Casmihra schreef:Iedereen zit te discussiëren in dit topic, een topic dat is aangemaakt door een vrouw die haar verhaal kwijt wilt met een stille roep om hulp.
We weten het nu wel, iedereen blijft zijn eigen mening houden, maar uiteindelijk is het zo dat TS degene is met een trauma waar ze nog heel lang mee zit.
TS heeft hulp nodig en van wie, dat weet ze zelf denk ik het beste (vriendin, slachtofferhulp ect.).
Het is ''fijn'' dat mensen die hetzelfde hebben meegemaakt het allemaal beter weten, maar denk je dat TS daar nu over na kan denken? TS heeft het waarschijnlijk enorm zwaar nu met oplopende emoties en ze is waarschijnlijk ook helemaal in de war. Die discussies die hier gevoerd worden die dringen waarschijnlijk nog niet eens tot haar door, dus misschien is het inderdaad beter om haar sterkte te wensen, want wat moet zij met deze discussies?
TS, enorm veel sterkte en ik hoop dat je snel hulp zult ontvangen.
Ik denk dat door de grote, dikke duimen van meerdere personen voor TS, de geloofwaardigheid zeer snel wordt betwist. In het verleden bleken Bokkers de meest wilde verhalen te hebben verzonnen. Terwijl hele hordes mensen onwijs hebben meegeleefd met die personen. En de mensen die werkelijk slachtoffer zijn, lijden daar dan ook onder, helaas.
Als TS mijn vriendin zou zijn, zou ik haar mijn schouder aanbieden en haar naar het politieburo of haar ouders sleuren om haar bij te staan het "publiekelijk" te maken. Om te zorgen dat ze professionele hulp gaat krijgen dit te verwerken en om te voorkomen (proberen althans) dat deze man het nog een keer gaat doen.
TS, hoop echt dat je je ouders op de hoogte brengt en aangifte doet.