Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
D_Travis schreef:Wie besteld er wel eens wat online bij h&m?
Het valt me op dat ze erg karig zijn geworden mede kortingscodes.. gratis verzendcode kan ik bijna nooit meer vinden! Wie wel???
Heb een leuk setje kleding in mn winkelpand maar krijg niet meer dan 10% korting :|
damn haha

LittleMiss schreef:Hier als goede schoenen ook Develab en een paar van Kanjers. Verder Allstars en ook een paar gympen van de Zara. Voor echt langer lopen en op het kdv met buitenspelen draagt ze altijd dr goede schoenen. Vind ik erg belangrijk ook.
_Nathalie_; voor de aanschaf van de echte eerste schoentjes zou ik sowieso naar een goede schoenwinkel gaan. Dan meten ze dr voetjes goed op en kunnen ze je adviseren.
Met dit mooie weer weer helemaal zin om de echte zomergarderode te shoppenZie alleen nog niet heel veel leuks. Wel een leuk UV swimsuit voor dr gevonden, fijn voor op vakantie in juni. Hoe doen jullie dat, kopen jullie de hele garderobe in 1 keer of steeds een beetje? Ik koop meestal iets als ik wat tegenkom maar uiteindelijk hangen er daardoor ook dingetjes in dr kast die ik niet goed weet te combineren...

MightyMike schreef:Leuk Simongek! Schoenen hier altijd drama, beide meiden hebben erg smalle voeten. 1 winkelmedewerkster presteerde het zelfs om te melden dat wij nooit schoenen voor 1 van de 2 konden kopen omdat ze zo smal is.. Hoezo nooit? Het is een uitdaging, maar het lukt ieder seizoen toch weer. Overigens vind ik het verschil in advies in de winkels zo verschillend, dat het inmiddels lachwekkend is. Soms verschillen ze in advies gewoon een maat op dezelfde schoen.. Ik vertrouw op mijn eigen boerenverstand, moet lekker aansluiten, heel belangrijk dat het goed past. Kom overigens nooit bij de goedkopere schoenenwinkels, vreselijke pasvorm en kwaliteit.

of trek je het jongetje nu jurkjes aan.
Nell_ schreef:Fred kroket jij draait het om volgens mijof trek je het jongetje nu jurkjes aan.
Ik heb gisteren flink geshopt voor de kindjes! Voornamelijk Hema voor de jongste. En noppies. Te leuke dingen!
Voor de middelste bijv een shirt met: "I hate kissis, I like... (Plaatje motor). Hij is gek van alles wat rijd en als ik roep voor een kus negeert hij me 9 vd 10 keer
Ninni Vi begint bij maat 98 zag ik, helaas nog te groot voor mijn meisje. Wel leuke collectie!