Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Barbabientje schreef:Aangifte doen.. Hij heeft al toen je ingeschreven stond je de toegang tot het huis ontzegt en dan nu spullen achter houden? Of iig dreigen met, werkt meestal ook al
_Yasmine_ schreef:Wauw wat een malloot. Eerst sluit hij je buiten op dag 1, en nu kan je je eigendom niet halen? is verdorie geen hoeslaken waar we het over hebben! een tv is een flink duur grapje![]()
Hoezo wil die niet dat je die komt halen?
Voorstellen dat het op de vriendelijke of minder vriendelijke manier kan...
. Vond het wel even grappig klinken haha!Janine1990 schreef:Barbabientje schreef:Aangifte doen.. Hij heeft al toen je ingeschreven stond je de toegang tot het huis ontzegt en dan nu spullen achter houden? Of iig dreigen met, werkt meestal ook al
Inderdaad! Een berichtje sturen: Hierbij krijg je de laatste kans om mij mijn tv op te laten halen. Als dit niet gebeurd doe ik aangifte van diefstal en het ontzeggen van de toegang naar mijn huis.
Wat een debiel zeg... Mooie tv zeker?

Rocamor schreef:korte aanvulling. Dat jij je tv kan ophalen in de staat waarin je hem de laatste keer hebt gezien: werkend en onbeschadigd.
Want voor hetzelfde geld wordt ie zo flauw dat hij hem nog even stukmaakt.
kimberlyve schreef:Geweldig jullie reacties. Hij heeft gewoon 2 tvs staan die van mij dan wel het mooist enzo zelfs nog geef me die andere dan maar maar ook dat kon niet. Aangifte wil ik wel doen maar op de bon is het van zijn rekening afgeschreven. Ik had het geld naar hem overgemaakt toen en hij hen dus gepint. Ik vind het idee van bokt club een goed idee ik woon in spijkenisse haha. Verder was ik er gister en allemaal kussentjes kaarsjes plantjes en lamp in de woonkamer en toen dacht ik echt wat is er gebeurd hier zo niet zijn smaak maar ik hoefde natuurlijk niet te raden. Verder gaat het met mij wel prima mijn versiert is woedde en mis hem dus ook niet eigenlijk =D
kimberlyve schreef:Geweldig jullie reacties. Hij heeft gewoon 2 tvs staan die van mij dan wel het mooist enzo zelfs nog geef me die andere dan maar maar ook dat kon niet. Aangifte wil ik wel doen maar op de bon is het van zijn rekening afgeschreven. Ik had het geld naar hem overgemaakt toen en hij hen dus gepint. Ik vind het idee van bokt club een goed idee ik woon in spijkenisse haha. Verder was ik er gister en allemaal kussentjes kaarsjes plantjes en lamp in de woonkamer en toen dacht ik echt wat is er gebeurd hier zo niet zijn smaak maar ik hoefde natuurlijk niet te raden. Verder gaat het met mij wel prima mijn versiert is woedde en mis hem dus ook niet eigenlijk =D
Ik neem aan dat het het exacte bedrag is, of afgerond het bedrag van de tv is?
Ik vind het super hoe je er mee omgaat! Verdient echt heel erg veel respect!
Chiave schreef:kimberlyve schreef:Geweldig jullie reacties. Hij heeft gewoon 2 tvs staan die van mij dan wel het mooist enzo zelfs nog geef me die andere dan maar maar ook dat kon niet. Aangifte wil ik wel doen maar op de bon is het van zijn rekening afgeschreven. Ik had het geld naar hem overgemaakt toen en hij hen dus gepint. Ik vind het idee van bokt club een goed idee ik woon in spijkenisse haha. Verder was ik er gister en allemaal kussentjes kaarsjes plantjes en lamp in de woonkamer en toen dacht ik echt wat is er gebeurd hier zo niet zijn smaak maar ik hoefde natuurlijk niet te raden. Verder gaat het met mij wel prima mijn versiert is woedde en mis hem dus ook niet eigenlijk =D
Een ander nu al, of interpreteer ik het fout?
xGoldenHero schreef:Wat een zakkenwasser zeg.
Heel knap hoe je hier mee omgaat.
Doet me denken aan een nummer van Guns n Roses
"When you were young
and your heart was an open book
You used to say live and let live
you know you did
But if this ever changin
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die
Live and let die
.. 
. Nee grapje natuurlijk
. Kan je niet met je ouders langs als hij thuis is eventueel?