Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:32

Ja! Hier ook.. heb n hekel aan groene sokken onder een rood shirt bij wijze van spreken.
Het liefst gewoon effen donkerblauw. Dat past bijna oversl bij

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 17:50

Wie besteld er wel eens wat online bij h&m?
Het valt me op dat ze erg karig zijn geworden mede kortingscodes.. gratis verzendcode kan ik bijna nooit meer vinden! Wie wel???

Heb een leuk setje kleding in mn winkelpand maar krijg niet meer dan 10% korting :|

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:41

D_Travis schreef:
Wie besteld er wel eens wat online bij h&m?
Het valt me op dat ze erg karig zijn geworden mede kortingscodes.. gratis verzendcode kan ik bijna nooit meer vinden! Wie wel???

Heb een leuk setje kleding in mn winkelpand maar krijg niet meer dan 10% korting :|

Ik bestel er regelmatig. Gratis verzending is net geweest, liep tot 8 april.

Leuke kleding kwam er voorbij van 2 stoere jongens.

Veel schoen praat. Ik heb nu Pumas staan die nog veelste groot zijn haha (uitverkoop). Nu nog even zoeken naar goede schoenen in een kleiner maatje.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:12

Meen je niet :') #) damn haha

Nouja kijk wel ff in de winkel anders

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:14

Ja balen he haha, had ook leuke dingen gezien. :(:)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:16

Hier een meisje met brede voetjes. Ook erg lastig :')

Ik zorg ook wel dat alles matcht. Geen groene sokken bij Een rode broek oid.

Kids hebben hier wel volle kasten moet ik zeggen. Genoeg keuze iig :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:51

LittleMiss schreef:
Hier als goede schoenen ook Develab en een paar van Kanjers. Verder Allstars en ook een paar gympen van de Zara. Voor echt langer lopen en op het kdv met buitenspelen draagt ze altijd dr goede schoenen. Vind ik erg belangrijk ook.

_Nathalie_; voor de aanschaf van de echte eerste schoentjes zou ik sowieso naar een goede schoenwinkel gaan. Dan meten ze dr voetjes goed op en kunnen ze je adviseren.

Met dit mooie weer weer helemaal zin om de echte zomergarderode te shoppen {:} Zie alleen nog niet heel veel leuks. Wel een leuk UV swimsuit voor dr gevonden, fijn voor op vakantie in juni. Hoe doen jullie dat, kopen jullie de hele garderobe in 1 keer of steeds een beetje? Ik koop meestal iets als ik wat tegenkom maar uiteindelijk hangen er daardoor ook dingetjes in dr kast die ik niet goed weet te combineren...

Hier heb ik ook last van, ik neem me steeds voor om setjes te kopen maar uiteindelijk....sleep ik gewoon steeds al het leuks mee en kom ik er later achter dat ik 25 shirts heb en maar 3 broekjes :+
Maarrrrrrr daardoor mag ik dan wel weer broekjes kopen O:)
Meestal maak ik er dan thuis setjes van en als ik dan iets over heb, dan zoek ik daar online weer wat bijpassends bij hihi

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:54

MightyMike schreef:
Leuk Simongek! Schoenen hier altijd drama, beide meiden hebben erg smalle voeten. 1 winkelmedewerkster presteerde het zelfs om te melden dat wij nooit schoenen voor 1 van de 2 konden kopen omdat ze zo smal is.. Hoezo nooit? Het is een uitdaging, maar het lukt ieder seizoen toch weer. Overigens vind ik het verschil in advies in de winkels zo verschillend, dat het inmiddels lachwekkend is. Soms verschillen ze in advies gewoon een maat op dezelfde schoen.. Ik vertrouw op mijn eigen boerenverstand, moet lekker aansluiten, heel belangrijk dat het goed past. Kom overigens nooit bij de goedkopere schoenenwinkels, vreselijke pasvorm en kwaliteit.

Ik wil deze aan gaan schaffen:
http://www.meetmaatje.nl/

Kan ik zelf controleren en bepalen of schoenen passen of niet :)

Sokken matchen hier ook altijd, en als dat lastig is dan kies ik voor een basic kleur sok :D

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 15:03

Dat is een handig ding! Ook eens naar kijken. Vind het lastig dat ze niet goed zelf aan kan geven hoe dr schoenen zitten terwijl een juiste schoen zo belangrijk is.

