Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Wat dacht je dan van al die toeristen. Die kopen allemaal een los treinkaartje. Ik meen dat er 10 miljoen toeristen in Nederland komen dat is een totale winst van 10 miljoen euro. Ik zou wel eens willen weten waar dat geld heen gaat
mvdende schreef:Ha, nee mn tas mankeert niks, maar een autist heeft wel eens moeite met mensen die te dichtbij komen, en een tas tussen jou en de mensenmassa is een hele fijne "bufferzone"
Op kleine stukjes heb ik er geen last van, maar als ik een half uur of langer in de trein moet zitten... Zit ik graag zo "alleen" mogelijk.
purny schreef:Wat dacht je dan van al die toeristen. Die kopen allemaal een los treinkaartje. Ik meen dat er 10 miljoen toeristen in Nederland komen dat is een totale winst van 10 miljoen euro. Ik zou wel eens willen weten waar dat geld heen gaat
purny schreef:Uhm hallo... Denk je nou echt dat ze zoveel daarvoor neer moeten dokken. En als het echt zoveel geld kost mogen ze hun werk wel beter doen.
Het gaat erbij mij gewoon niet in dat men aan onderhoud, schoonmaakkosten en andere dingen ruim 16 miljoen kwijt is
Gloa schreef:Geloof me ik en mijn collega's doen echt onze stinkende best om vertraging te voorkomen of eruit te rijden. En ook ik zit te koken op mn stoel als een treindienstleider recht voor mijn neus een stoptrein of goederentrein laat vertrekken omdat ik met mn intercity net een minuutje te laat ben. Of wanner ik mn best doe vertraging eruit te rijden maar het systeem mij inclusief vertaging doorgeeft naar het volgende treindienstleider gebied en ik compleet onnodig voor een rood sein kom te staan (omdat dat sein mij pas een paar minuten later verwacht) en ik al mijn ingelopen tijd weer kwijt ben met afremmen, treindienstleider bellen en weer optrekken.
xAntoinettex schreef:Gloa schreef:Geloof me ik en mijn collega's doen echt onze stinkende best om vertraging te voorkomen of eruit te rijden. En ook ik zit te koken op mn stoel als een treindienstleider recht voor mijn neus een stoptrein of goederentrein laat vertrekken omdat ik met mn intercity net een minuutje te laat ben. Of wanner ik mn best doe vertraging eruit te rijden maar het systeem mij inclusief vertaging doorgeeft naar het volgende treindienstleider gebied en ik compleet onnodig voor een rood sein kom te staan (omdat dat sein mij pas een paar minuten later verwacht) en ik al mijn ingelopen tijd weer kwijt ben met afremmen, treindienstleider bellen en weer optrekken.
Leuk om zo eens wat te horen van een machinist zelf. Ben je ook wel eens te vinden van Den Bosch-Nijmegen en andersom?