Dat is in elk geval 1 in het verwerkingsproces

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EJuniorJoost schreef:meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:
Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..
Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...
Shauniraquel schreef:Oke dames ik heb een wijs besluit gemaakt. Gisteren contact gehad met de zus van mijn ex en die heeft me even tips gegeven.
Ik ga 2 weken niks van mij laten horen, behalve als hij contact zoekt. Hopelijk gaat hij me dan missen en ziet hij in hoe "geweldig" (urmurm) ik benDaarna wil ik contact zoeken om eventueel te praten en af te spreken, want dat zouden we sowieso nog gaan doen! Dan hebben we beide rust en kunnen we erover nadenken. Ik ben nog wel van plan een brief te schrijven met al mijn gevoel erin en dit volgende week ergens op te sturen.
Maar ik ga niet op hem wachten, hij heeft mij verlaten dus als ik iemand tegen kom waar ik gek op wordt, dan heeft hij lekker peg!Maar ergens hoop ik dat hij zich bedenkt en er ergens nog wel gevoel voor me zit...
Shauniraquel schreef:Ja ja, sorry, sorry! Eerst tienduizend mensen moeten het zeggen voordat het doorkomt, haha! Steunen jullie mij door deze moeilijke periode heen
hersenstichting schreef:Vrijwel elke patiënt met deze restklachten heeft een goede kans om geheel te herstellen. Het herstel vergt wel tijd (vaak langer dan de patiënt zelf inschat) en de klachten kunnen lang - soms enkele maanden - aanwezig zijn.
Shauniraquel schreef:Haha jeeeeej, ik voel me wel een stuk beter na deze beslissing. Kan het even beter loslaten en lekker aan mezelf denken :p Al zal ik zo af en toe wel mijn stemmingswisselingen hebben.
Nikki schreef:Kijk je uit dat het niet zoiets is als een stalgenoot.. (je weet op wie ik doel, niet netjes om zomaar namen hier neer te zetten)
maar uhm... je weet van niets hahahahaha stiekem ben je gewoon net zo erg als ik dus.... :p