Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker chique en mooi

Jennyj01 schreef:Vandaag zou ik dan eindelijk m'n Alexander wang tas kopen. Echter oliebol oliebol oliebol moet ik een nieuwe wasmachine kopen voor op m'n praktijk. Echt zo zonde van m'n geld. Zucht ... Nogmaals even wachten.
Jennyj01 schreef:Vandaag zou ik dan eindelijk m'n Alexander wang tas kopen. Echter oliebol oliebol oliebol moet ik een nieuwe wasmachine kopen voor op m'n praktijk. Echt zo zonde van m'n geld. Zucht ... Nogmaals even wachten.
(lekker random maar omdat je van die mooie fotos van je tassen hebt
)
Maar hun verkoop loopt inderdaad terug omdat velen vinden dat ze te duur geworden zijn.
liefde. Wil nog steeds heel graag een duffle bag. Vind het merk ook hele toffe kleding hebben, alleen iets te basic voor die prijs vind ik. adecuada schreef:RoWi, even nieuwsgierig, waarom moet je bij een MK saffiano uitkijken voor regen?
Ik heb namelijk nooit iets opgemerkt met regen? (ik heb 2 MK saffiano tassen en ballerina's)
Die saffiano Prada tassen vind ik btw ook gorgeous!
haha. Ik was in New York tijdens die grote sneeuwstorm in februari. Het was echt berekoud, het vroor -15, heel veel sneeuw overal. Dus er zat een laagje ijs aan beide kanten van mijn tas. Toch zie je daar nu niks meer van, dus het ligt denk ik ook aan de kwaliteit van elke individuele tas. Ik ben er heel blij mee in ieder geval en ondertussen spaar ik lekker verder voor een Prada Saffiano! 

) toch wel een beetje de max.. Hebben jullie hem echt nieuw gekocht?