[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:25

Fair schreef:
Heerlijk topic om door te lezen. :') Schelp, slager, wiebelen. :')

Wel schrik ik van bepaalde dingen. 'Koekje van eigen deeg geven?' Omdat ze niet afmaakten waar ze aan begonnen zijn? Kom op. :') Je hebt toch een relatie, dan praat je er toch over. Als je een beetje een goede vent hebt dan zorgt hij de volgende keer dat jij de eerste bent die aan je trekken komt en daarna hijzelf. Dan doen jullie het morgen toch over en dan wel met goede communicatie? Ipv het terug doen. Heel raar vind ik dat.

Dat is alleen als de man standaard alleen maar aan zichzelf denkt he. En zelfs dat als je het zegt dat er niks verandert. Niet als het een enkele keer gebeurt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:26

Mij maakt het ook niks uit, heb zo lang al zonder gedaan dat ik prima heb leren genieten van het héle proces

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:29

Qimm schreef:
Je hebt nou eenmaal niet altijd je omgeving onder controle...

Ja maar, is nee want.

Kijk, je kan altijd redenen verzinnen/vinden waarom iets niet kan, maar waar een wil is, is een weg.

Mooie momenten komen wanneer ze komen en zelden wanneer het je uitkomt en alles allemaal op orde is met de juiste sterren in één lijn.
´Ok, nú mág je romantischen´ werkt niet.
Bepaal zelf maar waar de prioriteiten liggen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:29

Huertecilla schreef:
Munnie schreef:
Hahaha een zure dame in bed lijkt me ook niet echt gezellig..

Een bazige ook niet.

Hoogst demotiverend voor een man om de leiding te moeten nemen met een minnares die het beter kan/weet.
Beetje als een koetsier op de bok met de passagier met de voet op de rem en de kaart in kanden zonder wat te zegen.
Kan je nog zo´n ervaren/goed minnaar, chauffeur zijn maar een passagier welke zich niet láát vervoeren gaat nergens heen.
Herkenbaar voor de over-´geëmancipeerden´ onder u?
Nou inderdaad, niets zo vervelend als een dame die alles beter weet in bed :n

F_Orumster

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:31

Mag de man wel alles beter weten in bed?

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:35

Ailill schreef:
Huertecilla schreef:

Een bazige ook niet.

Hoogst demotiverend voor een man om de leiding te moeten nemen met een minnares die het beter kan/weet.
Beetje als een koetsier op de bok met de passagier met de voet op de rem en de kaart in kanden zonder wat te zegen.
Kan je nog zo´n ervaren/goed minnaar, chauffeur zijn maar een passagier welke zich niet láát vervoeren gaat nergens heen.
Herkenbaar voor de over-´geëmancipeerden´ onder u?
Nou inderdaad, niets zo vervelend als een dame die alles beter weet in bed :n

Is ook een beetje hoe de man het ervaart dan. Ik weet van mezelf precies wanneer ik kan komen dus als ik een vaste bed partner heb ga ik zeker zorgen dat hij dat ook weet.

Het is toch niet verkeerd als een vrouw initiatief toont? Dat is wel duidelijk iets anders als een dominante vrouw die niet meer naar de aanwijzingen van man wil luisteren

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:37

F_Orumster schreef:
Dat doet ie per definitie al :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:38

Ailill schreef:
F_Orumster schreef:

Want?

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:39

Vind het wel een beetje hypocriet klinken trouwens. Dus ben benieuwd hoe jullie dat zien.

Jullie zouden liever hebben dat de dame de relatie beëindigd als de leiding neemt in bed zodat het beter word?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:40

Huertecilla schreef:
Seltje schreef:
Als ik afgeleid ben is het voor mij ook gedaan hoor, ik denk er dan zelfs niet aan om opnieuw te beginnen, want voor mijn hoofd terug in de juiste richting staat wil ik al lang slapen.

Ik leef een ander leven wellicht?
Voor van sex tot de liefde bedrijven maak ik kwali-tijd.
Daarbij in mijn glas meer dan half vol: Is er verstorende afleiding, dan is dat gewoon een detail wat is zoals het is en een heerlijke reden om ´opnieuw´ te beginnen; het te verléngen.

Geweldige ontstresser, ontspanner en slaapverbeteraar.

Neem. maak de tijd voor kwali-tijd. Druk, druk, druk; allerhanden tijdsgedreven prioriteitjes zijn in het grote geheel van een goede relatie totaal NIET belangrijk.
Wanneer er een spontaan, spannend, romantosch moment ontstaat, laat dan gewoon alles vallen. Die momenten kan je niet terugroepen, zijn voor altijd weg als je ze niet koestert, laat bloeien. Geniet van elkaar, jezelf en kwali-tijd.
Dat is écht belangrijk :)*

Dat werkt niet als je jonge kinderen hebt _O-

Grappig (en soms ook minder grappig) om te lezen trouwens wat de ervaringen zijn van sommige bokkers :))

Ik ben gelukkig gezegend met een kerel die in bed net zo is als ik, wij zijn precies op elkaar afgestemd.
Zou het lichamelijk niet meer kunnen in de toekomst dan heb ik pech, want ik heb er wel jarenlang plezier-ritjes op en mee mogen maken :') (het lijkt de kermis wel! _O- ) en dan vinden wij heus wel een oplossing.

