Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:En wat als die vent het vervolgens benauwd krijgt en gewoon in de kroeg gaat zitten.
Ik heb het gewoon vaak zien gebeuren.
Mannen die kinderen als een summum van hun man zijn zien om vervolgens in geen velden of wegen meer te bekennen zijn.
Gewoon domweg het huilen negeren en zelfs tegen hun oververmoeide vrouw beweren dat vrouwen nou eenmaal beter met slaapgebrek om kunnen gaan, zich omdraaien en de boel nog verder negeren.
Steeds later thuis komen, ruim na bedtijd om vooral alles uit de weg te gaan.
Varekaj schreef:Mijn stiefvader en schoonmoeder werken nog steeds, gaan dat zeker nog 10 jaar doen of langer. Die moet je dan niet met een ukkepuk gaan opzadelen.
Sizzle schreef:Als iemand zich niet aan afspraken van goed fatsoen binnen grenzen van normaal gedrag kan houden dan valt er blijkbaar niet te praten en te communiceren.
Het is daarbij totaal niet relevant van welk geslacht deze is.
Dan is het verstandiger om ieder een andere weg te gaan.
Sizzle schreef:Mannen hebben vaak ook een mid-life crisis
Huertecilla schreef:Varekaj schreef:Mijn stiefvader en schoonmoeder werken nog steeds, gaan dat zeker nog 10 jaar doen of langer. Die moet je dan niet met een ukkepuk gaan opzadelen.
...en als ze eindelijkvan hun pensoen kunnen gaan genieten wel??
Is de meer handen maken lichter werk optie welke eerder noemde geen oplossing waar jouw vriend mee kan leven![]()
Sizzle schreef:Nu is het kind dus overtuigt dat de reden dat vader zich heeft laten scheiden niet is vanwege haar moeder maar vanwege haar.
Brilliant niet waar?
saffire schreef:want een vrouw mag niet veranderen als ze zwanger is kom eens op zeg..
Varekaj schreef:@ Saffire: mannen en vrouwen veranderen allebei, alleen op een andere manier. Een man in de midlifecrisis blijft sexueel actief en regelmatig overdreven "jong van geest". Een zwangere dame daarentegen vergeet haar partner compleet want die heeft zijn werk gedaan en het enige wat dan nog telt, da's die wurm die eraan komt. Ontzettend stereotiep en clichébeeld, maar ik gok dat hij dat bedoeld. Bij een zwangere vrouw vindt iedereen het doodnormaal dat de sex onder het vriespunt zakt. Bij een man die plots groene blaadjes wil wordt moord en brand geroepen.