NH_ELF schreef:Ik ga mijn liefde nog leren kennenHoe is de vraag... haha , wel leuk om al die verhalen te lezen ! Is er in ieder geval nog hoop
Ik vind het ook zo leuk dit allemaal te lezen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me minder zorgen ga maken wat betreft samenwonen. Ik zie dat sommige al na een aantal maanden samen gaan wonen.
Ik had m'n twijfels erover, maar ik en m'n vriend hebben het er wel eens over, dus zo raar is het niet als we "al" een jaar samen zijn haha. Overigens gaat het nog niet gebeuren voor mij
fenijro_tani schreef:Nog niet
Ik vibd wel iemand leuk, zit er aan te denken om via Facebook een bericht te sturen van 'hee ik vind je haar leuk haha(hij heeft dreadlocks), jij zit toch bij ... in de klas?'
Maar durf het nog niet echt, ben bang dat hij me of niet kent, of niet leuk vind.
Iemand tips?
Of moet ik hem eerst toevoevoegen op fb?
DenK4ever schreef:kiki1976 schreef:Hahhaha grappig om te lezen dat er meer verhuist zijn voor hun partner.
ZO ben ik van Dordrecht naar de kop van Noord Holland verhuist
Ik juist vanuit de kop van Noord Holland naar Almere
skvetta schreef:Ik zal van Nijmegen naar Drenthe moeten gaan verhuizen als wij samen gaan wonen.
Ik heb net een nieuwe baan en wil die niet graag opgeven. Maar anderhalf uur enkele reis zal ook best zwaar worden... Hoe hebben jullie dat gedaan? Voor degenen die zijn verhuisd? Nieuwe baan gezocht in de buurt?
skvetta schreef:Ik zal van Nijmegen naar Drenthe moeten gaan verhuizen als wij samen gaan wonen.
Ik heb net een nieuwe baan en wil die niet graag opgeven. Maar anderhalf uur enkele reis zal ook best zwaar worden... Hoe hebben jullie dat gedaan? Voor degenen die zijn verhuisd? Nieuwe baan gezocht in de buurt?
Cabelona schreef:We zijn beide 180 km van huis gaan wonen. Hij komt uit de kop van Noord-Holland en ik uit Brabant. Hij liep stage in Twente en kon daar afstuderen en ik wilde mijn studie daar voortzetten (studeerde op dat moment nog in Amsterdam). Dus toen besloten om daar komende jaren te vestigen. Na paar maand zijn we van een kamertje naar een huurhuisje gegaan en na drie jaar hebben we sinds kort een koophuis in dezelfde regio.
Skvetta: Is het voor jullie niet mogelijk om halverwege te gaan zitten?
djuulsie schreef:Ja, absoluut. dat heen en weer reizen is niet vol te houden. Heb het een jaar gedaan, maar dat was ook echt lang zat!