Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
waxmeltsenzo schreef:Trouwens ik stond een keer op een markt, komt er een jongen een grote jongen met spierballen etc, die ging in al mijn bakjes zitten snuffelen en ineens had hij de pink musk echt een vrouwen lucht en hij blijft snuffelen en lekker zeg en hij vraagt is dat om mee te douchen? haha. Ik dus uitleggen uiteindelijk mocht hij die mee nemen omdat hij het zo leuk vond. Ik vond het persoonlijk om te gieren natuurlijk.
EllaBellaah schreef:@waxmeltsenzo: maar houdt je vriend dan dan wel van parfum? Of vindt hij je dan ook stinkenlijkt me voor jou nogal lastig dat hij jou hobby "vies" vindt
Hebben jullie tips om een brander echt goed schoon te krijgen? Ik krijgt de restjes wax wel uit het bakje dmv even verwarmen, maar toch blijft er viezigheid achter
Selka schreef:Vraagje aan waxmeltsenzo:
Vriendinnetje is zaterdag jarig en ik bedacht mij vanochtend dat zij melts erg lekker vindt maar niet experimenteert. Zij heeft alleen de Scent Chips tot nu toe gebruikt. Omdat ik het moeilijk vind geurtjes voor een ander uit te zoeken leek mij het verrassingspakket wel een leuk idee maar volgens de tekst is dit leverbaar t/m 6 april. Heb je een alternatief of kan ik dit toch bestellen?