tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:20

Goed liefdesverdriet nieuws hier. De relatie mijn eerste grote liefde is al 3,5 jaar over maar voor mijn gevoel ben ik er nooit echt overheen gekomen. Ik denk nog bijna dagelijks aan hem. Driekwart jaar geleden ben ik heb tegen gekomen en ik ben dagen van slag geweest. Ik heb hem net weer meerdere keren voorbij zien lopen en...het deed me niks behalve dan dat ik blij ben dattie er happy uit ziet (en dat ik het haat dat hij me min of meer negeert).
Dat is in elk geval 1 in het verwerkingsproces :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:59

Jeeeeej!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 22:01

Ik weet niet meer of ik in het lot geloof. Ik zou het graag een handje willen helpen.

Ik stuur wel van die grappige plaatjes, maar stiekem wil ik niets liever dan in zijn armen kruipen natuurlijk. Hij is geen moment uit mijn hoofd. I knowwwww we're meant to be, why don't you seeee? oekel.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 08:28

Dat dus :)
En dan heb ik nog de keus moeten maken om ponylief 2 uur verderop te zetten voor ons beide gezondheid.

Dus sommige dagen zijn echt zwaar.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 08:36

EJuniorJoost schreef:
meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..

Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...

Lieve schat realiseer je dat je wel nog jong bent, 20 jaar. Die tijd dat jullie er beide klaar voor zijn komt nog wel, dat gaat van zelf. Geen zorgen maken! Ik ben 21 wilde ook dolgraag op mezelf of naja eigenlijk samenwonen. Maarja je kan je hele leven nog samen wonen, stel het lekker uit tot je er echt klaar voor bent en je die zekerheid hebt dat jullie voor de rest van je leven bij elkaar blijven.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 13:48

Oke dames ik heb een wijs besluit gemaakt ;). Gisteren contact gehad met de zus van mijn ex en die heeft me even tips gegeven.

Ik ga 2 weken niks van mij laten horen, behalve als hij contact zoekt. Hopelijk gaat hij me dan missen en ziet hij in hoe "geweldig" (urmurm) ik ben *\%/* Daarna wil ik contact zoeken om eventueel te praten en af te spreken, want dat zouden we sowieso nog gaan doen! Dan hebben we beide rust en kunnen we erover nadenken. Ik ben nog wel van plan een brief te schrijven met al mijn gevoel erin en dit volgende week ergens op te sturen.

Maar ik ga niet op hem wachten, hij heeft mij verlaten dus als ik iemand tegen kom waar ik gek op wordt, dan heeft hij lekker peg! :wave: Maar ergens hoop ik dat hij zich bedenkt en er ergens nog wel gevoel voor me zit...

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:50

Shauniraquel schreef:
Oke dames ik heb een wijs besluit gemaakt ;). Gisteren contact gehad met de zus van mijn ex en die heeft me even tips gegeven.

Ik ga 2 weken niks van mij laten horen, behalve als hij contact zoekt. Hopelijk gaat hij me dan missen en ziet hij in hoe "geweldig" (urmurm) ik ben *\%/* Daarna wil ik contact zoeken om eventueel te praten en af te spreken, want dat zouden we sowieso nog gaan doen! Dan hebben we beide rust en kunnen we erover nadenken. Ik ben nog wel van plan een brief te schrijven met al mijn gevoel erin en dit volgende week ergens op te sturen.

Maar ik ga niet op hem wachten, hij heeft mij verlaten dus als ik iemand tegen kom waar ik gek op wordt, dan heeft hij lekker peg! :wave: Maar ergens hoop ik dat hij zich bedenkt en er ergens nog wel gevoel voor me zit...

Wacht...was niet wat ik.. oh laat maar :D ik ben heel blij met deze beslissing!! *\o/*

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:55

Goede beslissing Shauni! Je kan het :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 13:59

"Boulevard of broken dreams..."

