Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:39

De warme geurtjes hou ik ook van. Als je van kaneel luchtjes hou moet je de cinnamon sugar proberen die gaat er binnenkort uit omdat ik die geur helaas nergens meer in kan kopen en als je toch besteld kun je die nog nog proberen die gaat denk rap op nu ;) de andere kaneel luchten vind ik zelf ook lekker maar kan ik nog wel in kopen.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:56

Ik heb die melt er ook bij gedaan!
Om te beginnen een stuk of 8 geurtjes gedaan, kan later altijd nog wat bijbestellen. En met het zicht op de feestdagen is het ook meteen een leuk cadeau idee.
Het liefst had ik er nog 20 bij gedaan, maar moet ook aan m'n portemonnee denken :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:09

Ik ben blij met jouw post lusitana! nu vind vriendlief mijn waxmelts prima, en als ik nu nieuwe wil bestellen mag het zowaar.. :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:13

Weet iemand of er in de omgeving van Breda een leuke winkel zit die goede wax melts verkoopt?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 15:18

kiwiwitje schreef:
Ik ben blij met jouw post lusitana! nu vind vriendlief mijn waxmelts prima, en als ik nu nieuwe wil bestellen mag het zowaar.. :P

:')
Ik begon ook klein en toen kwam ik in een topic terecht.

Maar zeg daar maar niks over tegen je vriend O:)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:40

Zo te horen zijn de meeste mannen niet zo blij met de melts, wat is dat toch met die kerels :+ ik had laatst een geurkaars aan staan met kaneel geur en die vond m'n vriend best lekker. Hij houdt wel van luchtjes zolang ze maar zoet zijn :') hij klaagt wel regelmatig over de wax lucht die van de scent chips afkomen, maarja dat is ook gewoon echt niet lekker.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:44

Mijn vriend vindt het heerlijk, gelukkig _O- Zoeken vaak samen geurtjes uit en hangen er samen boven de eerste minuten :+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 15:46

Mijn vriend houd ook niet van geur is huis. Echt jammer als je het zelf zo lekker vind.
Mede door hem ben ik zelf gaan maken en mijn eigen melts mogen soms maar ook echt niet altijd.
Het is een beetje hoe zijn hoofd staat ook.
Maar hij verdraagt ook geen verse bos bloemen dan zegt hij wat stinkt hier.
Maar hij hield als kind al niet van luchtjes. Zijn moeder kon ook nooit bloemen neer zetten. Dus ik ben wel jaloers op de mensen die samen met hun man/ vriend op de bank een filmpje kijken bij een heerlijk luchtje.

Trouwens ik stond een keer op een markt, komt er een jongen een grote jongen met spierballen etc, die ging in al mijn bakjes zitten snuffelen en ineens had hij de pink musk echt een vrouwen lucht en hij blijft snuffelen en lekker zeg en hij vraagt is dat om mee te douchen? haha. Ik dus uitleggen uiteindelijk mocht hij die mee nemen omdat hij het zo leuk vond. Ik vond het persoonlijk om te gieren natuurlijk.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-15 15:58

waxmeltsenzo schreef:
Trouwens ik stond een keer op een markt, komt er een jongen een grote jongen met spierballen etc, die ging in al mijn bakjes zitten snuffelen en ineens had hij de pink musk echt een vrouwen lucht en hij blijft snuffelen en lekker zeg en hij vraagt is dat om mee te douchen? haha. Ik dus uitleggen uiteindelijk mocht hij die mee nemen omdat hij het zo leuk vond. Ik vond het persoonlijk om te gieren natuurlijk.

Hahaha!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:30

Hoe hoog is de beste hoogte brander voor het branden van allerlei soorten melt wax?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 19:47

Dat is voor iedereen verschillend dat hangt o.a ook van de ruimte van de kamer af. In kleine ruimtes kun je het best een wat hogere brander hebben in grotere ruimtes een iets lagere maar wel met ruimte tussen de vlam en het bakje van de was.

