NRJ schreef:Zijn liga koekjes nog ergens te krijgen? Ik zoek me al een tijdje suf, maar zie ze nergens meer
Liggen die niet bij de baby-afdeling van de supermarkt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

corinec schreef:Cinnepin schreef:Vroeger had je van die mini reepjes chocola ( net zoals mini kit kat en twix ), wit met crispy met paarse verpakking. Ik denk milka maar weet het niet zeker. Ook had je ze wat groter ( grote twix en kitkat idee ) en kon je zo'n losse reep ook kopen bij de kassa ofzo. Ik heb die ook nooit meer gezien en ik was er gek op!! Als ik op milka google krijg ik het niet omhoog, dus misschien toch een ander merk?
lilapauze?
wat moet je daar nog bijdoen? :p Ik kijk ernaaruit
dankje hihi
Zoe_97 schreef:weet iemand of je pindasaus in België kan kopen? :p als ik in nederland wat ga eten bestel ik altijd sate met indasaus! =dat is zo hemels!! (maar bijna alle belgen vinden het super goor)
Shirley schreef:kiwiwitje schreef:Ja dat klopt shirley, maar dat is wel op te zoeken via een recept toch? Kennen ze dat in belgie echt niet, pindakaas? Grappig.
Jawel, maar kan me voorstellen dat ze, als studente, niet beschikt over een ruime en gevarieerd gevulde voorraadkast
als alle ingrediënten hier nu in die supermarkt verkrijgbaar zouden zijn zou dat zalig zijn :p dat is helea niet het geval :p Shirley schreef:kiwiwitje schreef:Ja dat klopt shirley, maar dat is wel op te zoeken via een recept toch? Kennen ze dat in belgie echt niet, pindakaas? Grappig.
Jawel, maar kan me voorstellen dat ze, als studente, niet beschikt over een ruime en gevarieerd gevulde voorraadkast
Veulen84 schreef:Iemand enig idee of ze hier in nederland ook ergens van die chocoladeplakken verkopen die je in denemarken enzo vind. Zijn voor op brood, dunne plakjes van pure of melkchoco.