PowerReiner schreef:Ik heb me altijd afgevraagd, waarom? Je koopt toch ook geen auto zonder testrit? Stel je voor, je wacht je hele leven op iemand, trouwt daarmee, en in bed is het helemaal niks.....tja, zit je dan met je goeie gedrag.
Ik ben vreselijk blij dat ik het niet van die ene testrit heb laten afhangen, want dan was ik toch mooi heel veel goede ritjes misgelopen
Alles kan geleerd worden. Ik neem aan dat je wel vantevoren praat, ook over seks. Over wat je leuk lijkt. Ongeveer net zo belangrijk als praten over waar je wilt wonen, wat je wilt gaan doen met je leven en of je kinderen wilt. En zo lang als het niet zo is dat de een alleen maar tedere knuffelseks wil en de ander into SM is, zie ik niet waar het probleem ligt.
Verder moge het duidelijk zijn: ik ben niet het type dat buiten een relatie met Jan en alleman het bed in zou duiken. Dat is gewoon niet aan mij besteed. En dat heeft weinig te maken met mijn geloof, want ook voordat ik christen werd, was dat al zo. Not my cup of tea
leven op een berg in het zuiden van Spanje
Amen.
. En in die paar jaar ging het tellertje wat hoger dan bij vriendinnen die 5 jaar met dezelfde waren ja. Logisch. Maar dan afgelikte boterham zijn? Nee, vind ik niet. Al ligt die definitie natuurlijk bij iedereen anders, dat snap ik ook.
computerspelletje niet te spreken.