relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 07:33

Laat m die tv in z'n hol steken en wees blij dat je van die loser af bent.....
Verder gaan en nooit meer omkijken, hij is je niet waard!

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:38

Weet niet waar je weg komt, maar ik wil best mee gaan? Ben geen bodybuilder maar ben ook alles behalve bang :p

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:43

Aangifte doen.. Hij heeft al toen je ingeschreven stond je de toegang tot het huis ontzegt en dan nu spullen achter houden? Of iig dreigen met, werkt meestal ook al :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:17

Barbabientje schreef:
Aangifte doen.. Hij heeft al toen je ingeschreven stond je de toegang tot het huis ontzegt en dan nu spullen achter houden? Of iig dreigen met, werkt meestal ook al :j

Inderdaad! Een berichtje sturen: Hierbij krijg je de laatste kans om mij mijn tv op te laten halen. Als dit niet gebeurd doe ik aangifte van diefstal en het ontzeggen van de toegang naar mijn huis.
Wat een debiel zeg... Mooie tv zeker?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:37

Wat een idioot zeg. Inderdaad aangifte doen.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 12:43

Ik zou het no way erbij laten zitten...aanpakken die handel!
Aangifte doen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:28

Precies aangifte doen. Is gewoon jou spul. Hij is irritant genoeg geweest. Zo wat een l*l zeg

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:49

Wauw wat een malloot. Eerst sluit hij je buiten op dag 1, en nu kan je je eigendom niet halen? is verdorie geen hoeslaken waar we het over hebben! een tv is een flink duur grapje :j

Hoezo wil die niet dat je die komt halen?

Voorstellen dat het op de vriendelijke of minder vriendelijke manier kan...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:52

_Yasmine_ schreef:
Wauw wat een malloot. Eerst sluit hij je buiten op dag 1, en nu kan je je eigendom niet halen? is verdorie geen hoeslaken waar we het over hebben! een tv is een flink duur grapje :j

Hoezo wil die niet dat je die komt halen?

Voorstellen dat het op de vriendelijke of minder vriendelijke manier kan...

Een hoeslaken :'). Vond het wel even grappig klinken haha!

Jeetje wat een stomme pindadopper zeg!
Ik zou ook aangifte doen hoor, jouw tv toch?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:54

Janine1990 schreef:
Barbabientje schreef:

Inderdaad! Een berichtje sturen: Hierbij krijg je de laatste kans om mij mijn tv op te laten halen. Als dit niet gebeurd doe ik aangifte van diefstal en het ontzeggen van de toegang naar mijn huis.
Wat een debiel zeg... Mooie tv zeker?

korte aanvulling. Dat jij je tv kan ophalen in de staat waarin je hem de laatste keer hebt gezien: werkend en onbeschadigd.

Want voor hetzelfde geld wordt ie zo flauw dat hij hem nog even stukmaakt.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:08

Oh als hij het kapot maakt...dan denk ik heeeel simpel....:')

Dan sloop jij mooi zijn voordeur of iets anders van hem :)
graffiti ofzo...mooie tekstjes :) :)

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:21

De voordeur slopen weet ik niet of dat z'n goed idee is maar je kan het altijd proberen :+
Zolang je de bon nog hebt weet ik zeker dat je hem terug kan krijgen. Als je naar de politie gaat 'ja hij wilt mijn tv niet terug geven' en je hebt geen bon dan word het (denk ik) lastig..

Aangifte doen zou ik sowieso doen, bon of niet!
Enne we kunnen ook een bokt club beginnen en dan stormen we met z'n allen zijn thuis binnen }>

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:23

Hahah ik bedoel als het ware...ik zou dan zo naar worden denk ik...
zijn persoonlijke karma haha!

banden lek ... etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:38

Rocamor schreef:
korte aanvulling. Dat jij je tv kan ophalen in de staat waarin je hem de laatste keer hebt gezien: werkend en onbeschadigd.

Want voor hetzelfde geld wordt ie zo flauw dat hij hem nog even stukmaakt.

Goeie!

Geweld is zeker niet de oplossing, zijn spullen kapot maken zou betekenen dat TS zichzelf alleen maar in de vingers snijdt. Bovendien denk ik dat haar wraak tzt op een hele andere manier wel komt.
Dat gaat zich uiten in het feit dat TS zonder hem ook gewoon weer onwijs gelukkig gaat worden, haar vrienden haar er doorheen hebben gesleurd en hij met een jaar nog steeds remi is en langzamerhand tot de ontdekking komt dat hij zwaar bij z'n moeder onder de plak zit en zo nooit een vriendin zal krijgen.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-15 17:45

