Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:19

Ik vind zowel de Mulberry collectie als de schoenen prachtig! Dat cognackleurige tasje is echt te schattig <3

NYC2B

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 11:22

Even gauw tussendoor; op purseblog word al gezegd dat het een mythe is dat LV niet word ''afgeknipt'' op tassen.

Ja van jouw mulberry collectie word ik ook wel blij :D lekker chique en mooi

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:24

Ik heb mijn LV messenger bag aan mijn moeder gegeven omdat ik hem niet meer gebruikte, maar nu ik erover nadenk waren daar volgens mij ook de initialen afgesneden. Anders ook bijna niet mogelijk bij de smalle zijkanten toch?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 11:26

Ik denk het ook niet nee. Het was iets wat mensen mij ooit verteld hebben maar dat is dus blijkbaar niet waar :)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:16

Oh wat heerlijk zwijmelen blijft dit. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn 'stash' samen op de foto te zetten maar ik heb geloof ik wel bijna overal losse foto's van dus die zal ik dan maar even hier neerzetten.

Mijn Chanel flapbag. het is al een oudje, heb hem van een oud vrouwtje maar hij geeft me zo'n speciaal gevoel <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier mijn Michael Kors, deze is dus wel van dat hele mooie zachte leer en heeft mat zwarte studs op de voorkant.

Afbeelding

Afbeelding

Van de Alma & de mombasa heb ik echt geen mooie foto's dus die zal ik alsnog even voor jullie op de foto zetten! :-)

Ik dacht idd ook altijd dat LV de logo's niet afsneed. Dacht altijd dat je daar o.a. ook echt aan kon zien dat de tassen echt of nep waren.. Maatgoed als het zo op hun site staat zal het wel zo zijn ..

Die Mulberry stash is echt prachtig, ik vind hun tassen echt prachtig. Ik las nu ook iets dat ze op een goedkopere lijn over willen gaan oid. van 500 tot 1000 euro dacht ik. Omdat hun verkoop heel erg terug liep?

Ik denk dat als je een beetje bruine benen hebt een witte jurk met juist weer nude kleurige schoenen heel mooi kunnen staan. Je kan ze bestellen, vervolgens proberen en als het niet staat.. Tja dan is het zonde om ze terug te sturen en heb je ze alsnog :D
Laatst bijgewerkt door anoukkk. op 16-06-15 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:20

Vandaag zou ik dan eindelijk m'n Alexander wang tas kopen. Echter oliebol oliebol oliebol moet ik een nieuwe wasmachine kopen voor op m'n praktijk. Echt zo zonde van m'n geld. Zucht ... Nogmaals even wachten.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:21

Jennyj01 schreef:
Vandaag zou ik dan eindelijk m'n Alexander wang tas kopen. Echter oliebol oliebol oliebol moet ik een nieuwe wasmachine kopen voor op m'n praktijk. Echt zo zonde van m'n geld. Zucht ... Nogmaals even wachten.

Oh wat jammer, welke zou je gaan kopen? Ik vind Alexander wang echt altijd zuuuuulke gave tassen hebben <3

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:30

http://www.alexanderwang.com/nl/shop/wo ... 363lf.html

Maar dan in het zwart. Vind het super dat ik hem ook als schoudertas kan dragen. Ik rij heel veel op m'n scooter en dan is een Backpack toch handig. Helaas zijn ze vaak zo lelijk zoals mijn super functionele van eastpack. Alleen als ik dan in de stad loop vind ik het weer niks want je bent je spullen zo kwijt in een drukke straat. Deze heeft dus alles <3

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:30

Ik had een aantal maanden geleden al gehoord dat Mulberry een goedkopere lijn zou maken, maar dat is erna weer stil gebleven. De prijzen lopen steeds verder op (mijne is al 300 euro duurder geworden op 2 jaar tijd!) dus zou fijn zijn :)

Wow, wat een coole tas!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 14:38

Alexander Wang maakt supermooie tassen! Ik zou nog wel graag een Emile willen <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 15:02

Ik ben geen alexander wang fan, maar wel spijtig een tas is leuker dan een wasmachine!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 16:21

Jennyj01 schreef:

Oh dat zul je altijd zien he!

@anoukk wat een gave foto's ben je blogger oid? :) (lekker random maar omdat je van die mooie fotos van je tassen hebt :') )

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:36

Balen van die wasmachine zeg!!