Jeetje Clau, niet eens tijd weer eens naar de huisarts toe te gaan dan?
En wat lees ik jou hier heel anders dan dat ik je ken...
Krijg een beetje het van etter tot engel idee, maar dan andersom!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 14:02

Ja ja, sorry, sorry! Eerst tienduizend mensen moeten het zeggen voordat het doorkomt, haha! Steunen jullie mij door deze moeilijke periode heen :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:03

Zo erg ben ik niet toch Nikki?

Huisarts gaat wrs niet veel anders zeggen dan wat de arts bij de SEH zei; rustig aan doen. Ik doe m'n best, maar het wilt niet altijd lukken :+

Shauniraquel schreef:
Ja ja, sorry, sorry! Eerst tienduizend mensen moeten het zeggen voordat het doorkomt, haha! Steunen jullie mij door deze moeilijke periode heen :)

Natuurlijk :)

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:04

Shauniraquel schreef:

DUH :D daar stoppen we toch niet mee net als je vooruitgang maakt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:05

Nou... ik zie hier acties voorbij komen die meer in mijn straatje passen... :j :D

En grote kans dat dat gezegd word. Maar een hersenschudding moet binnen een paar dagen over zijn. Niet na zoveel weken nog... ik zou toch maar eens gaan...

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 14:06

Haha jeeeeej, ik voel me wel een stuk beter na deze beslissing. Kan het even beter loslaten en lekker aan mezelf denken :p Al zal ik zo af en toe wel mijn stemmingswisselingen hebben.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:08

:+ Ik weet van niks hahahah

Nee, hersenschudding gaat weken in zitten. Hersenen hebben een flinke klap gehad, hersteltijd bij mij zit rond de 6 weken. Zit nu op iets meer dan 6 weken, maar gaat nog wel wat langer in zitten, omdat ik nog wel eens teveel doe. Iets met een paard en werk enzo _O-

edit:
hersenstichting schreef:
Vrijwel elke patiënt met deze restklachten heeft een goede kans om geheel te herstellen. Het herstel vergt wel tijd (vaak langer dan de patiënt zelf inschat) en de klachten kunnen lang - soms enkele maanden - aanwezig zijn.

Shauniraquel schreef:
Haha jeeeeej, ik voel me wel een stuk beter na deze beslissing. Kan het even beter loslaten en lekker aan mezelf denken :p Al zal ik zo af en toe wel mijn stemmingswisselingen hebben.

En nu, lekker shoppen, paard vervelen en andere leuke dingen doen. Niet aan hem denken. Komt helemaal goed :D
En stemmingswisselingen horen er gewoon bij, die heb ik ook nog steeds :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:18

Go Shauniraquel *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:47

Kijk je uit dat het niet zoiets is als een stalgenoot.. (je weet op wie ik doel, niet netjes om zomaar namen hier neer te zetten)

maar uhm... je weet van niets hahahahaha stiekem ben je gewoon net zo erg als ik dus.... :p

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 14:50

Nikki schreef:
Kijk je uit dat het niet zoiets is als een stalgenoot.. (je weet op wie ik doel, niet netjes om zomaar namen hier neer te zetten)

maar uhm... je weet van niets hahahahaha stiekem ben je gewoon net zo erg als ik dus.... :p

Ik kijk uit, ik probeer rustig aan te doen en m'n hoofd niet teveel te belasten :)

Stiekem, heeeeel stiekem wel ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:00

Hahahah hilarisch dit!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 15:19

weet je wat wel erg is! ik zie dat je whatsapp kan hacken, heb nu echt de neiging om dat te gaan doen... hahahaha... ZO FOUT....

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:20

Whatsapp hacken? Hoe dan? :') hahahah

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:32

Zou ik ook wel willen!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 15:33

Cioccolato schreef:
Zou ik ook wel willen!

haha als ik thuis ben ga ik het proberen :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 15:33

Ik ben ook benieuwd :))
10x raden wie me vandaag weer appte.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-15 15:34

Oehh en wat werd er verstuurd?

Ja misschien is het echt super poedersuiker, dat denk ik wel tenminste...