Ik heb juist een zwak voor grappige sokken :+ Gek printje, opvallende kleur ofzo vind ik juist leuk. Maar t moet niet vloeken!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:07

De verslaving heeft hier ook toegeslagen.... Mijn stiefkinderen hebben bij ons thuis ook hun eigen setjes! Hun moeder is nogal tuttig qua smaak en letterlijk alles van haar dochter is roze en zoet en van haar zoon is alles met Disney prints, planes, Thomas de trein, Spider-Man etc en te grote maten. Een maatje groter oke maar twee of drie... Tegen de tijd dat ze erin passen hebben ze het alweer vakkundig gesloopt... En ze gaan verschrikkelijk aan hun mouwen en halzen trekken doordat het zo lubbert. Hun broeken zakken van hun kontjes en lopen ze met blote ruggetjes...

Dus stoere bloesjes voor het meisje en iets minder zoete jurkjes en stoere passende kleding voor het jongetje!
Heerlijk!!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 07:31

Fred kroket jij draait het om volgens mij :') of trek je het jongetje nu jurkjes aan.

Ik heb gisteren flink geshopt voor de kindjes! Voornamelijk Hema voor de jongste. En noppies. Te leuke dingen!
Voor de middelste bijv een shirt met: "I hate kissis, I like... (Plaatje motor). Hij is gek van alles wat rijd en als ik roep voor een kus negeert hij me 9 vd 10 keer :+

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:04

Nell_ schreef:
Fred kroket jij draait het om volgens mij :') of trek je het jongetje nu jurkjes aan.

Ik heb gisteren flink geshopt voor de kindjes! Voornamelijk Hema voor de jongste. En noppies. Te leuke dingen!
Voor de middelste bijv een shirt met: "I hate kissis, I like... (Plaatje motor). Hij is gek van alles wat rijd en als ik roep voor een kus negeert hij me 9 vd 10 keer :+

Hahaha! Ja... lekker geformuleerd!

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 10:26

Marley, soms kan je de zooltjes er uit halen en het voetje er dus zichtbaar op vergelijken wat betreft teenruimte. Ikzelf laat de kinderen op een rietje staan, recht onder de hak naar de grote teen toe en knip hem af op die lengte, dan vergelijk ik de lengte van het voetje met de schoen door het rietje in de schoen te schuiven. Werkt hetzelfde als de metalen staafjes die ze soms in de schoenenwinkel hebben en de meter die jij hebt gezien, maar dan een stuk goedkoper.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:27

Gisteren eindelijk leuke sandalen kunnen vinden. Timberlands zijn het geworden. Normaal 29,95 nu had ik een kortingsbon van 17,- dan is het helemaal leuk om schoentjes te kopen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:27

Collectie van de H&M al gezien?
Daar kan ik heel blij van worden!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 12:28

Mightymike wat een goede tip van dat rietje!

H&M collectie nog niet gezien.

Kids konden vandaagde eerste keer wat zomerse kleertjes aan. Echt leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 12:43

Ik hou van Ninni Vi! Erg leuk setje! Al baal ik er wel stiekem van dat ze de maten wat hebben aangepast. Van het winter ook al, ze vallen nu wat ruimer nl.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 12:56

BloemBloem schreef:
Collectie van de H&M al gezien?
Daar kan ik heel blij van worden!

Ja, zag er leuk uit, die grotere maten. Die voor baby's vind ik dan weer iets minder.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 12:57

Leuke kleertjes

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:01

Haha Nell, wat kijkt Fay er ook stoer bij :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:09

Ninni Vi valt nu indd iets ruimer. Deze is ook wat te ruim maar niet storend. Bij een jurkje wat ik heb is dat duidelijker :+

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:21

Ik heb idd voor een broekje met shirt gekozen, maar dus niet voor een jurkje dit keer.. Ik viel juist voor mijn meiden wel op dat smalle, maar nu verzopen ze in de jurkjes. Maar het broekje met shirt is wel erg leuk ook!

LittleMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:25

Leuk Nell! Vind jumpsuits altijd erg leuk staan :-) Ninni Vi begint bij maat 98 zag ik, helaas nog te groot voor mijn meisje. Wel leuke collectie!

Hier ook een aantal dingetjes van de H&M besteld onlangs! De 'grote meisjes collectie' vind ik ook leuker dan de collectie tot 92. Ze zit nu net in 92 (soms nog 86) maar toch een paar leuke passende dingetjes kunnen vinden. Accessoires zijn ook leuk bij de H&M op het moment trouwens :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:18

Ik ben even helemaal los gegaan op de h&m site. 23 items :=

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:20

Haha, goed bezig BloemBloem!