Harde woei inderdaad, veel regen en flink tegensturen met autootje. Tijdens het uitlaten van de hond kwam ik nog mooie wolken tegen maar ben zo briljant geweest om mijn telefoon niet mee te nemen, was net thuis en accu was ook leeg. Iig dacht ik een mammatus gezien te hebben en ook een shelfmuurlookalikedinges? Voor een shelf moet het warm zijn toch? Was iig erg apart weer.
Zou wel kunnen hoor Magda, ligt meer aan de hoogte van de bui. Maar ik denk in het noorden dat er vandaag geen shelf was omdat daar de activiteit veel minder was.
Dan was het toch een lookalike, iig echt een dikke kabel en daarna ben ik zeiknat van de regen thuis gekomen Het heeft hier wel iets gerommeld overigens maar dat was heel ver weg.
Annash
Blogger
Geplaatst: 29-03-15 23:16
He, wat een leuk topic! Ik ga over minder dan drie weken stormchasen in Amerika Het stond al 10-15 jaar op mijn verlanglijstje en nu is het zover!
Heb ook wel wat foto's van acties in Nederland.
Hoefde niks te doen, was aan het lesgeven.
En in 2010 de stormen in juli:
En in Engeland deze zomer een panorama, draaide helaas op weinig uit, maar het viel te proberen.
Ik ga met Roger Hill mee van Silver Lining Tours, zij doen dit al zo'n 20 jaar. www.silverliningtours.com
Ik ben anoniem al genoemd in het topic zie ik, heb net bijgelezen. Kathleen_vW noemde me al. 18 april vertrek ik vanaf Birmingham, via Amsterdam en Minneapolis naar Oklahom City. 19, 20 en 21 april heb ik voor wat toeristische en relax-dingen. Eind van de dag verzamelen in het hotel, aftrap en samen eten. Vanaf 22 april tot en met 1 mei heb ik geen idee waar ik zit - dat ligt aan het weer! 2 mei vlieg ik weer terug van OKC - Detroit - Parijs - Birmingham, waar ik op 3 mei in de ochtend weer aankom.
Gaaf zeg, kan ik me helemaal voorstellen!!! Ga je alleen? Ik heb besloten dat als ik weer een beetje kan ga sparen, dit het eerste wordt waar ik voor ga sparen
Annash
Blogger
Geplaatst: 29-03-15 23:48
Ik ga inderdaad alleen die kant op. De tour is met een groep.
Kost wat maar dan heb ik hopelijk ook wat. Het weer kan ik niet beïnvloeden, maar dat kan niemand. Hopelijk zit het mee en kan ik veel leren van Roger en zijn team, en veel mooie dingen zien!
Laatst bijgewerkt door Annash op 29-03-15 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Huh ik dacht dat ik nog helemaal niks gepost had over geld - blijbkaar wel en was ik aan het editten! Haha! Mijn korte termijn-geheugen laat me in de steek. Ik geef de schuld aan de wijn en ga naar bed.
Ik kwam aan het rekenen maar met al die verschillende valuta ben ik nu echt de weg kwijt. Euro, pond, dollar... hou op man. Ik geloof dat ik 3500 pond had berekend voor ik ging boeken.
Zoek ik van de week op en dan vat ik het samen. Het was niet veel hoor maar hij noemde het in zijn email toen we het over de tornado's van woensdag hadden.
Het was hier net heel heftig, eigenlijk was ik te laat maar heb toch een foto kunnen maken. Paar minuten daarvoor was het veel donkerder nog met van die regenstrepen/waas erdoor.