Maar even een vraagje, hebben er hier dames de Nike Huaraches? Heb echt zo'n mooi paar gezien maar twijfel of ik ze wel vind staan. En ben even niet in de gelegenheid langs een winkel te gaan om te passen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoosss schreef:Mooie schoenen komen er weer voorbij! Die superstars hierboven zijn echt vetheb ze in de zomer ook gepast maar vond ze niet bij mij passen. Dus toen voor een ander paar gegaan
Maar even een vraagje, hebben er hier dames de Nike Huaraches? Heb echt zo'n mooi paar gezien maar twijfel of ik ze wel vind staan. En ben even niet in de gelegenheid langs een winkel te gaan om te passen
Eline1510 schreef:wortelsussie schreef:Ik vind deze asics dus helemaal geweldig maar iedereen in mn omgeving vind ze niet leuk! Oke ik moet ermee lopen maar wat zeggen jullie?
[ [url=m/CoaU0K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doen! Ik heb ze ook![]()
Huaraches vind ik ook mooi, maar dan niet met al te velle kleuren.
prugelpiet schreef:Superstar op dunne benen vind ik juist nogal grof staan...
Nike internationalist bijvoorbeeld vind ik dan weer wel mooi met dunnen benen
Steef schreef:Omg Emma, waar heb je die superstars vandaan?
Rebeccaa schreef:Roos! Ik twijfel ook over Huaraches. Had er nooit wat mee, maar keek laatst op Nederland 3 of zo van Hagelslag naar Halal en daar had 1 van de deelnemers ze aan en toen vond ik ze ineens zo leuk staan, dat ik meteen dacht: die wil ik ook! Heb alleen net nieuwe schoenen besteld en twee weken geleden ook al nieuwe schoenen gekocht, dus moet eventjes een weekje of 3 wachten voordat ik weer mag.
Ik wil dan wel gewoon de meest basic versie, deze dus:
[ Afbeelding ]
Welke wil jij?