Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:45

Hahaha idd ook dat. Expres niet opnemen en terugbellen zodat ik kan zeggen: 'je had gebeld, wat is er?' Heb een hekel aan bellen en dus ook aan opnemen. Bel liever als ik pas moed heb verzameld :')

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:46

Mijn confession is dat ik waarschijnlijk hartproblemen heb, maar het niemand in mn omgeving vertel om hun niet met mijn problemen op te zadelen.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:49

Suusie22 schreef:
Mijn confession is dat ik waarschijnlijk hartproblemen heb, maar het niemand in mn omgeving vertel om hun niet met mijn problemen op te zadelen.

Dit... (Iets minder heftig (soortvan knieblessure))

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:52

Ik doe ook wel eens niet opnemen omdat ik geen zin heb en dan stuur ik idd bericht dat ik even niet kan bellen. Eigenlijk zit ik dan onderuit gezakt op mn luie reet niets te doen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:04

suikermeisje schreef:
Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.

Ik ben dan overdreven geïnteresseerd in mijn mobiel :o

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:17

Ik zeg soms dat ik druk ben/ergens heen ben omdat ik af en toe gewoon een rustige dag/avond wil hebben zonder verplichtingen of andere mensen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:22

liliekska schreef:
Suusie22 schreef:

Dit... (Iets minder heftig (soortvan knieblessure))

Hier idem, iedereen denkt dat ik 'genezen' ben van mijn enkelblessure en dat hou ik ook lekker zo.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:36

suikermeisje schreef:
Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.

Dit!
Dit weekend nog, bij de brabantse kampioenschappen. Ik deed alsof ik allemaal andere interessante dingen zag, alles behalve hun :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:45

Hier ook hoor. Heb zo een vriendin die de gewoonte heeft om te bellen. Als je opneemt begint ze met: Hey, hoe is die? En voor je kan antwoorden: Omg, wil je nu wat weten? En ze praat gewoon echt een half uur of langer en het enigste dat jij eens kan zeggen is: Hmmm. Neem nu gewoon niet meer op...

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:58

speedfiets_2 schreef:
Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.

Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan :')

Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan :P

ik begin volgens mij ook deels die richting in te gaan, ben het enige meisje in een klas van 17 jongens. ik loop dan wel eens met een paar jongens door de stad en ik word dan ook overal en nergens op afgestuurd. ze hebben af en toe ook de meest intelligente gesprekken, het raden van bh maten etz. ik doe dan natuurlijk gewoon gezellig mee :')

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:06

Ik negeer appjes vaak heel bewust. Dan zie ik dat ik die een minuut geleden hebt gekregen en dan open ik het gesprek expres niet zodat niemand weet dat ik het gezien heb. Ik antwoord dan vaak pas veel later wanneer ik denk dat de ander geen mobiel bij de hand heeft zodat ik niet met ze in gesprek hoef :o

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:11

Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt :n

PowerReiner schreef:
Toen ik 18 was had ik een vriend wiens vader een aantal Opel garages bezat. Eens in de zoveel tijd nam hij een nieuw model mee uit de showroom om een paar daagjes mee rond te rijden. Ik kwam daar eens aan de deur kloppen omdat ik daar het weekend zou blijven en ik zag op de oprit een prachtige Opel Tigra cabrio staan. Schoonpapa deed de deur open en liet me dolenthousiast zien hoe het dak eraf moest en vertelde dat ik mijn vriend maar even van de sportschool moest ophalen met die auto (ik had net 2 weken ofzo mijn rijbewijs).
Ik vond het natuurlijk helemaal leuk dus ik rijd vrolijk met die auto naar de sportschool, waar een grote betonnen parkeerplaats was waar je niet rond kon rijden. Ik reed de laatste gang in maar kwam erachter dat daar geen plekken meer waren en moest noodgedwongen achteruit die gang weer uit. Dat ging allemaal voorspoedig tot ik net de bocht door was en een flinke deuk in het wegdek tegenkwam. Ik moest een flinke dot gas geven om eruit te komen maar blijkbaar had ik daarbij het stuur iets gedraaid en was niet gewend aan zo'n sterke stuurbekrachtiging. Gevolg: de achterkant van mijn Tigra reed zo vol in de passagierskant van een auto op de parkeerplaats.
Ik zat met mijn handen in het haar en wist niet wat ik moest doen.

