Callisto04 schreef:HC grijpt het % vreemdgaan dan aan als reden om daar van bij het begin afspraken over te maken en open te communiceren. Al ga ik met dat laatste op zich wel akkoord, mij lijkt echter dat de meeste mensen bij het begin exclusief met 1 persoon een relatie willen. Ik denk dat dit ook maatschappelijk nog steeds als de norm kan gezien worden. Dus wil je het anders, geef dat aub aan zodat (potentiële) partners weten waar ze aan toe zijn en iedereen kan dan doen en laten wat ze willen. Ik ken koppels in alle vormen van de door hem opgenoemde relatievormen waarbij het uiteindelijk fout is gelopen, waar bedrog is gepleegd en waar mensen gekwetst werden. Het juiste labeltje op een relatie kleven lijkt daar weinig aan te verhelpen.
Afgezien van jouw eerste conclusie schrijf je wat ik schijf
Net terug van een nachtelijk beklimming van de Maroma, een forse berg hier, trouwens. Volop onbedenkbaar avontuur maar niets sex hoor. Fantaseer daar uiteraard gerust over Sallandval.
Tijdens de minder zware delen van deze trip een heel boeiend gesprek gehad met een Belg. Over relaties
Hij is gescheiden en heeft 50/50 gedeelde zorg voor de twee kinderen met zijn ex. Met heerlijk, triest, haast zwarte humor verhaalde hij over de oorlogszone waarin hij en dus de kinderen leven.
Onder de streep heeft hij trouwens afgezworen, houdt hij nieuwe relaties lat en angstvalig helder zonder mogelijke exclusiviteitsclaims. Let wel: zonder claíms, aanname van rechten voorkomend. Hij is volstrekt in het monogame liefde kamp.
Enorm leuke vent en heel triest om te merken hoeveel schade hij heeft opgelopen.
Even terzijde; wát een persoonlijk venijn hier zeg. Het is dat ik geen amateurpsycholoog ben anders zou ik haast aan onderliggende frusrtaries gaan denken. Nu kan ik er gewoon níets over/van denken.
Ok, net een volledige massage genoten, dus nu even mijn adamantium coating opwrijven
en dan kijken of de Belg al fotos gestuurd heeft.