Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 20:21

Ik ga 'm morgen zien <3 ben benieuwd of ie live net zo knap is als op de foto...

Zou toch wat zijn als er meerdere met 1 gozer aan 't date zijn...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 23:33

Heerlijk, net een match met iemand:
Ik: Hoi!
Hij: Hee chick! Wippen?
:')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:58

Moonfish, ik denk inderdaad ook dat je het allemaal veel te serieus neemt :=
Ga er gewoon op om leuke gesprekken te hebben, niet direct als potentieel relatiemateriaal. Wordt het een stuk leuker van ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 00:01

Holy mozes. :')
Ben je erbij? Nee.
Dan kun je dus ook niet oordelen, punt.
Ik lach me vaak rot met tinder, en leuke en grappige gesprekken.
Ik tref redelijk vaak op het oog serieuze gasten maar vooral heel, heel ver weg.
Nu heb ik contact met iemand die wel wat zegt te zoeken, komt lichtelijk voorzichtig over dus wie weet.
Ik heb via fb ook veel contacten in het buitenland, ik vind dat wel leuk.
Alleen een enkele keer iemand die wel hier in de buurt woont wel zo grappig. :+

Gister Lexa aangemaakt, maar beduidend minder aanbod en niet veel wat mij aantrekt dus dat wordt geen lidmaatschap denk ik.
Ook niet veel in de buurt. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 01:43

Maar waarom moet je nou gelijk weten of iemand wat serieus zoekt? Ik rende persoonlijke weg als ik hoorde dat iemand perse wat serieus zoekt.. terwijl dat wel is wat ik wou..

En je hoeft toch niet gelijk zo te reageren? Komt vind ik niet erg vriendelijk over

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 02:06

Ik word nogal moe van die vooroordelen, omdat niemand weet hoe de gesprekken verlopen en veel juist mijn humor waarderen.
De afstanden zijn alleen tot nu toe telkens too much.
Er staat ook in mijn profiel duidelijk een quote die wijst naar wat ik zoek.
Dus ja dat trekt echt vaak mensen aan met dezelfde bedoeling, zij het te ver weg maar dat is geduld.

Iemand die daarvoor weg rent wil ik sowieso niet meer. :o :(
Ik kom uit een relatie met iemand met giga bindingsangst dus dat is serieus het laatste wat ik opnieuw wil..
Het is echt verschrikkelijk als iemand daardoor op het laatste moment je complete emigratie afblaast, zo out of the blue en iemand vervolgens nooit meer ziet.
Dat is echt heel erg moeilijk te verwerken, de liefde juist beter zat als ooit maar die angst heeft gewonnen.
Dat mannen een beetje ballen hebben en tonen vind ik wel een pre, daar hou ik van.
Zo ben ik zelf ook dus een tegenstander van formaat vind ik tof. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 02:16

Dat heeft niets met bindingsangst te maken ;) als iemand zo duidelijk is dat hij echt iets zoekt kan het heel vaak overkomen als wanhopig. Ik wil niet iemand die met mij date om dat die wil date maar om feit dat het klikt... en eigenlijk elke man die ik via tinder ken die erg duidelijk was dat hij wat zocht, was wanhopig en deed zich online totaal anders voor.. maar dat is mijn mening en ervaring :)

Mensen oordelen aan hand van berichten die je hier plaatst :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 03:07

Het is net hoe je de boodschap brengt.
Je kunt gelijk baf vragen zoek je een vaste relatie, of je kunt gaandeweg als het gesprek leuk en op gang is licht gekscherend vragen wat iemand zoekt.
Dat eerste klinkt wanhopig, het tweede wordt meestal erg relaxed opgepakt.
Humor doet het altijd wel goed, humorloos gaat ook niet slagen hier met de scherpe humor om mij heen in het dagelijks leven. :')
Op bokt heb ik alleen weinig reden tot die humor, dus dat zie je hier niet nee.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 01:04

Mijn date van dinsdag stond op woensdagavond opeens voor de deur met oliebollen.. nou goed, hem er in gelaten en naar een x-men film gekeken tot hij me opeens kuste. Toen luchtig over gedaan maar vervolgens de nacht in gegaan met heftige paniekaanvallen en tot 5u wakker gebleven omdat ik heel mn huis moest poetsen, moest reinigen met wierook en ik heb zelf 2x gedoucht en mn tanden staan schrobben.. Volgens mij dus gewoon een psychose gekregen. Maar ja.. ik vind het heel moeilijk om hem uit te leggen dat ik het niet zie zitten en wat er is gebeurd..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 01:34

Jeetje dat is echt vervelend.. -O-
Heb je dat eerder gehad of niet?
Het lijkt mij heel bizar zo'n reactie. :(:)
Ik ben wel bekend met paniek, ik heb een infectie met een bacterie die dat als symptoom geeft.
Dan voel je je echt ontzettend naar, ik kan het niet eens omschrijven.
Knuffel iig. :(:)

Ik heb nog steeds leuk contact met een match.
We liggen akelig op een lijn en hij zoekt ook gewoon relatiemateriaal, en heeft ook gewoon tijd nodig om iemand te leren kennen.
Hij heeft wel one night stands geprobeerd maar dat vond hij gewoon helemaal niks en vooral frustrerend.
Laat ik het zo zeggen het voelt wel goed, wel een eind weg weer maar dit is gelukkig 'maar' duitsland..
Wel effe 800 kilometer maar retour is nog geen 100 euro met KLM.
Hij heeft een goede baan lijkt en met de auto kun je er niet voor rijden.
Ik weet nog niet goed wat ik moet vinden, enerzijds lijkt het me echt een leuke vent maar weer ver weg.
Als hij is zoals hij zegt dat hij is zou hij wel eens helemaal bij mij kunnen passen, en dat vind ik ook wel een verdomd fijn idee. :=

