ben benieuwd of ie live net zo knap is als op de foto...Zou toch wat zijn als er meerdere met 1 gozer aan 't date zijn...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd of ie live net zo knap is als op de foto...

als iemand zo duidelijk is dat hij echt iets zoekt kan het heel vaak overkomen als wanhopig. Ik wil niet iemand die met mij date om dat die wil date maar om feit dat het klikt... en eigenlijk elke man die ik via tinder ken die erg duidelijk was dat hij wat zocht, was wanhopig en deed zich online totaal anders voor.. maar dat is mijn mening en ervaring 
avondje gehad
.

. Ik had vorige week een date met hem gepland alleen dat had ik afgezegd omdat ik in paniek raakte omdat het zo goed voelde. Daarna had ik dikke spijt en nu hebben we een date voor volgende week gepland. We hebben afgelopen week zo super fijn gepraat. Ben alleen wel zo bang dat het tegenvalt. Het voelt gewoon dat dit hem is, maar hopen durf ik niet haha.
Been there, done that. Goed, ik wist eerst niet dat hij getrouwd was
maar komt niks dan ellende van.
. Ben gewoon als de dood dat ik niet meer weet hoe ik engels moet praten. Hij kan alleen maar engels en spaans namelijk. Daar zit mijn grootste angst denk ik. 
. A thnx Queelens zal dat eens onthouden haha. Je merkt het temperament wel hoor haha.
Heb 1 jaar spaans gehad op school en een week in Spanje geweest om t te leren op n school ook. Helaas toen geen knappe spanjaarden tegen gekomen..