Dat snap ik helemaal Fleurtje. Dan heeft het gewoon zo moeten zijn en heb je geen echte keuze hoeven maken. Heel veel sterkte in deze spannende tijd weer. Hou je taai. Ik hoop dat je veel steun krijgt van je vriend en je moeder.
fleurtjeuh
Sinds de echo(waarbij de zeer vriendelijke doch ietwat onsubtiele mevrouw enigszins onsubtiel was) vloei ik meer dan normaal.. Niet bloed, maar toch ietsje rozig.. Geen idee of het komt door de echo of dat het een voorteken is van een miskraam..
Ik heb plenty inwendige echo's gehad toen ik net zwange was maar hiervan nooit gebloed. Ik herken het beginnende bloeden idd wel van een miskraam Had er wel wat buikkramp bij, heb je dat ook?
fleurtjeuh
Het gaat. Beetje onrustig in mn buik, en af en toe een druppel bloed, maar het gebruik van een tampon is niet eens nodig. Maandag heb ik weer een afspraak, en dan gaan ze weer kijken en bespreken wat dan de volgende stap is.
Aha maar heb je zelf het gevoel dat je nu een miskraam hebt gehad of er naartoe aan het werken ben? Of voelt het verder nog goed in je buik? Ik ben benieuwd naar maandag!
fleurtjeuh
Het lijkt me dat als ik een miskraam heb dat ik op zn minst ongesteld had moeten worden. Het is om de paar dagen een keer een druppel 'bloed' geweest. Verder niks.
Ja, het is wel apart. Maandag maar laten bekijken wat er aan de hand is. Lijkt iig niet helemaal normaal... Een miskraam merk je echt, je bloed dan op z'n minst wel net zo als bij een menstruatie.
fleurtjeuh
Nee inderdaad. En heb ook niet het idee dat ik nu een miskraam ga krijgen. Heb nergens last van. Geen krampen of wat dan ook. Maar ik voel me ook niet zwanger. Maar dat is misschien ook omdat ik niet sta je springen van blijdschap. Ik moet gewoon wachten tot maandag. Meer kan ik niet doen.
Helaas nog steeds geen duidelijkheid. Weer niks te zien, maar test wel positief. Dus bloed laten prikken en volgende week weer. En dan gaan ze kijken wat mn hormonen doen.
dromertje2
Geplaatst: 15-02-16 12:57
Als er niets te zien is, dan ben je toch niet zwanger? Hoeveel weken zou je nu zijn? Hebben ze buitenbaarmoedelijke nakgekeken?
Als er niks te zien is ben je iig niet zwanger lijkt mij. Je kan normaal met twee weken overtijd al een vruchtje zien zitten.
Schijnzwanger? of buitenbaarmoederlijk idd... Maar neem aan dat ze dat wel bekeken hebben...
NiNa_14
Geplaatst: 15-02-16 14:42
Mag ik hier mee kletsen .
Heb ook een zeer aanwezige kinderwens maar het past nog niet helemaal in het plaatje nu. Ik moet eerst maar is afstuderen, dan een baan zoeken en dan opzoek naar een koopwoning met mijn vriend. Ook heb ik niet bijna 7 jaar gestudeerd om daar dan niet van te gaan profiteren. Dus botvier alles nu maar op mijn neefje (bijna 4) en nichtje(van 4,5 maand)
Binnen "onze" vriendengroep is iedereen ongeveer even oud en begint nu iedereen aan samenwonen, huizen kopen verder zit de trouw fase er nu ook echt aan te komen bij iedereen geloof ik. Had het er dus met een aantal vriendinnen over wanneer hun willen beginnen, dan verschillen we daar ook niet echt in. Eigenlijk iedereen wil voor hun 30ste gaan voor de eerste (ik ben nu 25), dus dat wordt een babyboom binnen de vriendengroep. Hebben jullie ook die ervaring dat het binnen jullie vrienden groepen ook zo gelijk loopt allemaal?
Verder weet ik dat je geen kind neemt en dat het best even kan duren voordat het allemaal lukt enzo
fleurtjeuh
Het kan zijn dat de eerste echo te vroeg was, dat er daarna wel iets te zien zou zijn geweest, en dat ik nu een miskraam krijg waardoor het niet meer te zien is. Daarom gaan ze ook bloed testen. Blijft het hormoon gelijk, if gaat het omhoog, dan gaan ze verder zoeken. Gaat het naar beneden, dan heb ik een miskraam en lost het zich vanzelf op. So to speak.
Ik heb een week na mn verwachte ongesteldheid een test gedaan, positief Anderhalf week daarna op donderdag een echo gehad, niks te zien. Week erna vanaf vrijdag bloedverlies. Vandaag niks op de echo, nog wel positief getest.
volgende week moet ik weer bloed laten testen. dan kunnen ze het precies zien.
NiNa_14
Geplaatst: 15-02-16 20:17
fleurtjeuh schreef:
volgende week moet ik weer bloed laten testen. dan kunnen ze het precies zien.
Weer? Dus ze hebben al eerder je bloed getest was hier toen wel HCG in aanwezig? En waarom niet gelijk weer een bloedtest? Zeker omdat je denkt aan een abortus, wat toch wel aan een bepaalde tijd gebonden is.
fleurtjeuh
Maar zeker is dat je niet meer zwanger bent, aangezien er iets te zien is Hebben ze iets gezegd over buitenbaarmoedelijke? Hebben ze dat nagezien? Alarmsignalen waar je op moet letten?