Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kesha1

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:16

Een vriendin van mij bleef vandaag bij mij slapen, ik viel door een heel druk en weinig slaap weekend snel in slaap rond 23.30. Blijkt dus dat ik in mijn slaap zei: "niet doen""dit is oneerlijk" "hou op" :') :n :Y) O:) en tuurlijk kan ik me niks herinneren! niet eens 1 dingetje -:(- Maar voor mijn gevoel droom ik ook nooit. Maar dat kan komen omdat ik nooit heel goed slaap.

Heb vroeger wel een paar dromen gehad waar ik nu nogsteeds bang voor ben, zoals:
Ik was 100% zeker wakker, keek voor mij uit en zag bij mijn deur, een schaduw van een man met rode ogen naar mij toe komen. Dus als klein meisje ging ik naar mijn ouders en sliep bij hun. Maar bij hun was ik ook nog een poos wakker en had ik weer precies hetzelfde!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:30

kesha1 schreef:
Een vriendin van mij bleef vandaag bij mij slapen, ik viel door een heel druk en weinig slaap weekend snel in slaap rond 23.30. Blijkt dus dat ik in mijn slaap zei: "niet doen""dit is oneerlijk" "hou op" :') :n :Y) O:) en tuurlijk kan ik me niks herinneren! niet eens 1 dingetje -:(- Maar voor mijn gevoel droom ik ook nooit. Maar dat kan komen omdat ik nooit heel goed slaap.

Heb vroeger wel een paar dromen gehad waar ik nu nogsteeds bang voor ben, zoals:
Ik was 100% zeker wakker, keek voor mij uit en zag bij mijn deur, een schaduw van een man met rode ogen naar mij toe komen. Dus als klein meisje ging ik naar mijn ouders en sliep bij hun. Maar bij hun was ik ook nog een poos wakker en had ik weer precies hetzelfde!

ik troost je, ik praat ook in mijn slaap :')
misschien was het een geest, daar heb ik helaas ook last van. Ben er nu niet meer zo bang voor. Wie weet is het gewoon je verbeelding. Ik zou het niet weten. Maar kinderen kunnen geesten beter zien dan volwassenen.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:45

drawerlover schreef:
kesha1 schreef:

ik troost je, ik praat ook in mijn slaap :')
misschien was het een geest, daar heb ik helaas ook last van. Ben er nu niet meer zo bang voor. Wie weet is het gewoon je verbeelding. Ik zou het niet weten. Maar kinderen kunnen geesten beter zien dan volwassenen.

Dan heb ik vroeger wel zwaar veel geesten "gezien/gevoeld" hoe je het wilt noemen. Maar dan zie ik nu nog wel vaak geesten volgensmij :P Praten in mijn slaap word ik best vaak op betrapt hihi :+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:53

haha ja ik dus ook. Er zit er bij mij een op mijn kamer. Die is verder wel aardig hoor, het is mijn overleden hond. Ik droom wel eens dat hij bijvoorbeeld in mijn tv naar mij aan het blaffen en kwispelen is of dat hij naast mijn bed zit te kwispelen. Wel heel lief want ik mis het nog steeds heel erg (er rolt een traan over mijn wang ;( )
ik praat altijd in mijn slaap, ik ben een draaibal, en ik kreun nogal. Ik heb mezelf eens opgenomen. Man ik lig nog niet eens 10 minuten stil :') Ja 1 keer in de nacht ineens 2 uur en dan begint het weer. Ik word ook altijd over de kop en andersom wakker :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 23:02

IK heb weleens in Leipzig bij kennisen geslapen en de volgende ochtend werd er gevraagd wie er vannacht zo gilde??

