Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:15

keeyzie schreef:
Oh gaaaaaf! Ook leuk voor de kerst, waar heb je het vandaan?

Praxis :D
Ze hebben kleine en grote spuitbussen, in glimmend en mat, allerlei kleuren. Zo leuk om te doen :D

Britta31

Re: Aankoop die je veel eerder had " moeten " hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:21

Mokthee.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:25

Pieteritus1 schreef:
Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Of werkt hij ook als je bijv. een dag in een stoffige/vuile omgeving hebt gewerkt?

De 'plamuur' haal je er denk ik van te voren al af. Dat doe je met een normale reiniging toch ook. Ik ga ervan uit dat hij ook gewoon werkt als gezichtsreiniger ook als je niks gebruikt, dat doe ik ook niet namelijk. (overigens vind ik een dag/nachtcreme geen plamuur maar een noodzakelijke iets om je gezicht te onderhouden)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:17

Pieteritus1 schreef:
Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Of werkt hij ook als je bijv. een dag in een stoffige/vuile omgeving hebt gewerkt?

Body lotion op je gezicht is echt een mega slecht plan dus. De structuur van die verzorging is anders dan een goede gezichtsverzorging omdat de huid ook niet met elkaar te vergelijken is. Tenzij je kokosolie gebruikt voor alles, dan heb ik niets gezegd. Daarbij moet ook een make-up loze huid goed gereinigd worden want ook die huid scheidt zelf rommel af en word vuil door andere invloeden.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:20

Ik heb ook echt een lelijke huid (acne onder anderen) en door al die borstels en toestanden begin ik me wel af te vragen of ik er ook niet eens aan moet beginnen.. Maar zo'n ding als de Clinique Sonic System is wel meteen €100.. :/

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:26

Ik heb juist mijn robotstofzuiger na een paar weken weer verkocht op Marktplaats. Vond het helemaal niks!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:31

Door dit topic heb ik de silk'n sonic clean gehaald bij kruidvat. 28 euro ipv de hoge prijzen van andere gezichts borstels.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:49

MorganeR schreef:
Door dit topic heb ik de silk'n sonic clean gehaald bij kruidvat. 28 euro ipv de hoge prijzen van andere gezichts borstels.

Klinkt als een leuke(ere) prijs!
Ben erg nieuwsgierig naar wat je ervan vindt, wil je je ervaringen naar me toesturen? :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:30

Zal ik doen!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:42

MorganeR schreef:
Zal ik doen!

Dankjewel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 21:44

Ik heb ook een goedkope, de goedkoopste die ze hadden bij bol.com. Kan goed tegen water (gebruik hem onder de douche) en werkt dikke prima!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:27

Ohh wat een topic! Ik heb hem in een keer helemaal doorgelezen en alle dingen die mij leuk lijken opgeslagen. :Y)

Waar ik erg blij mee ben is mijn elektrische onderdeken. En thermo-ondergoed! Ik gebruik mijn thermobroek van de Zeeman 's winters onder mijn gewone rijbroek en dat is heerlijk warm! Echt €5 of zo en ik doe er al een paar jaar mee. Verder bevallen de W5 afwasmachineblokjes van de Lidl beter dan alle A-merken. De Jemako doeken heb ik laatst uit mogen proberen van mijn moeder en ik had echt een WOOOOW gevoel. Alle autoruiten helemaal schoon! :wow: Ook heb ik sinds enkele maanden een Crockpot (ook n.a.v. Bokt :') ) en die bevalt ook geweldig goed.

Verder hebben mijn vriend en ik een fantastische ontdekking gedaan: als je overhemden na het wassen in de droger doet, hoef je ze niet meer te strijken! Ze komen er geheel kreukloos uit!
*\o/*

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:15

Nieuwe auto met redelijk wat pk`s.. genieten 8-) :7 <3

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:22

Pieter25 schreef:

Zo Pieter dat is lang geleden :D

Dit is echt wel een jongensding hoor :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:50

Dorientjuh wat is een crockpot -O-

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:20

_Dingetje_ schreef:
Pieter25 schreef:

Zo Pieter dat is lang geleden :D

Dit is echt wel een jongensding hoor :')

Nee hoor! Haha :D

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:00

Lara_Silver schreef:
Pieteritus1 schreef:

Body lotion op je gezicht is echt een mega slecht plan dus. De structuur van die verzorging is anders dan een goede gezichtsverzorging omdat de huid ook niet met elkaar te vergelijken is. Tenzij je kokosolie gebruikt voor alles, dan heb ik niets gezegd. Daarbij moet ook een make-up loze huid goed gereinigd worden want ook die huid scheidt zelf rommel af en word vuil door andere invloeden.

Hmmm, ik ben toch echt 39 en heb amper een rimpeltje en geen pukkels, puisten, onzuiverheden oid en ik gebruik al minstens 20 jaar de Nivea bodylotion voor mijn gezicht.
Verder gebruik ik geen conceiler, camouflage, crèmepjes of dingetjes.
Misschien ligt het aan mijn huid en omgevingsfactoren, dat ik daar geen last van heb.
Het zal vast en zeker heel lekker aanvoelen op je huid, zo'n borsteltje met sop.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:36

@Pieteritus1, ik denk ook dat zo'n borsteltje met sop voelt als een gezichtsmassage!
Eigenlijk wil ik het alleen daarom al kopen/proberen :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:48

Ik ben er tot nu toe ontzettend tevreden over, heb nu wel opeens dubbel zoveel puistjes, maar al dat vuil moet nu ja ook naar boven komen he...

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:57

Pieteritus1 schreef:
Hmmm, ik ben toch echt 39 en heb amper een rimpeltje en geen pukkels, puisten, onzuiverheden oid en ik gebruik al minstens 20 jaar de Nivea bodylotion voor mijn gezicht.
Verder gebruik ik geen conceiler, camouflage, crèmepjes of dingetjes.
Misschien ligt het aan mijn huid en omgevingsfactoren, dat ik daar geen last van heb.
Het zal vast en zeker heel lekker aanvoelen op je huid, zo'n borsteltje met sop.

Geen idee, ik gebruik het niet.. Sowieso verder geen crème trouwens.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:10

MorganeR schreef:
Ik ben er tot nu toe ontzettend tevreden over, heb nu wel opeens dubbel zoveel puistjes, maar al dat vuil moet nu ja ook naar boven komen he...

Misschien voor mensen die daar niet zo veel zin in hebben een idee om het in de kerstvakantie te doen ofzo.. (zoals ik.. die iedere dag naar school gaat.. :P )

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:55

Bij mij zijn dubbel zoveel puistjes echt niet veel... Alleen mijn kin is heeft er nu 4 echt dikkere. Maar ik ben dan ook niet echt iemand die zich voor puistjes schaamt ofzo.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:28

MorganeR schreef:
Bij mij zijn dubbel zoveel puistjes echt niet veel... Alleen mijn kin is heeft er nu 4 echt dikkere. Maar ik ben dan ook niet echt iemand die zich voor puistjes schaamt ofzo.

Ik heb er veel meer, en ik vind het wel heel erg vervelend. Gewoon zo'n aanslag op je zelfvertrouwen

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:28

Crockpot:

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:39

Een haarföhn :')