Leen schreef:Euhm, dat vond ik even wel fout klinken. Had de zin heel snel gelezen. Leek net alsof een klein manneke ook wel prima was aangezien er geen meid was![]()
Foei!
*zucht*
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Aangezien ik vaak voorbij een speelweide voor kindertjes kom krijgt paardlief wel erg veel bekijks van kindjes en er staan er altijd minstens vijf rond haar (nadat ze mij vragen of ze haar mogen aaien) als ik er een pitstop neem. Als het om het tegenkomen van een stuk gaat dan ben ik er welgeteld eentje tegengekomen waarmee ik aan de praat raakte - een motorrijder (is dit AN?) nota bene! Hij reed op het pad naast me (sommige crosspaden en ruiterpaden liggen hier vlak naast elkaar) en toen hij me zag aankomen zette hij zijn motor volledig uit omdat hij dacht dat mijn paard er bang van zou zijn... ja niet dus
Mevrouw liep langs en snuffelt spontaan aan die motorfiets, waarop chauffeur begint te lachen en zijn helm even afdoet... wauw wat een stuk was dat! Eventjes gepraat over het feit dat ik een paard had dat graag motorfietsen zag, welke routes we beiden gingen doen etc. Het was supergezellig en we stonden behoorlijk in de weg van andere ruiters/crossers dus zijn we maar doorgegaan en eventjes naast elkaar blijven rijden voor het pad splitste. Jammer toch dat ik zo'n watje ben als het om nummers vragen gaat
Skyefate schreef:Fantastisch topic, zelfs als het offtopic gaat
Ach, als je in een dorp woont dichtbij Leuven kom je al eens een paar hooligans tegen, zelfs in het bos, maar over het algemeen valt het allemaal best mee. Ik heb dan ook nogal een tank van een haflinger, moesten ze me niet zinnen...Aangezien ik vaak voorbij een speelweide voor kindertjes kom krijgt paardlief wel erg veel bekijks van kindjes en er staan er altijd minstens vijf rond haar (nadat ze mij vragen of ze haar mogen aaien) als ik er een pitstop neem. Als het om het tegenkomen van een stuk gaat dan ben ik er welgeteld eentje tegengekomen waarmee ik aan de praat raakte - een motorrijder (is dit AN?) nota bene! Hij reed op het pad naast me (sommige crosspaden en ruiterpaden liggen hier vlak naast elkaar) en toen hij me zag aankomen zette hij zijn motor volledig uit omdat hij dacht dat mijn paard er bang van zou zijn... ja niet dus
Mevrouw liep langs en snuffelt spontaan aan die motorfiets, waarop chauffeur begint te lachen en zijn helm even afdoet... wauw wat een stuk was dat! Eventjes gepraat over het feit dat ik een paard had dat graag motorfietsen zag, welke routes we beiden gingen doen etc. Het was supergezellig en we stonden behoorlijk in de weg van andere ruiters/crossers dus zijn we maar doorgegaan en eventjes naast elkaar blijven rijden voor het pad splitste. Jammer toch dat ik zo'n watje ben als het om nummers vragen gaat
.
Ketaki schreef:Pfoeeeeeeeeeeeeee,
ik heb momenteel op fb errug leuk contact met een man uit brabant.
hij zei dat hij mn fb ergens had zien staan, en sindsdien hebben we leuk contact met elkaar.
we zijn beiden vrijgezel en rijden allebei dressuur.
Ik vroeg hem op een gegeven moment of hij al iemand op het oog had zei hij " wie weet"
waarop meneer hetzelfde vroeg aan mij.
ik gaf hem hetzelfde antwoord erop natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en zo draaien we steeds allebei er heerlijk omheen.
het klikt iig supergoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maaar zo kan je fb dus ook als datingapp/site gebruiken, blijkt wel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()