keeyzie schreef:Oh gaaaaaf! Ook leuk voor de kerst, waar heb je het vandaan?
Praxis
Ze hebben kleine en grote spuitbussen, in glimmend en mat, allerlei kleuren. Zo leuk om te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pieteritus1 schreef:Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Of werkt hij ook als je bijv. een dag in een stoffige/vuile omgeving hebt gewerkt?
Pieteritus1 schreef:Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Of werkt hij ook als je bijv. een dag in een stoffige/vuile omgeving hebt gewerkt?
Ook heb ik sinds enkele maanden een Crockpot (ook n.a.v. Bokt
) en die bevalt ook geweldig goed.
Lara_Silver schreef:Pieteritus1 schreef:Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Body lotion op je gezicht is echt een mega slecht plan dus. De structuur van die verzorging is anders dan een goede gezichtsverzorging omdat de huid ook niet met elkaar te vergelijken is. Tenzij je kokosolie gebruikt voor alles, dan heb ik niets gezegd. Daarbij moet ook een make-up loze huid goed gereinigd worden want ook die huid scheidt zelf rommel af en word vuil door andere invloeden.
Pieteritus1 schreef:Hmmm, ik ben toch echt 39 en heb amper een rimpeltje en geen pukkels, puisten, onzuiverheden oid en ik gebruik al minstens 20 jaar de Nivea bodylotion voor mijn gezicht.
Verder gebruik ik geen conceiler, camouflage, crèmepjes of dingetjes.
Misschien ligt het aan mijn huid en omgevingsfactoren, dat ik daar geen last van heb.
Het zal vast en zeker heel lekker aanvoelen op je huid, zo'n borsteltje met sop.
MorganeR schreef:Ik ben er tot nu toe ontzettend tevreden over, heb nu wel opeens dubbel zoveel puistjes, maar al dat vuil moet nu ja ook naar boven komen he...
)