De prijzen bij Mulberry zijn sterk beginnen stijgen sinds er een nieuwe CEO is (zo'n 3 jaar terug). De aankondiging van goedkopere tassen werd alleen jammer genoeg al zowat een jaar geleden gedaan geloof ik. Nog niet veel van gezien :P Maar hun verkoop loopt inderdaad terug omdat velen vinden dat ze te duur geworden zijn.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:45

Is alles ook niet gewoon duurder geworden, ik vind de prijzen van alle merken stijgen.

En ik vind die goedkopere lijnen altijd grappig zoals red valentino of zelfs cheap and chique moshino ben je nog steeds tussen de 250 en 700 euro kwijt voor een jurkje.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:14

Oh Alexander Wang <3 liefde. Wil nog steeds heel graag een duffle bag. Vind het merk ook hele toffe kleding hebben, alleen iets te basic voor die prijs vind ik.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:37

Furrow schreef:
Ik ben geen alexander wang fan, maar wel spijtig een tas is leuker dan een wasmachine!

Ieder zijn ding. Ze zijn ook best uitgesproken qua smaak. En ik heb een voorliefde voor functioneel en bruikbaar. Zo zou ik eerder een paar Chanel sneakers kopen dan pumps.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:48

adecuada schreef:
RoWi, even nieuwsgierig, waarom moet je bij een MK saffiano uitkijken voor regen?
Ik heb namelijk nooit iets opgemerkt met regen? (ik heb 2 MK saffiano tassen en ballerina's)
Die saffiano Prada tassen vind ik btw ook gorgeous! <3

Sorry, veel gewerkt de afgelopen dagen :)
Mijn zusje heeft een zwarte MK Selma en die is een keer nat geworden door regen. Wanneer het licht er op een bepaalde manier op valt, dan zie je 'stipjes' van waar de druppeltjes hebben gezeten. Niet heel ernstig dus, maar ik ben wel voorzichtig met mijn eigen donkerbruine. Als het regent, dan houd ik de 'achterkant' naar voren toe :)
De mijne trouwens wel een keer bevroren geweest :') haha. Ik was in New York tijdens die grote sneeuwstorm in februari. Het was echt berekoud, het vroor -15, heel veel sneeuw overal. Dus er zat een laagje ijs aan beide kanten van mijn tas. Toch zie je daar nu niks meer van, dus het ligt denk ik ook aan de kwaliteit van elke individuele tas. Ik ben er heel blij mee in ieder geval en ondertussen spaar ik lekker verder voor een Prada Saffiano! :D

Wauw, de Mulberry collectie en Chanel tas zijn zó gaaf! Juist tof dat hij vintage is, dat maakt hem extra speciaal! :j

Waar letten jullie op als je een nieuw item gaat kopen? Kies je bewust een kleur die langer mooi blijft (tijdloos) of juist iets heel hips? :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:00

Ligt er een beetje aan. Ik heb bij Bally dit seizoen een paar roze schoenen gekocht. Daarbij was een super gave tas. Maar ja die tas gaat min 10 jaar mee. Die schoenen zijn in 3 jaar af. Ze zitten heerlijk en heb ze bijna dagelijks aan. Dus ja dat wordt hem dan niet. Mijn criterium is echt: kan ik het veel dragen/gebruiken.
Heb een groene Marc Jacobs tas en die kan weer bij heel veel spullen. Ook heel goed bij jeans. En een zilveren van Hogan past 'zomers bij alle lichte kleuren heel mooi.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:22

Die vintage chanel is echt wel bijzonder trouwens, wat een mazzel heb je dan!

Ik gebruik mijn spullen wel 'echt' trouwens, vind het zonde om het in de stoftassen te laten zitten omdat het anders vies zou worden oid.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:37

Inderdaad lucky om zo'n tas vintage te vinden! Waar ben je die tegen gekomen?

Ik ga bij echt dure spullen meestal wel voor tijdloos, maar ben sowieso meer van de aparte vormen dan kleuren :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 12:26

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:51

hahah! En mijn bankkaart bedenkt direct tien redenen waarom het onmogelijk is om deze tas te kopen :p

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:13

Haha leuk! Die tas bij reden 5 is echt wauwie.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:17

Poeh, die is wel heel prijzig! Ik vind een maand huur (en ik woon niet goedkoop :') ) toch wel een beetje de max.. Hebben jullie hem echt nieuw gekocht?

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:20

anoukkk ik vind je chanel echt super mooi!! vooral dat gemeleerde hengsel!