Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liliekska schreef:Suusie22 schreef:Mijn confession is dat ik waarschijnlijk hartproblemen heb, maar het niemand in mn omgeving vertel om hun niet met mijn problemen op te zadelen.
Dit... (Iets minder heftig (soortvan knieblessure))
suikermeisje schreef:Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.
speedfiets_2 schreef:Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.
Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan![]()
Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan
PowerReiner schreef:Toen ik 18 was had ik een vriend wiens vader een aantal Opel garages bezat. Eens in de zoveel tijd nam hij een nieuw model mee uit de showroom om een paar daagjes mee rond te rijden. Ik kwam daar eens aan de deur kloppen omdat ik daar het weekend zou blijven en ik zag op de oprit een prachtige Opel Tigra cabrio staan. Schoonpapa deed de deur open en liet me dolenthousiast zien hoe het dak eraf moest en vertelde dat ik mijn vriend maar even van de sportschool moest ophalen met die auto (ik had net 2 weken ofzo mijn rijbewijs).
Ik vond het natuurlijk helemaal leuk dus ik rijd vrolijk met die auto naar de sportschool, waar een grote betonnen parkeerplaats was waar je niet rond kon rijden. Ik reed de laatste gang in maar kwam erachter dat daar geen plekken meer waren en moest noodgedwongen achteruit die gang weer uit. Dat ging allemaal voorspoedig tot ik net de bocht door was en een flinke deuk in het wegdek tegenkwam. Ik moest een flinke dot gas geven om eruit te komen maar blijkbaar had ik daarbij het stuur iets gedraaid en was niet gewend aan zo'n sterke stuurbekrachtiging. Gevolg: de achterkant van mijn Tigra reed zo vol in de passagierskant van een auto op de parkeerplaats.
Ik zat met mijn handen in het haar en wist niet wat ik moest doen.
Dus ik heb snel om mij heen gekeken of iemand mij gezien had, of er camera's hingen, dat was niet zo dus heb ik de auto geparkeerd. De Tigra had echt maar een klein schrammetje, maar die andere auto was min of meer gevouwen![]()
Ben naar binnen gelopen om vriend op te wachten en daarna gewoon weer naar zijn huis gereden en heb er nooit met een woord over gerept. Heb er ook nooit meer wat over gehoord![]()
Ik schaam mij er nog steeds voor
Dat de samenleving zo intens verrot is.
6marly6 schreef:Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt

Dieselpaard schreef:6marly6 schreef:Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt
In dit topic worden meer dingen gezegd die eigenlijk niet kunnen, daarvoor is dit topic dan ook opgezet. Een ander hierop afrekenen lijkt mij niet de bedoeling (ik denk ook niet dat iemand jouw standpunt niet zou begrijpen, het hoort hier alleen niet thuis).
Ik heb weinig op te biechten. Als ik mensen zie die ik liever niet wil zien ga ik me altijd verstoppen.
Ik doe wel eens de deur niet open als ik geen zin heb in die persoon
Ik lok mensen wel eens expres uit de tent door opmerkingen te maken die op t randje zijn. Dit doe ik vooral als ik zin heb in een heftige discussie...
ik had erop geboden en kreeg een mail terug waarin ze akkoord gingen met mijn bod. Ik durfde het mijn ouders niet te vertellen, dus schreef het op een whiteboard en sleepte dat naar mijn ouders toe. Gelukkig konden ze erom lachen en hebben ze de eigenaar teruggemaild en de situatie uitgelegd. Mijn ouders pesten me nog regelmatig met dit verhaal
En van schrik deed ik m'n grote lamp nog aan en natuurlijk stond er nog iemand voor mij die zn auto in ging. En ik was zo bang om uit te stappen na die blunders (schaamde me kapot en ik was bang dat die meneer zich er mee zou bemoeien of een opmerking zou maken) dat ik ben weg gereden in blinde paniek.
Oh wat heb ik me daar rot over gevoeld en ik hoop heel hard dat hij geen schade heeft gehad. Mijn auto had helemaal niets, gelukkig zat er ook geen lak oid van die andere auto op mijn auto. Ben normaal altijd heel eerlijk en ik had ook de schade willen betalen, maar heb op dat moment echt in blinde paniek gehandeld.. Wat het niet goed praat natuurlijk.. 

(worst friend ever) Iriscope schreef:Soms, heel soms, ben ik wel eens zo blut dat ik geen wc papier heb.
En dan steel ik dus halve rollen uit de mac donalds, sleep de servetten mee naar huis etc.
Of nog erger, dan moet ik soms 2x op een dag douchen omdat ik die dag 2x moest schijten en geen papier in huis heb...