Dus ik heb snel om mij heen gekeken of iemand mij gezien had, of er camera's hingen, dat was niet zo dus heb ik de auto geparkeerd. De Tigra had echt maar een klein schrammetje, maar die andere auto was min of meer gevouwen :=
Ben naar binnen gelopen om vriend op te wachten en daarna gewoon weer naar zijn huis gereden en heb er nooit met een woord over gerept. Heb er ook nooit meer wat over gehoord >;)

Ik schaam mij er nog steeds voor :\

Kom zelf niet zo snel op een echte confession. Heb vroeger geen katten in een doos gestopt om ze te leren surfen voor zover ik me herinner :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:13

Ik betaal het nog liever uit eigen zak ( ala 5.69 per uur) dan dat ik door rijd. Net als kortingsstickers veranderen. Bij de appie trouwens niet doen. Kunnen we controleren. Bij meerdere keren gaat je foto rond in de groepsapps en dan weten we er van.

Als je om die paar euro moet lopen bedriegen, bah. :r Dat de samenleving zo intens verrot is. :n

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:18

MarlindeRooz schreef:
Ik betaal het nog liever uit eigen zak ( ala 5.69 per uur) dan dat ik door rijd.

Idem :j

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:20

6marly6 schreef:
Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt :n

In dit topic worden meer dingen gezegd die eigenlijk niet kunnen, daarvoor is dit topic dan ook opgezet. Een ander hierop afrekenen lijkt mij niet de bedoeling (ik denk ook niet dat iemand jouw standpunt niet zou begrijpen, het hoort hier alleen niet thuis).

Ik heb weinig op te biechten. Als ik mensen zie die ik liever niet wil zien ga ik me altijd verstoppen.
Ik doe wel eens de deur niet open als ik geen zin heb in die persoon :D
Ik lok mensen wel eens expres uit de tent door opmerkingen te maken die op t randje zijn. Dit doe ik vooral als ik zin heb in een heftige discussie...

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:28

Dieselpaard schreef:
6marly6 schreef:

In dit topic worden meer dingen gezegd die eigenlijk niet kunnen, daarvoor is dit topic dan ook opgezet. Een ander hierop afrekenen lijkt mij niet de bedoeling (ik denk ook niet dat iemand jouw standpunt niet zou begrijpen, het hoort hier alleen niet thuis).

Ik heb weinig op te biechten. Als ik mensen zie die ik liever niet wil zien ga ik me altijd verstoppen.
Ik doe wel eens de deur niet open als ik geen zin heb in die persoon :D
Ik lok mensen wel eens expres uit de tent door opmerkingen te maken die op t randje zijn. Dit doe ik vooral als ik zin heb in een heftige discussie...

Dat klopt, al vind ik zoiets niet meer onder confessions vallen, maar goed, consider it unsaid ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:38

Dat ik doe alsof ik zit te appen als er mensen om me heen zijn, maar eigenlijk óf hun gesprekken afluister óf dat ding vasthoud om mezelf een houding te geven, anders zit je daar zo awkward voor je uit te kijken. Tja.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:41

Ik heb toen ik 8 jaar was een Shetlander gekocht op Marktplaats... :+ ik had erop geboden en kreeg een mail terug waarin ze akkoord gingen met mijn bod. Ik durfde het mijn ouders niet te vertellen, dus schreef het op een whiteboard en sleepte dat naar mijn ouders toe. Gelukkig konden ze erom lachen en hebben ze de eigenaar teruggemaild en de situatie uitgelegd. Mijn ouders pesten me nog regelmatig met dit verhaal :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:46

Na al die auto verhalen heb ik ook iets op te biechten.
Ik stond een aantal jaar terug in een soort berm geparkeerd naast het station. (Had een half jaar ongeveer mn rijbewijs) Het was al donker en ik wil een stuk achteruit rijden, rij ik zo tegen een andere auto aan en hoorde iets kraken :o En van schrik deed ik m'n grote lamp nog aan en natuurlijk stond er nog iemand voor mij die zn auto in ging. En ik was zo bang om uit te stappen na die blunders (schaamde me kapot en ik was bang dat die meneer zich er mee zou bemoeien of een opmerking zou maken) dat ik ben weg gereden in blinde paniek. :o Oh wat heb ik me daar rot over gevoeld en ik hoop heel hard dat hij geen schade heeft gehad. Mijn auto had helemaal niets, gelukkig zat er ook geen lak oid van die andere auto op mijn auto. Ben normaal altijd heel eerlijk en ik had ook de schade willen betalen, maar heb op dat moment echt in blinde paniek gehandeld.. Wat het niet goed praat natuurlijk..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:59

Ik heb er ook een :=

Mijn oma is hier elke zondag, het enige wat ze nog kan is zeuren en overal commentaar op geven, ze heeft 4 kleinkinderen. Mijn nicht en neef zijn helemaal geweldig, mijn zus gaat nog wel maar tegen/over mij kan ze bijna alleen maar negatief doen -ze mag me echt niet-. (deels dementie, maar ik stond altijd al onderaan en nicht en neef werden altijd al voorgetrokken)
Maar goed heel gezellig, die zit hier dus élke zondag. Ik doe dan altijd een koptelefoon op zonder muziek zodat ze denkt dat ik niks hoor dus dan praat ze niet tegen me, lekker rustig :')

Verder val ik volgens mij wel mee, enige wat echt niet kan is dat ik elke avond snel even door mijn kamer kijk of nergens iemand verstopt zit. Dat is vrij beschamend, maar sinds ik een tijdje door bijwerkingen van pijnstillers snachts van alles hoorde kan ik gewoon niet meer slapen als ik dat niet doe :+

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:02

Marije112 schreef:
Ik rook al 6 jaar en ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. Ik ben (bijna) 24 :( :o
_O- Dus daarom vertrek je steeds voor langere tijd naar Zuid Afrika _O-
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 19-08-15 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:07

Ik hoop stiekem dat een vriendin niet slaagt voor haar herkansingen van haar examens, omdat ik in januari had gezegd waar ik dit jaar stage wou doen, en zij daar snel voor mij gaan solliciteren is. Als ze niet slaagt voor alle 5 die examens mag ze geen stage lopen. Mijn duimpjes staan omhoog dat ze faalt := (worst friend ever)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:12

Soms, heel soms, ben ik wel eens zo blut dat ik geen wc papier heb.
En dan steel ik dus halve rollen uit de mac donalds, sleep de servetten mee naar huis etc.

Of nog erger, dan moet ik soms 2x op een dag douchen omdat ik die dag 2x moest schijten en geen papier in huis heb...

6marly6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:22

Iriscope schreef:
Soms, heel soms, ben ik wel eens zo blut dat ik geen wc papier heb.
En dan steel ik dus halve rollen uit de mac donalds, sleep de servetten mee naar huis etc.

Of nog erger, dan moet ik soms 2x op een dag douchen omdat ik die dag 2x moest schijten en geen papier in huis heb...

Oh my hahah :')
Zo ken ik een ouder stel dat meer dan geld genoeg heeft, maar gewoon gewend is om heel zuinig te leven. Er liggen dan ook stapels ongebruikte Mac Donalds rietjes en restaurant servetjes in de kast :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:26

Brengt me op ideeën :')

Ik pik weleens snoepjes bij mijn ouders weg, duik altijd als eerste de koelkast en kelder in :')