slimmerik schreef:Crypto schreef:Ik was er zelfs verbaasd over Daks, Sorry maar naar en laag vind ik dit zeg , olie op het vuur ggooien noemt men dit jammer!!!
Zij zijn familie van elkaar heb ik begrepen. Hoe zou jij reageren als een familielid van je een ander familielid finaal loopt af te branden op bokt...... ? Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment teveel wordt en je probeert het een en ander in een beter perspectief te plaatsen.
Als TS mijn nichtje was dan werd ze nog wel ff harder aangepaktBuiten bokt !!
@slimmerik: Naast dat ik in dit topic vind dat je je iets teveel laat afleiden door aannames , ( o.a hoe ts zou zijn en hoe de moeder wel of niet is en hoe iem zou moeten reageren) Zou ik als ik al familie op bokt tegen kom niet reageren in een topic van diegene zeker niet als we elkaar niet echt liggen zoals hier lijkt te zijn, Ik zou of pb sturen of buiten bokt t erover hebben of gewoon niet ligt ook aan de band die je hebt
Maar reageren om jezelf "meer"/ sterker te voelen of om t topic wat toch al soort van anti TS leek nog etra een douw te geven Sorry imo is dat gewoon laag en onzinnig.
Weetje Slimmerik: Als ik t even anders stel/uitleg Ts heeft nieuwe schoenen is daar trots op, haar moeder heeft ze en misschien niet eens expres vies gemaakt snap je niet dat dat dan n vervelend gevoel geeft? dat ts dan misschien even uit dr slof schoot en even iets minder aardig was?, En dan nog de vriend van dr moeder Waarom moet die lachen en ze naar buiten gooien? kan aan mij liggen maar ik cind dat nogal kleinerend richting TS
Is t dan heel gek dat ze emotioneler reageert? volgens mij niet, Tuurlijk t had anders gekund maar daar gaat t niet om t gaat erom of t normaal is wat er is gebeurt, ik vind van niet
Ts was gewoon naast boos erg verdrietig lijkt mij over hoe t ging en dan ben je als mens nou eenmaal minder in staat emoties in de hand te houden.

alvast Welterusten:)
Buiten bokt !!
En denk er even aan dat je het verhaal maar van een kant hoort.... en als je de posten van TS een beetje volgt hier op bokt dan weet ik wat ik in de kuip heb. Ik vind het persoonlijk dan ook volledig onnodig om TS een veer in de kont te steken