Ik vind zelf branders die dicht gaan dus met een deksel vaak heel fijn.

ik heb een uil van scent chips. en een thee pot ook van scent chips. die ik in mijn kamer echt het fijnste vind. Ik vind die branders waar een bakje aan een ketting hangt vaak eng.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:23

@waxmeltsenzo: maar houdt je vriend dan dan wel van parfum? Of vindt hij je dan ook stinken := lijkt me voor jou nogal lastig dat hij jou hobby "vies" vindt :')

Hebben jullie tips om een brander echt goed schoon te krijgen? Ik krijgt de restjes wax wel uit het bakje dmv even verwarmen, maar toch blijft er viezigheid achter

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:29

afspoelen met heet water of je oude waxinecupje gebruiken voor je meltje. :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:41

EllaBellaah schreef:
@waxmeltsenzo: maar houdt je vriend dan dan wel van parfum? Of vindt hij je dan ook stinken := lijkt me voor jou nogal lastig dat hij jou hobby "vies" vindt :')

Hebben jullie tips om een brander echt goed schoon te krijgen? Ik krijgt de restjes wax wel uit het bakje dmv even verwarmen, maar toch blijft er viezigheid achter

Nee hij houd ook niet van parfum.
ik maak ook regelmatig mijn eigen parfum en crémes. Hij houd er niet van maar doet het er maar mij dat hoort bij mij. Haha we zijn al 14 jaar samen. Hij vind de hobby vies ruiken maar hij vind wel dat ik het moet blijven doen en ik krijg ook zelf de ruimte om te branden hoor maar niet tijdens zijn tv momenten of als we samen film kijken ofzo. Dat is wel jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 23:25

Zo, net een large jar, 6 samples en een illuminated (?) besteld bij bokker Yellomofoon. Krijg er 3 gratis tarts bij van yankee. Ben razend benieuwd! 9 nieuws geuren om te testen!

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 23:39

De melts van de xenos kun je in 4 stukjes breken. Dat had ik gedaan, dan doe ik er lekker lang mee. Dacht ik :+
Uiteindelijk alle 4 de stukken maar in de brander gegooid want ik rook het echt niet. De geur bleef maar een haf uur hangen, zo jammer :n Zit in groningen toevallig een shop die wel goede waxmelts verkoopt?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 08:35

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:42

Vraagje aan waxmeltsenzo:

Vriendinnetje is zaterdag jarig en ik bedacht mij vanochtend dat zij melts erg lekker vindt maar niet experimenteert. Zij heeft alleen de Scent Chips tot nu toe gebruikt. Omdat ik het moeilijk vind geurtjes voor een ander uit te zoeken leek mij het verrassingspakket wel een leuk idee maar volgens de tekst is dit leverbaar t/m 6 april. Heb je een alternatief of kan ik dit toch bestellen?

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:07

@waxmeltsenzo Nu zojuist bestelling geplaats. Ik ben echt benieuwd.
@ selka Er staan nog meer verrassingspakketen. 1 van 5 euro en 1 van 8.50 geloof ik. Staan ergens tussen :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:55

Bedankt lin_!

Net mijn bestelling geplaatst :D

Heb 10 grote cups voor mijzelf besteld (naast het verrassingspakket), ben heel benieuwd :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:36

Selka schreef:
Vraagje aan waxmeltsenzo:

Vriendinnetje is zaterdag jarig en ik bedacht mij vanochtend dat zij melts erg lekker vindt maar niet experimenteert. Zij heeft alleen de Scent Chips tot nu toe gebruikt. Omdat ik het moeilijk vind geurtjes voor een ander uit te zoeken leek mij het verrassingspakket wel een leuk idee maar volgens de tekst is dit leverbaar t/m 6 april. Heb je een alternatief of kan ik dit toch bestellen?

Naar die text moet ik even kijken.
Een verassingspakketje is gewoon altijd bestelbaar.

Momenteel is het onwijs druk wil expliciet zeggen vooral met verrassingspakketjes dat de voorraden wel even lastig bij houden zijn het kan dus voorkomen dat een lucht niet op voorraad is omdat ik elk verrassings pakketje zelf samen stel en niet voorverpakte dozen heb moet ik dat later nog invoeren.
Op deze manier is het wel mogelijk om te geven of je liever zoete luchtjes hebt bijvorbeeld dit vind ik veel leuker dan een standaard pakket.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:39

Aah oke :) Nouja het maakt mij niet uit wat er in zit. Ik heb geen idee waar ze van houdt haha.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:42

O ja dat grote verrassingspakket met 20 grote cups dat wijzigt nog wel eens.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:01

Oh jij hebt ook een webshop waxmeltsenzo? Leuk!!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:34

Dit was een nutteloze reactie op de vraag van yv
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 22-10-15 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt