Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:13

NH_ELF schreef:
Ik ga mijn liefde nog leren kennen :D Hoe is de vraag... haha , wel leuk om al die verhalen te lezen ! Is er in ieder geval nog hoop ;)

Ik vind het ook zo leuk dit allemaal te lezen! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 09:48

NH_ELF schreef:
Ik ga mijn liefde nog leren kennen :D Hoe is de vraag... haha , wel leuk om al die verhalen te lezen ! Is er in ieder geval nog hoop ;)

Voor mij geld hetzelfde ja! Leuk om te lezen en ik word er nieuwsgierig van wat 'mijn' verhaal word :))

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:07

Tinder! Nu al bijna anderhalfjaar gelukkig samen. <3

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 15:30

_sharonnn schreef:
Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij :P

Haha nee joh gewoon doen wat goed voor jullie voelt. Niet wat een ander normaal vindt.

Mijn vriend en ik hebben na nog geen 3 maanden een huis gekocht ! Was een lot uit de loterij, een huis met stallen/land en een bak, wie slaat dat nou af als je dat kunt krijgen (op je 25e :D )

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:35

Nog niet :')

Ik vibd wel iemand leuk, zit er aan te denken om via Facebook een bericht te sturen van 'hee ik vind je haar leuk haha(hij heeft dreadlocks), jij zit toch bij ... in de klas?'
Maar durf het nog niet echt, ben bang dat hij me of niet kent, of niet leuk vind :') .
Iemand tips?
Of moet ik hem eerst toevoevoegen op fb?

PureSG

Re: Waar hebben jullie je liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:36

School. :) Inmiddels 2 jaar samen en anderhalf jaar samenwonend. <3

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:40

fenijro_tani schreef:
Nog niet :')

Ik vibd wel iemand leuk, zit er aan te denken om via Facebook een bericht te sturen van 'hee ik vind je haar leuk haha(hij heeft dreadlocks), jij zit toch bij ... in de klas?'
Maar durf het nog niet echt, ben bang dat hij me of niet kent, of niet leuk vind :') .
Iemand tips?
Of moet ik hem eerst toevoevoegen op fb?

Gewoon doen joh! Wat heb je te verliezen ;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:46

Hahhaha grappig om te lezen dat er meer verhuist zijn voor hun partner.
ZO ben ik van Dordrecht naar de kop van Noord Holland verhuist

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:49

Tinder := we kenden elkaar van vroeger, van de middelbare school. Ik kon er maar niet op komen waar hij me zo bekend van voorkwam. Aan de praat geraakt, afgesproken en nooit meer uitgepraat geraakt :))

Wel enige afstand inderdaad tussen ons dus zien elkaar alleen in het weekend en in de toekomst zal het wel verhuizen worden. :)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:06

Op de dansschool. Ik ging dansen om nieuwe mensen te leren kennen. Hij moest leren stijldansen van zijn ouders. Partners geworden en zodoende ook verliefd. Ondertussen 6 jaar samen, verliefd, verloofd en samenwonend. <3

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:29

kiki1976 schreef:

Ik juist vanuit de kop van Noord Holland naar Almere :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:32

Op mijn werk.. Hij kwam altijd onze vracht brengen.. <3

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:32

DenK4ever schreef:
kiki1976 schreef:

Ik juist vanuit de kop van Noord Holland naar Almere :D

Ik vanuit zuid limburg naar Alphen aan den Rijn.. Dan weten jullie ook meteen waar mijn vriend en ik werken.. :')

PinkTurtle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:07

Op de creche :D Pas samen op middelbare school, nu een jaartje of 4 samen.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 08:11

Ik zal van Nijmegen naar Drenthe moeten gaan verhuizen als wij samen gaan wonen.
Ik heb net een nieuwe baan en wil die niet graag opgeven. Maar anderhalf uur enkele reis zal ook best zwaar worden... Hoe hebben jullie dat gedaan? Voor degenen die zijn verhuisd? Nieuwe baan gezocht in de buurt?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:16

Ja, absoluut. dat heen en weer reizen is niet vol te houden. Heb het een jaar gedaan, maar dat was ook echt lang zat!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:18

skvetta schreef:
Ik zal van Nijmegen naar Drenthe moeten gaan verhuizen als wij samen gaan wonen.
Ik heb net een nieuwe baan en wil die niet graag opgeven. Maar anderhalf uur enkele reis zal ook best zwaar worden... Hoe hebben jullie dat gedaan? Voor degenen die zijn verhuisd? Nieuwe baan gezocht in de buurt?

Ik heb me over laten plaatsen binnen het bedrijf.. :j (bijkomend mazzeltje is dst ik nu ook een hogere functie heb gekregen.. :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:14

Ik werkte normaal al een uur bij mijn huis vandaan.. ben alleen maar dichterbij gaan wonen :)) uiteindelijk wel een andere baan gezocht die nog dichterbij was :)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:33

skvetta schreef:

Ik werk niet, heb mijn baan opgezegd toen ik verhuisde en ben fulltime huismoeder geworden :)

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:37

We zijn beide 180 km van huis gaan wonen. Hij komt uit de kop van Noord-Holland en ik uit Brabant. Hij liep stage in Twente en kon daar afstuderen en ik wilde mijn studie daar voortzetten (studeerde op dat moment nog in Amsterdam). Dus toen besloten om daar komende jaren te vestigen. Na paar maand zijn we van een kamertje naar een huurhuisje gegaan en na drie jaar hebben we sinds kort een koophuis in dezelfde regio.

Skvetta: Is het voor jullie niet mogelijk om halverwege te gaan zitten?

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 10:01

Cabelona schreef:
We zijn beide 180 km van huis gaan wonen. Hij komt uit de kop van Noord-Holland en ik uit Brabant. Hij liep stage in Twente en kon daar afstuderen en ik wilde mijn studie daar voortzetten (studeerde op dat moment nog in Amsterdam). Dus toen besloten om daar komende jaren te vestigen. Na paar maand zijn we van een kamertje naar een huurhuisje gegaan en na drie jaar hebben we sinds kort een koophuis in dezelfde regio.

Skvetta: Is het voor jullie niet mogelijk om halverwege te gaan zitten?

Mijn vriend heeft in oktober een huis gekocht en zit er nu net een maandje in. Opzich vind ik het niet erg om te moeten verhuizen.
Ik ben gewend om te reizen maar mijn diensten bestaan soms uit dagen van 3 uur (ik werk in de zorg) en om dan zo ver te moeten reizen voor die paar uurtjes.... Maar ja, dat is nog even toekomst en misschien zal het in de praktijk mee vallen.....

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:08

djuulsie schreef:
Ja, absoluut. dat heen en weer reizen is niet vol te houden. Heb het een jaar gedaan, maar dat was ook echt lang zat!

Vriendlief en ik reizen al 10 jaar heen en weer...
Volgende week krijgen we de sleutel van ons huis. Dan verhuis ik van het platteland in de kop van Noord Holland, naar ijmuiden.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:28

Dat je dat zolang volgehouden hebt marleen_88, knap hoor! Ik was het na een paar maanden al zat :Y)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:42

@marleen88: idd respect, ik was echt kapot elke avond. Was echt blij toen ik ook hier ging werken.

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 21:01

Via een stalgenoot, die had een vriend waar ze mee af ging spreken en vroeg of ik mee ging, we zijn nu 20 maanden samen, en hij kwam vanwege familieomstandigheden bij mij na 4 maanden bij mijn ouders in huis wonen, we hadden 6 maanden samen wat en toen hadden we een huis gekocht.