Waar ben jij vandaag trots op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 18:42

Xanthippe schreef:
Dat mijne kleine Noxx het zo goed gedaan heeft tijdens zijn eerste les op de hondenschool! *\o/*

Aah wat super! :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:21

Dat ik alleen met mijn paard naar het strand ben gegaan, en dat ik in galop ben geweest. Zul je misschien denken hmm das toch normaal op het strand galopperen? Ik ben er jaren angstig voor geweest. Elk paard waarmee ik naar het strand ging ging met me aan de haal op de terugweg. Vandaag heb ik zo'n beetje de hele heenweg keihard gegaloppeerd, hebben we samen iemand met een paraplu overwonnen en zijn we langs de drukke weg naar huis gereden. En morgen onze eerste wedstrijd samen, ben benieuwd!!

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:40

OneAndOnlyx schreef:
Dat ik alleen met mijn paard naar het strand ben gegaan, en dat ik in galop ben geweest. Zul je misschien denken hmm das toch normaal op het strand galopperen? Ik ben er jaren angstig voor geweest. Elk paard waarmee ik naar het strand ging ging met me aan de haal op de terugweg. Vandaag heb ik zo'n beetje de hele heenweg keihard gegaloppeerd, hebben we samen iemand met een paraplu overwonnen en zijn we langs de drukke weg naar huis gereden. En morgen onze eerste wedstrijd samen, ben benieuwd!!

Wat goed dat je het toch gedurft hebt!
Ik wens je veel succes morgen! :D +:)+

Mira283

Re: Waar ben jij vandaag trots op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 22:36

Ik een hartje op mijn pony zijn bil heb laten
scheren ook al vvind iedereen het niets. My little pony is ie stiekem

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-15 22:38

OneAndOnlyx schreef:

Knap hoor! Veel succes morgen, en vooral plezier! :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 00:23

Dat ik eindelijk hulp heb gezocht na maanden tobben

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 09:21

Ik ben vandaag trots op dat Raymond met mij over het erf is gestapt in razende wind, klepperende zeil en piepende deuren!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:47

Last year I've been at Equus Silvania​ for a few months. It has been great, guiding guests in an amazing area, like a green paradise. Been teachting as well, with a special guest: Kathy. She is a young woman with special needs. . . an amazing girl.

She came with her mum, Debby and spent a week in Romania. I've teached her and Zeno every single day, great fun! From the moment Kathy met Zeno they bonded, amazing to witness. The couple got better and better, Kathy got more control after a few days and the last 2 days we've been out in the Romanian mountains.

After a few days Debby told me she and Kathy we're looking for a horse and I told Barbara they would like to buy Zeno. After a fer chats the deal was done, Zeno would go home with Kathy. At the final day Kathy, Debby and Zeno said good bey and the 2 ladies went home.

Now, a few months later, Zeno is on his way to England and meet his new owners. Debby emailed me today with a link, it shows the growth of Zeno and Kathy. . . enjoy :D

https://www.youtube.com/watch?v=MRzVuE0 ... e=youtu.be

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:09

Dat ik vandaag mijn eerste autorijles heb gehad! Dat had ik echt nooit van mezelf gedacht! *\o/*

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:53

Dat ik vorige week zondag mijn eerste wedstrijd reed(BB oefenwedstrijd) en dat ik gewoon 164 en 181 heb gereden! In januari gaan mijn paard en ik ons B-debuut maken samen. Ik ben zo trots op ons. En ik lees nu pas die 2 lieve reacties op mijn vorige berichtje, bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:22

Dat ik weer alleen op pad ben gegaan met mijn pony!

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:46

Dat ik ondanks dat het veel pijn en verdriet doet, toch een verstandig besluit heb genomen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:53

Shownieuws -:(-
Waar is mn harry potter

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:53

laraxXxemma schreef:
Shownieuws -:(-
Waar is mn harry potter

Harry Potter <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:54

Verkeerde topic? :')

Dat ik alleen met mijn neefje thuis ben _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 23:56

Waar ik vandaag trots op ben?
Mijn pupber die goed gepresteerd heeft op training vandaag. Nouja hij is wel een tekentje hoor♡

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:16

Oh oeps :') moest in het waar heb jij je vandaag aan geergerd topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:17

:')

Ik ben vandaag trots dat ik begeleiding eindelijk uitgezwaaid heb en ze niet meer terug komt :D

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 22:41

Dat ik vandaag op dogdance wedstrijd ben geweest met mijn hond en het super ging! :D
Eerste dogdance wedstrijd van hondlief. Ik heb haar nog maar 6 weken in mijn bezit, en heb 2 weken geleden pas bedacht mee te doen en de routine bedacht.
Nog een prijs gewonnen ook!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 21:40

+:)+ Felicity!

Ik was dit topic helemaal vergeten... Heb ook al een tijdje niet echt op bokt gezeten.
Ik ben vandaag trots op dat ik best productief ben geweest voor aankomende Koningsdag. (Ik be'teken' stenen om ze vervolgens te verkopen. althans dat is de bedoeling. :') )

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 23:43

Goedzo jullie!

Ik ben trots op onze prachtige huwelijksuitnodingen, vandaag laten printen en de avond besteed met het printen van de enveloppen, plakken van poszegels, en het vullen van de enveloppen met de uitnodigingen.
Een productieve avond en hele mooie kaarten :)

Én dat ik op het werk een lastig probleem met het genereren van PDFs heb opgelost!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:59

Ik ben er trots op dat mijn manager mij binnenriep om een bepaalde kwestie te bespreken: er was een reminder binnengekomen over een klacht die zogezegd nog niet opgelost was (van een zieke collega, we zijn met een paar mensen back-up), en ze wist niet naar wie ze die moest sturen. Kon ik lekker vertellen dat ik die 10 minuten eerder had opgelost en de klant geïnformeerd had.
Sta ik weer wat meer bekend als dodelijk efficient. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:29

De Super presentatie die ik op mijn werk heb gegeven aan 30 man.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 19:32

Pfff, trots dat ik ondanks ontzettende menstruatiekrampen toch netjes Zoor d'r stal heb uitgemest zonder afraffelen.
(Ik moet ook wel, want niemand anders doet t voor me, maar toch. :') )

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:37

Ik ben trots op mijn manier van aanpak vandaag!

Was de hond uitlaten, toen ik opeens ene jongen met een hond zag. Hond rende ergens achter aan, jongen maakt een koprol een ligt in de sloot.
Ik er naar toe rennen, beging zijn hond naar Siebe te grommen. Siebe gast gehouden en andere hond bij hem weg gehouden tot de andere baasjes van de andere honden de jongen omhoog hielpen. Hond terug gegeven (die de jongen alweer bijna omtrok...) en nog even gecontroleerd of jongetje nog heel was.

Blijkbaar een erg dominante puber hond. Tja, die van mij pubers ook. Gelukkig is hij redelijk onderdanig en is het goed afgelopen. Daarna lekker rondje afgemaakt.