Ben bijna 21 maar slaap nog steeds met mijn knuffel in bed. Als ik paniekerig ben of een poedersuiker heb gehad vind ik het gewoon mega fijn om met mijn nagelriemen/vingertoppen daar overheen te wrijven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben bijna 21 maar slaap nog steeds met mijn knuffel in bed. Als ik paniekerig ben of een poedersuiker heb gehad vind ik het gewoon mega fijn om met mijn nagelriemen/vingertoppen daar overheen te wrijven
MarlindeRooz schreef:Tv makelaar programmas kijken.echt heerlijk. Vooral Britse versies.
Inmiddels bijna 20, maar als ik me niet goed voel oid doet mijn moeder dat altijd en ga ik totaal in de relaxmodus
Van weinig dingen word ik veel gelukkiger. Jolien87 schreef:Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat de 'ontspanningskriebels' die ik regelmatig heb een naam hebben: ASMR dus. Ik merk dat ik daar enorm gevoelig voor ben en dat er veel dingen zijn waarbij ik dit ervaar. Om maar eens een paar dingen te noemen:
-iemand die een cadeautje inpakt met papier
-iemand die mij een cadeautje geeft
-iemand die aan mijn haar zit
-bij de kapper als mijn haren worden gewassen en dan is het een combinatie van het gevoel op mijn hoofd en het geluid dat in de wasbak spoelt
-iemand die heel zachtjes aan het lezen is
-iemand die een tekening voor mij maakt
-het geluid van tikkende hakken door de winkelstraat
-iemand die me opmaakt of verzorgt zoals een pedicure, manicure, massage of gezichtsbehandeling
-zachte regendruppels op een tentdoek
-kabbelend water (wel in mindere mate)

Laurora schreef:De eerste keer in t voorjaar dat ik 's ochtends wakker word met koerende duiven![]()
En als het hard regent luisteren naar het tikken tegen m'n raam, (terwijl ik lekker in mn warme bed lig)
In de winter voor de openhaard zitten met een boek en een biertje,
Bij m'n bijenkasten gaan zitten en kijken hoe m'n bijen in en uit vliegen![]()
Een flinke bult hooi in de wei leggen en lekker een beetje soezen in de zon terwijl mn paard van mn 'bed' eet
En (believe it or not) heavy metal luisteren
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat zó fijn.
Die man heeft zo'n rustgevende stem dat ik spontaan heerlijk ontspannen in slaap val. 
(vind wijn smaak echt ranzig btw)