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 01:52

Oooh net terug van date met tindermeneer

Hij is zo gruwelijk knap... mijn God foto's zijn er niks bij.
Super gezellig <<) avondje gehad

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 01:57

Tamara_089 schreef:
Oooh net terug van date met tindermeneer

Hij is zo gruwelijk knap... mijn God foto's zijn er niks bij.
Super gezellig <<) avondje gehad

*\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:35

Tof Tamara :D

Ik heb weer een briljante Happn-match. Hij knalde er direct een vraag in:
'Mag ik je wel een brutale, gedurfde vraag stellen?'
'Ja hoor, ga vooral je gang'
'Heb jij ook al heel 2016 geen .... gehad?'
'Nee.... ik ben niet de enige met dit vreselijke probleem?'
'Niet waar! Wat een afzien, wat een lijden! Laten we elkaar helpen om dat te gaan verhelpen.'

Dude :') :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:42

Gisteravond zo tussen neus en lippen door hebben m'n tindermeneer en ik naar elkaar toegegeven elkaar toch wel écht te zien zitten. Was toch wel een momentje hoor :o .

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:52

Hallo iedereen, zou ik mij hier ook mogen melden :)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:57

HorseTimeXL schreef:
Hallo iedereen, zou ik mij hier ook mogen melden :)

Natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. :D

Wat gaaf CCCCC, lekker genieten van deze gevoelens.

Hier ook een top date gehad, nog nooit zoveel bijzondere dingen meegemaakt :D
Morgen 2de date 8-)
Mijn hormonen gaan met me aan de loop _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:30

Klinkt goed ccc..
Desty nu maak je mij toch wel erg nieuwsgierig :')

Hier is het rustig op tinder. Geen bijzondere dingen. Wel een paar leuke gesprekken maar thats it

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:31

A leuk! Ik zal wel beetje kort vertellen. Ik heb een een spaanse jongen per toeval leren kennen omdat die net in de buurt was op Tinder. Ik ging eigenlijk op tinder om niet in de verleiding te komen toe te happen op een man die getrouwd was en kinderen had en die meer met mij wilde. Inderdaad in het begin kwam ik een paar gekken tegen. Dacht naja laat maar, toch zijn die contacten dan altijd wel heel erg leuk moet ik zeggen en je krijgt je aandacht. Tot ik hem leerde kennen. Komt uit Spanje maar woont al heel lang in Nederland. En eerst, ja ging het gewoon rustig aan en had totaal geen verwachtingen, maar het contact werd steeds vaker en wat dieper en ook vooral langer, dinsdag 4 uur aan een stuk door geappt :'). Ik had vorige week een date met hem gepland alleen dat had ik afgezegd omdat ik in paniek raakte omdat het zo goed voelde. Daarna had ik dikke spijt en nu hebben we een date voor volgende week gepland. We hebben afgelopen week zo super fijn gepraat. Ben alleen wel zo bang dat het tegenvalt. Het voelt gewoon dat dit hem is, maar hopen durf ik niet haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:39

Getrouwde man met kinderen... niet doen :n Been there, done that. Goed, ik wist eerst niet dat hij getrouwd was ^) maar komt niks dan ellende van.

Gewoon op date gaan! Da's het nadeel van lang/intens appen, dan wordt elkaar ontmoeten echt een ding.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:55

Ja nee en dat wilde ik ook echt niet gewoon, maar goed je voelt je hoe dan ook gevlijt en dan weet ik bij mezelf dat ik dan laxer kan gaan doen. Dus dat wilde ik voorkomen en zodoende op Tinder. Werkt perfect haha. Er is overgens ook helemaal niks gebeurt tussen mij en die getrouwde man gier.

Ja inderdaad dat had anders gemoeten. Dus nu volgende week maar. Vind het wel wonderlijk hoe het gaat tussen mij en hem. Heb zelden met een man zo goed kunnen praten, maar ook vooral zo lang :'). Ben gewoon als de dood dat ik niet meer weet hoe ik engels moet praten. Hij kan alleen maar engels en spaans namelijk. Daar zit mijn grootste angst denk ik.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:57

Als je niet begrijpt wat die zegt zeg je 'no sé' of 'no comprendo' :')

daten met een engelse lijkt mij ook dood eng. Of in zijn geval spaas/engels.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:58

Toen ik in Ierland woonde heb ik gedate/gescharreld met een Canadees. Aan dat Engels wen je vanzelf :))

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:12

Ja kijk op de app gaat het prima. Het zal grammaticaal echt bagger zijn, maar we begrijpen elkaar feilloos wat dat betreft. Maar dan moet je het meteen zeggen in het engels dus dat wordt wat haha :'). A thnx Queelens zal dat eens onthouden haha. Je merkt het temperament wel hoor haha.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:28

Mag ik me hier ook melden?

Had af en toe wel een beetje op tinder gekeken maar steeds weer er af gegooid.
Nu verveelde ik me pas beetje, dus toch weer even gekeken. Had ik een super like van iemand. Meestal waren die jongens helemaal niks, maar deze zag er toch wel leuk uit. Dus toch maar gematcht. En het valt tot nu toe niet tegen.. Dus we gaan het zien... drankje over een tijdje kan nooit kwaad natuurlijk..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 20:58

Haha als je nog meer Spaanse woorden oid moet weten kom maar door _O- Heb 1 jaar spaans gehad op school en een week in Spanje geweest om t te leren op n school ook. Helaas toen geen knappe spanjaarden tegen gekomen.. :')