Ik vind het iets anders als een kerel die niet kan presteren in bed pas net in je leven komt kijken.
Dan is het voor mij 100% een reden om niet verder te gaan met diegene. :=

Sunrise19

:') Ben echt blij dat ik veel van hier niet als "bed" partner heb :') Telefoneren tijdens sex? :oo Stoppen omdat je afgeleid word? :')

Hoezo stoppen als je afgeleid word? Krijg dan het idee dat je niet verder komt dan je bed of de bank :') Beetje spanning erin is leuk hoor :j En je alleen maar focussen om klaar te komen? Waarom zorg je niet gewoon dat je dan als eerste komt tijdens andere dingen.. Is toch vrij bekend dat vrouwen het lastiger kunnen tijdens de sex.. Dus dan niks achteraf maar gewoon vooraf?

Blij dat ik dat soort dingen nooit gehad heb :')

Huertecilla

F_Orumster schreef:

Ah, we zijn weer bij het Bushisme.

Nee, dat mag evenmin F_Orumster :)*

Sex als simpele behoeftenbevrediging kan je zelf, gebruik makend van een (of meer) partner(s) als speeltje(s) zonder batterij, hebben maar zelfs als lustbeleving mist dat de toegevoegde waarde van sámenspel en fysiek de liefde bedrijven doe je per definitie sámen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:42

Hc, het ging mij om Aillil zijn uitspraak die duidelijk wil dat de man overheerst :D

En wat heeft Bush hiermee van doen?
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 29-09-15 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:42

F_Orumster schreef:
Ailill schreef:

Want?
Ik zit wat te grappen, een gezonde balans tussen beide is het meest ideaal. . . waarbij de man uiteindelijk beslist O:)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:46

Sunrise19 schreef:
Is toch vrij bekend dat vrouwen het lastiger kunnen tijdens de sex..

Ís dat zo of is dat een zichzelf bevestigend mythe? Een ról ´zoals het hoort´??

In míjn ervaring is het geen natuurwet.

@ F_Omumster: Bushisme = wie niet voor is, is tegen. Het automatisch opgoooien van het tegenovergestelde. Imo heel toepasselijk in het geval van jouw omkeeropmering.
Het leek mij evident dat het om balans ging.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:48

Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh? Overigens speelt het zeker wel mee wie, wat en waar.. Maar dan nog werkt het bij een vrouw wel even iets anders allemaal..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:50

Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh? Overigens speelt het zeker wel mee wie, wat en waar.. Maar dan nog werkt het bij een vrouw wel even iets anders allemaal..
In theorie is het mogelijk, kwestie van beiden goed je best doen, lijkt me.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:51

en niet te goed je best, want dan werkt het ook niet :+

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:52

Inderdaad BEIDE.. Maar zolang vrouwen hun mond houden en faken.. tsjaaa...

Inderdaad wij mogen niet té goed zijn hé.. anders krijgen we gedeukte ego's :')
Laatst bijgewerkt door Sunrise19 op 29-09-15 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Huertecilla schreef:
@ F_Omumster: Bushisme = wie niet voor is, is tegen. Het automatisch opgoooien van het tegenovergestelde. Imo heel toepasselijk in het geval van jouw omkeeropmering.
Het leek mij evident dat het om balans ging.

Kun je mij een link geven over deze betekenis van bushisme?

Munnie

Sunrise19 schreef:

Kan me helemaal aansluiten bij het stuk dat het echt heel veel aan de situatie ligt met wie etc.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:55

Huertecilla schreef:
Qimm schreef:
Je hebt nou eenmaal niet altijd je omgeving onder controle...

Ja maar, is nee want.

Kijk, je kan altijd redenen verzinnen/vinden waarom iets niet kan, maar waar een wil is, is een weg.

Mooie momenten komen wanneer ze komen en zelden wanneer het je uitkomt en alles allemaal op orde is met de juiste sterren in één lijn.
´Ok, nú mág je romantischen´ werkt niet.
Bepaal zelf maar waar de prioriteiten liggen.

Ik zeg helemaal geen 'ja maar' :+

De eenvoudigste, en ook wel eens voorgekomen, situatie. Ik kan niet voorkomen dat er iemand aan onze bel rammelt (aangezien dat zo'n bel met zo'n klepel is, dus even de bel eraf gaat niet)
Bel eraf halen?
Hek wat op slot kan voor de oprit?
Briefje op deur 'stilte graag, wij doen romantisch?'

Ook wel eens meegemaakt, darmen die ineens halverwege overproductief werden waardoor je midden in je romantische oeuvre op het toilet beland. Haalt de romantiek ook omlaag.

Kramp! Zowel hij als ik. Dat kan soms op de meest ongelegen momenten erin schieten. Meestal wanneer je in een fijn ritme zit. Pijn is best een efficiënte manier om uit je flow te geraken.
Misschien eerst een warming up doen? Kan romantisch zijn natuurlijk, maar toch spreekt het mij niet enorm aan.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:57

Citaat:
Ik zit wat te grappen, een gezonde balans tussen beide is het meest ideaal. . . waarbij de man uiteindelijk beslist O:)

:') _O-
Munnie schreef:
Sunrise19 schreef:

Kan me helemaal aansluiten bij het stuk dat het echt heel veel aan de situatie ligt met wie etc.

eens :j

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:26

Sunrise19 schreef:
Nou, 80% van mijn vriendinnen kan het niet tijdens seks.. dus tja.. zal het wel geen fabel zijn eh?

´Zelfbevestegend´; een ról ´zoals het hoort´ schrijf ik :)*

Bij de overgrote meerderheid van míjn vriendinnen is het nl níet zo.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:28

F_Orumster schreef:

Bij voorkeur wel :+