iemand ernaast wilde :+. Nou.. Nee, niet echt. :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:19

Sammie schreef:

Zoiets ja, maar dan via facebook :') Contact tussen mij en mijn vader is niet optimaal en mede dankzij deze ex wel wat beter als de jaren daarvoor. Hij heeft blijkbaar mijn vader wijsgemaakt dat we sinds kort terug samen waren en dat ik dit na een kleine ruzie gedaan heb. Ik heb het hem uitgelegd hoe het zat en hij heeft mijn ex even heel duidelijk gemaakt dat hij mij met rust moet laten :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:05

Hahaha t was bijvoorbaat al ontzettend kansloos natuurlijk!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:22

Ik heb 1 ex gedumpt omdat die al onze hele relatie bleek te jatten van me.
Een andere ex heb ik gedumpt omdat die ontzettend jaloers was en toen ik een smsje ontving van een eerdere ex dat die nog van me hield (wat ik heb beantwoord met een ik ook van jou maar niet op die manier) ontzettend flipte en uithaalde. #)
Weer een andere ex bleek vreemd te gaan bij het leven.
En 1tje heb ik gedumpt omdat die zo onzeker was na een eerdere relatie waarin een hoop bedrag was dat die mij ahw opsloot en ik nog geen stap kon doen zonder gecontroleerd te worden, later weer bij diegene terug gekomen en toen ging het beter maar toen ik kanker bleek te hebben hoorde ik ineens niets meer.
Oh en 1tje zou in scheiding liggen enzo en bleek nog gelukkig getrouwd te wezen dus die heb ik ook vaarwel gezegd. :evaw:
Geloof dat ik ze dan wel zo'n beetje heb gehad, althans degenen die ik heb gedumpt dan.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:07

De laatste ex vond het een prima idee om vreemd te gaan met exen, bekenden, een relatie te beginnen met een gezamelijke vriendin.
Compleet respectloos te zijn naar mij toe op het gebied van lichamelijk contact en mijn uiterlijk en mijn innerlijk...
Het erge is , het sluipt er vaak op zo een manier in dat je er pas echt achter komt als grenzen al heel lang geleden overschreden zijn.

Achteraf heb ik nog eens gesprekken met hem gehad , zijn conclusie was dat het mijn fout was.
Als ik bozer was geweest om zijn "misstappen" en hem bijvoorbeeld een week het huis uit had geschopt dan was het vast nooit weer gebeurt.
:evaw:
Alsof vreemdgaan de enige issue was.

Vrij vlot daarna heb ik een relatie gekregen met iemand die ik al jaren kende, truuk is wel echt de bullshit van een ex los te laten en niet te projecteren op nieuwe relaties.
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 23-02-16 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:08

Ja, natuurlijk want zelf heeft hij blijkbaar geen moraal :')

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:27

Lente schreef:
Sammie schreef:

Nou pap. Hij wilde me gebruiken voor seks...

Kijken of hij het nóg eens via die weg probeert :+

Hahaha dat zou ook mijn reactie zijn. Dan weet ik alvast zeker dat ik nooit meer iets van die ex hoor. :')