Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poiuytrewq schreef:'Monogaam zijn' opdringen vind ik ook zwaar irritant maar dat wordt hier niet gedaan. Je lijkt de polygaampolitie wel in elk topic waar je het kunt aanhalen zeg.
Huertecilla schreef:Perceptie is realiteit.
Voor de slechte lezers NOGmaals; ik promoot alleen eerlijkheid, praten, een open geest.
KySv schreef:Ik lees wel verschillende keren op een dag bij via mijn telefoon, maar antwoorden via de telefoon is niet zo makkelijk als het een uitgebreid verhaal is, dus doe ik alleen als ik achter de laptop zit (en met hoe de situatie nu is, is dat niet vaak helaas).
MissDD schreef:HC, levenswijsheid wordt verkregen door verschillende paden te hebben bewandeld, maar volgens mij hang jij al jaaaaaaaren op dezelfde rotonde!
Huertecilla schreef:MissDD schreef:HC, levenswijsheid wordt verkregen door verschillende paden te hebben bewandeld, maar volgens mij hang jij al jaaaaaaaren op dezelfde rotonde!
Je hebt gelijk. Al 38 jaar op dezelfde weg van duurzame relaties.
In 1976 aan een duurzame relatie begonnen. Net als de meeste jongeliefden met een Disney droom voor altijd.
Gelukkig hebben wij kunnen leren van wat we om ons heen zagen stranden en hebben met voortschrijdend inzicht 23 jaar mogen delen. Toen scheidde de dood ons.
Ben met het geschenk van het verworven inzicht aan een tweede leven begonnen. Inmiddels alweer 15 jaar in een stabiele betekenisvolle relatie. Wederom met voortschrijdend inzicht en hoop nog veel inzicht te kunnen verwerven.
@Collie2008: de TS krijgt ook begrip, steun, extra keuzemogelijkheden aangereikt.
Amandavd schreef:Als je dat maar niet in je hoofd haalt, je kinderen nog verder in de miserie slepen omdat jij je niet als volwassene kan gedragen. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden hoe jij bij een andere vent in bed slaapt, terwijl je thuis een man en kinderen hebt. Je bent ontzettend oneerlijk naar alle partijen.
Avelienvd schreef:Newsflash 90% wil/kan/zal dat niet doen.
jessdaniels schreef:HC, kan jij niet beter een anti-monogamie blog bij gaan houden ipv. de relaties van anderen afkeuren en "disney sprookjes" noemen op een forum?
Huertecilla schreef:jessdaniels schreef:HC, kan jij niet beter een anti-monogamie blog bij gaan houden ipv. de relaties van anderen afkeuren en "disney sprookjes" noemen op een forum?
Lees de tweede post op deze pagina eens![]()
Al met al is dit onderwerp vooral een illustratie van intolerante, inflexibele hokjesgeesten binnen geblindeerde wanden, een huiveringwekkende illustratie van onbespreekbaarheid. Zie daar waarom er zoveel´duurzame´ relaties van korte duur zijn en dan nóg bedrog kennen.
De ts heeft imo heel wat meer kans van duurzaam slagen