Geweldig jullie reacties. Hij heeft gewoon 2 tvs staan die van mij dan wel het mooist enzo zelfs nog geef me die andere dan maar maar ook dat kon niet. Aangifte wil ik wel doen maar op de bon is het van zijn rekening afgeschreven. Ik had het geld naar hem overgemaakt toen en hij hen dus gepint. Ik vind het idee van bokt club een goed idee ik woon in spijkenisse haha. Verder was ik er gister en allemaal kussentjes kaarsjes plantjes en lamp in de woonkamer en toen dacht ik echt wat is er gebeurd hier zo niet zijn smaak maar ik hoefde natuurlijk niet te raden. Verder gaat het met mij wel prima mijn versiert is woedde en mis hem dus ook niet eigenlijk =D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:46

kimberlyve schreef:
Geweldig jullie reacties. Hij heeft gewoon 2 tvs staan die van mij dan wel het mooist enzo zelfs nog geef me die andere dan maar maar ook dat kon niet. Aangifte wil ik wel doen maar op de bon is het van zijn rekening afgeschreven. Ik had het geld naar hem overgemaakt toen en hij hen dus gepint. Ik vind het idee van bokt club een goed idee ik woon in spijkenisse haha. Verder was ik er gister en allemaal kussentjes kaarsjes plantjes en lamp in de woonkamer en toen dacht ik echt wat is er gebeurd hier zo niet zijn smaak maar ik hoefde natuurlijk niet te raden. Verder gaat het met mij wel prima mijn versiert is woedde en mis hem dus ook niet eigenlijk =D

Een ander nu al, of interpreteer ik het fout? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:52

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-22 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:59

kimberlyve schreef:

Maar dat jij dat geld hebt overgeschreven kan je nog prima terughalen :) Ik neem aan dat het het exacte bedrag is, of afgerond het bedrag van de tv is?
Dan wens ik hem erg veel succes. Je kan natuurlijk even wat informatie inwinnen bij een juridisch loket of iets dergelijks :)
Zolang jij aangifte doet en dit uitdrukkelijk vermeld (het geld van jouw naar zijn bankrekening) met afschriften erbij, dan is er echt niets aan de hand hoor!

Dus zijn moeder is alweer lekker bezig geweest :') Ik vind het super hoe je er mee omgaat! Verdient echt heel erg veel respect!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 18:08

Nou meid, die dans ben je op tijd ontsprongen!
En die t.v? Ik ging er helemaal niet meer achteraan. Hij stopt hem maar waar zijn rug en benen samenkomen.
Er is altijd nog zoiets als Karma! }>

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:05

nou precies, die tv zou ik lekker laten voor wat het is, en lekker leven en laten leven.
Laat hem via via maar zien en horen dat het goed met je gaat en je weer lekker je leven op pakt en gelukkig bent.
Dat is het mooiste waar je hem mee krenkt, zijn ego. Hij denkt jou te pakken door je te kwetsen, maar door lekker je leventje op te pakken en in te vullen met allemaal mooie dingen en een gelukkige uitstraling, is meer waard dan een tv.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 20:12

Als het een dure tv is zou ik er idd wel achteraan gaan.

Wauwwww die gozer zit echt zwaar onder de plak. Wat een kneus pfffft wees maar blij dat je daar vanaf bent. Zo'n moeder gaat op een gegeven moment een ultinatum geven als ze je niet mag. "zij of ik". Daar word je niet blij van als je dan jaren hebt weggegooit maar tegen een moeder kun je moeilijk op.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 21:29

Chiave schreef:
kimberlyve schreef:

Een ander nu al, of interpreteer ik het fout? -O-

Zijn moeder waarschijnlijk. ;)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:08

Wat een zakkenwasser zeg.
Heel knap hoe je hier mee omgaat.

Doet me denken aan een nummer van Guns n Roses

"When you were young
and your heart was an open book
You used to say live and let live
you know you did
But if this ever changin
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die

Live and let die

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:49

xGoldenHero schreef:
Wat een zakkenwasser zeg.
Heel knap hoe je hier mee omgaat.

Doet me denken aan een nummer van Guns n Roses

"When you were young
and your heart was an open book
You used to say live and let live
you know you did
But if this ever changin
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die

Live and let die

Ehm, dat was Paul McCartney. :o

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:56

Echt ik heb al die tijd het topic stilletjes gevolgd, maar wat een enorme FLAPDROL zeg :+..

Je moet blij zijn dat je daar vanaf bent. De manier waarop is niet om over te spreken, maar je bent nu wel achter zijn ware aard gekomen. Beter nu dan nog een paar jaartjes later met eventueel kinderen.

Geniet van je leven en je vindt je droomman nog wel :j

Duur grapje van de televisie, misschien maar een steen door het raampje gooien voor een mooie kras in het beeldscherm :Y). Nee grapje natuurlijk :)). Kan je niet met je ouders langs als hij thuis is eventueel?