Mysterie is nog steeds niet opgelost!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 23:08

Hahah iemand heeft gegild in zijn slaap :')

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 01:40

haha ik heb ook vaak gehad dat in ondersteboven wakker werd, of me deken andersom, kussen naast me bed of bij mijn voeteneinde. Nu kan ik weer niet slapen
:+

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:52

kesha1 schreef:
haha ik heb ook vaak gehad dat in ondersteboven wakker werd, of me deken andersom, kussen naast me bed of bij mijn voeteneinde. Nu kan ik weer niet slapen
:+

Ja soms snap ik echt niet hoe ik in een positie kan slapen. Dan lig ik helemaal dubbelgevouwen of half in de spagaat. Ja oké ik kan de spagaat maar als je slaap...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 15:10

drawerlover schreef:
Hahah iemand heeft gegild in zijn slaap :')

Ik was het niet... tóch? :o

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:14

Hahaha wie weet. We zullen wel zien. Misschien is het als je bij iemand anders slaapt weer en dan weet je dat jij het bent :')

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:17

Geen maffe droom maar wel een voorspellende droom. Afgelopen zaterdag huilend wakker geworden omdat ik droomde dat de vriend van mijn schoonmoeder dood ging in het zuekenhuis en mijn schoonmoeder heel erg huilde en hem omhelsde. Hij was daadwerkenlijk opgenomen in het ziekenhuis de dag ervoor. Niks levensbedreigend maar is vanmorgen daadwerkelijk overleden...geheel onverwacht. Doodeng

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:19

Napie schreef:
Geen maffe droom maar wel een voorspellende droom. Afgelopen zaterdag huilend wakker geworden omdat ik droomde dat de vriend van mijn schoonmoeder dood ging in het zuekenhuis en mijn schoonmoeder heel erg huilde en hem omhelsde. Hij was daadwerkenlijk opgenomen in het ziekenhuis de dag ervoor. Niks levensbedreigend maar is vanmorgen daadwerkelijk overleden...geheel onverwacht. Doodeng

Dat heb ik ook wel eens dat is zo akelig. En vooral met dat soort gebeurtenissen. Ik had dat vorig jaar ook. Ik droomde dat de oom van mijn moeder overleed en 2 dagen daarna gebeurde het ook nog. Is bijna een jaar geleden

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:00

Ik droom zowel voorspellend als extreem fiets up. Ik regel alles in mijn slaap schijnbaar. Frustraties enzovoorts.

Kan nu even geen gek voorbeeld noemen, maar het zijn echt de raarste creaties! :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 16:12

BounceBabe schreef:
Ik droom zowel voorspellend als extreem fiets up. Ik regel alles in mijn slaap schijnbaar. Frustraties enzovoorts.

Kan nu even geen gek voorbeeld noemen, maar het zijn echt de raarste creaties! :j

Vertel maar!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:17

Ik kom ook even binnen vallen.

Ik droom sinds een paar dagen dat ik een baby heb en dat ik daar niet mee overweg kan.
Mijn moeder staat dan aan mijn zijde om mij te helpen dat gaat iedere keer goed.
Maar dan komt mijn Oma(overleden 19-04) als een zombie binnen en gaat ons terroriseren.
Zij vermoord dan na lang geren en pesten mijn baby en op het moment dat ik mijn moeder wil roepen zegt mijn Oma dat ik op haar lig.
Ik spring dan letterlijk het bed uit en schreeuw mama.

Helaas word ik dan wakker omdat de kat weg vliegt.

Ik slaap met sleep as android die alles op neemt en ik zeg dus echt oma en schreeuw echt mama.
Is er iemand die dit kan verklaren?
Word er een beetje gek van.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:38

Daks schreef:
Ik kom ook even binnen vallen.

Ik droom sinds een paar dagen dat ik een baby heb en dat ik daar niet mee overweg kan.
Mijn moeder staat dan aan mijn zijde om mij te helpen dat gaat iedere keer goed.
Maar dan komt mijn Oma(overleden 19-04) als een zombie binnen en gaat ons terroriseren.
Zij vermoord dan na lang geren en pesten mijn baby en op het moment dat ik mijn moeder wil roepen zegt mijn Oma dat ik op haar lig.
Ik spring dan letterlijk het bed uit en schreeuw mama.

Helaas word ik dan wakker omdat de kat weg vliegt.

Ik slaap met sleep as android die alles op neemt en ik zeg dus echt oma en schreeuw echt mama.
Is er iemand die dit kan verklaren?
Word er een beetje gek van.

