jaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan.
Mijn kind hoort bij mij en thats it. Je kan voor jezelf inschatten of je je kind een plezier doet om hem of haar mee te nemen naar een bruiloft, maar als ze op voorhand ze niet welkom zijn blijf ik thuis. Dit zou meer een principe kwestie zijn want vaak bij een feestje laat ik ze thuis want hebben ze er niks aan en gaat ze mee vermaakt ze zich prima of met andre kids of wat speelgoed
Dit vind ik nogal raar... Bij familie snap ik het nog, maar bij een bruiloft van vrienden...
Wij hadden op onze bruiloft 60 daggasten. De kinderen in de familie waren ook uitgenodigd de hele dag, maar onze vrienden hebben we vriendelijk verzocht de kinderen thuis te laten. Vrijwel elk stel wat uitgenodigd was had 3 kinderen, wat er op neer zou komen dat we dan dus 30 (!!) extra kinderen hadden die dag... Niet dat ik kinderen niet leuk vindt, maar het is onze dag en ik ga geen 40 kids vermaken op de trouwdag. De 10 kinderen van directe familie ging echt prima. Het waren kinderen tussen 1-12 jaar, ze hebben zich goed gedragen. Liepen lekker rond bij de ceremonie, dat maakt het allemaal wat luchtiger 
Ik vind het dus niet raar om kinderen niet uit te nodigen. Die in de familie waar je waarschijnlijk meer een band mee hebt zou ik wel uitnodigen. Als je die ook nooit ziet, lekker thuislaten