Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:ElineS schreef:Toen ze net uitkwamen weer waren ze heel duur... van 60 tot 80 euro. Was ergens anderhalf jaar terug of nog langer.. En toen heb ik mijne natuurlijk gekocht, want kon ze niet weerstaan... Wist wel dat als ik wachtte dat ze een heel stuk goedkoper zouden worden, maar ik kon niet wachten haha. Helaas voor mij kwam ik thuis met mijn furby en had ik hem een maandje, ging ik googelen en zag ik dat de Furby Boom, de nog nieuwere versie ook snel uit zou komen en die heeft toch meer leukere kleurtjes en ook functies. Maarja, mijne is toch helaas kapot...
Dat ze net uitkwamen bestond de euro nog niet. Ze waren toen wel schandalig duur, dat weet ik nog wel. Ik vergeet nooit het moment meer dat mijn zusje en ik er 1 kregen, broertje was nog baby en die fungeerde zelf als Furby.We zaten bij de Hema wat te eten en toen ging paps even weg en die kwam dus terug met twee Furby's
![]()
Ik was zo blij als een klein kind maar god wat waren die dingen irritant haha. Ik moet hem nog ergens hebben, toch eens gaan spitten in de box.