Dan ben je in je onderbewust zijn ergens onrustig over. Ik heb dat al 2 jaar en het is wel een stuk minder geworden maar ik heb het nog steeds.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:59

Dus al die dingen is enkel omdat ik onrustig zou zijn?
Nou ze maken me ook niet geruster

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:16

Daks schreef:
Dus al die dingen is enkel omdat ik onrustig zou zijn?
Nou ze maken me ook niet geruster

Nou het kan. Bij mij is dat wel het geval want hoe meer ik gestresst ben hoe meer ik draai en tol. En droom enzo. Het is niet zo dat het meteen zo is he. Maar je onderbewustzijn zal denk ik wel iets willen zeggen

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:09

bah vandaag wakker geworden uit een nachtmerrie... Zelfs de eigenaresse van me trainpaarden zag het aan me!
Een hele vage droom waar een grote dikke man me achterna zat en Schreeuwde 'Kom hier' en toen hij me had ging hij bovenop me zitten en schreeuwde hij net zolang ik antoordde "op wie lijk ik!" Ik antwoordde jankend ' op mijn vader qua gedrag' toen sloot hij me op in zijn keuken en ontsnapte ik weer, zo ging de hele droom. Om het even meteen duidelijk te maken: mijn vader is hartstikke dun maar altijd wanneer ik een nachtmerrie heb -en dat heb ik bijna nooit- zit die man erin! Voor mijn gevoel droom ik ook niet, soms sta ik op met het gevoel dat ik helemaal niet heb geslapen

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:11

zo ik zal de mijne van vannacht eens delen. We moesten naar school. Toen waren we op school, kregen we te horen dat we vandaag en morgen geen school hadden. Dus we gingen naar huis. Toen hadden we opeens geen fietsen meer onderweg en moesten we alles lOpen. Eerst moesten we over Land. Mijn broer was net op het einde gevallen ofzo dus die moest ik de rest van de weg meeslepen. Raar want hij zit niet meer op school. Toen kwamen we bij een pad met allemaal brandnetels, lange netten en doornslingers. Nou ik was er zo doorheen. De anderen moesten even lope. Daarna waren we in beringen, mijn buurdorp waar Ik altijd langskom met naar huis fietsen, was het daar kermis. We hadden geld bij dus we wilden in attracties. Toen had ik ineens een kauwhgombal van mijn vriend afgepakt. Daarna ggingen we naar de speed. Leuke attractie. Maar we moesten eerst een kroket opeten en dan mochten we erin en toen werd ik wakker

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:24

Hier ook een zeer vreemde droom.
op de hoek van de straat weer een hond achtergelaten vastgebonden aan een boom. (Dat gebeurt in het echt wel vaker hier...) maar wat voor een hond: een spierwitte Pyrenese Berghond (zo'n hond heb ik altijd al gewillen, maar te groot voor in huis)
Dus ik neem dat dier in huis, zet foto's op Internet, ga ermee naar de dierenarts(Geen chip)
Heel leuke hond, veel plezier van. Paar jaar later(hond begint grijs te worden in mijn droom) ben ik aan het wandelen, zegt iemand:hey dat is mijn hond. Er volgt een rechtzaak en mijn wekker loopt af voor ik het verdict hoor.

Nu wil ik echt wel weten of ik de hond in mijn droom had mogen houden.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:07

Ik liep door een groot museum en maakte met mijn gedachten iedereen dood behalve zwangere vrouwen, ik had ook een pistool in mijn had maar deed het met me gedachten. Toen ik boven was en er alleen maar zwangere vrouwen over gebleven waren was ik ineens op een school kamp als kind die daar op kamp was (ben in RL minderjarig ;) hier ook haha) maar had wel nog dat pistool, we waren bij een zwembad en ik ZA aan de rand me mijn pistool ( :') ) omdat het gewoon niet cool was om te gaan zwemmen, en toen werd ik wakker..

Heel raar dus...

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:12

Ik heb vannacht een fotoshoot met zeekoeien gedaan :j

Ik moest ze wel eerst poetsen :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:30

Afbeelding
Moest je deze kat toevallig ook poetsen? _O- (is mijn kat :') )
gerlindie schreef:

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 16:26

gerlindie schreef:

:')